FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Puuuha.. kan det virkelig passe at jeg allerede skal døje med kvalme :blink Er sgu da kun 4+3, men da vi var ude og handle kunne det kun gå for langsomt med at få hældt min milkshake ned for ellers havde jeg knækket mig -_- Og kvalmen ulmer stadig her flere timer efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er hormonella <_< Hvorfor fatter min mand ikke, at jeg vil have GRØNTSAGER, og ikke alle de skide jordbær :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hormonella <_< Hvorfor fatter min mand ikke, at jeg vil have GRØNTSAGER, og ikke alle de skide jordbær :(

:kram2

Sender du så ikke jordbær herhjem? Jeg var ved at hyle nede i Irma tidligere fordi de ikke havde jordbær :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe åhhhhh ja, hormonella det er jeg vidst også.

Skældte manden ud over alt hans lort alle vegne. Men fik så lige set at det faktisk var mit det meste.. Hmmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Sender du så ikke jordbær herhjem? Jeg var ved at hyle nede i Irma tidligere fordi de ikke havde jordbær :boo

Tak for kram, og lige over :kram2

Haha, åh de kære hormoner og cravings :rolleyes Jeg er SÅ færdig med jordbær. Får ondt i maven og kaster op af dem, og synes generelt bare, de smager grimt :puke

Blåbær derimod! Og grøøøøøntsager i alle afskygninger! Dét vil baby gerne have! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe åhhhhh ja, hormonella det er jeg vidst også.

Skældte manden ud over alt hans lort alle vegne. Men fik så lige set at det faktisk var mit det meste.. Hmmmm

Hovsa! :D Den har jeg vist også lavet engang imellem :whistling Idag har jeg dog skamrost manden, men han har også lavet et kæmpearbejde med at rydde op i vores efterhånden loppemarkedsagtige køkken :P Så han får ikke KUN skældud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuha.. kan det virkelig passe at jeg allerede skal døje med kvalme :blink Er sgu da kun 4+3, men da vi var ude og handle kunne det kun gå for langsomt med at få hældt min milkshake ned for ellers havde jeg knækket mig -_- Og kvalmen ulmer stadig her flere timer efter...

Jeg var lige ved at kaste op allerede inden 4+ (og jeg bliver uhyre sjældent bræksyg, når jeg ikke er gravid) så jeg tror på det! Men jeg håber da for dig, at det var et engangstilfælde, for ellers bliver de næste ca 36 uger sgu da lange! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige ved at kaste op allerede inden 4+ (og jeg bliver uhyre sjældent bræksyg, når jeg ikke er gravid) så jeg tror på det! Men jeg håber da for dig, at det var et engangstilfælde, for ellers bliver de næste ca 36 uger sgu da lange! :kram2

 

Jeg skal da forhåbentligt ikk have kvalme hele graviditeten ;) Det tog da af omkring 12 uge med Benjamin og jeg led ikke af opkastninger så håber jeg slipper med lidt kvalme igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal da forhåbentligt ikk have kvalme hele graviditeten ;) Det tog da af omkring 12 uge med Benjamin og jeg led ikke af opkastninger så håber jeg slipper med lidt kvalme igen :)

Så har du været heldigere end mig med det opkast ;) Håber det forsvinder (senest) ved uge 12 igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaav, Valdemar kom lige ved et uheld til at give mig et knæ lige i maven. Satan og sgu, det gjorde naller! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Date med hr mand om lidt og jeg er træææææt! Har hentet mine skønne vilde bavian nevøer sammen med min yngste søster (altså moster og moster) i dag og det var simpelthen så dejligt - elsker de drenge helt ind i hjerte kuglen :biglove de er vanvittig sjove og min yngste søster og jeg snakkede om at de bare er så dejlige at passe især sammen med Mie. De er Drenge med stor D og har popcorn i ørerne :D men ikke en eneste konflikt på 2 timer. Og de er så gode for lille forsigtige Mie - de får luge rykket hendes mod hver gang :super

Men hold nu OP hvor er jeg smadret! Og varmen :shooter kan slet ikke overskue at det fortsætter imorgen og fredag og lørdag og søndag og mandag og tirsdag :boo mine tæer vokser sammen og mine fingre skvulper snart. Om natten mangler jeg ilt og der er ikke nok væske i verden der kan stille min tørst :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Date med hr mand om lidt og jeg er træææææt! Har hentet mine skønne vilde bavian nevøer sammen med min yngste søster (altså moster og moster) i dag og det var simpelthen så dejligt - elsker de drenge helt ind i hjerte kuglen :biglove de er vanvittig sjove og min yngste søster og jeg snakkede om at de bare er så dejlige at passe især sammen med Mie. De er Drenge med stor D og har popcorn i ørerne :D men ikke en eneste konflikt på 2 timer. Og de er så gode for lille forsigtige Mie - de får luge rykket hendes mod hver gang :super

Men hold nu OP hvor er jeg smadret! Og varmen :shooter kan slet ikke overskue at det fortsætter imorgen og fredag og lørdag og søndag og mandag og tirsdag :boo mine tæer vokser sammen og mine fingre skvulper snart. Om natten mangler jeg ilt og der er ikke nok væske i verden der kan stille min tørst :prik

:kram Er så meget enig i varmen! :boo Håber du kan nyde daten alligevel :kram2

Men hvor lyder det dejligt med nevøerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow mit høje aktivitetsniveau for i dag straffer virkelig min mave nu <_<

Må vist lige huske, at jeg ikke helt kan de samme ting, som før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, og lige over :kram2

Haha, åh de kære hormoner og cravings :rolleyes Jeg er SÅ færdig med jordbær. Får ondt i maven og kaster op af dem, og synes generelt bare, de smager grimt :puke

Blåbær derimod! Og grøøøøøntsager i alle afskygninger! Dét vil baby gerne have! :mam

Ej men altså, nu var vi lige i netto og Føtex da J kom hjem og der var også udsolgt :(

Jeg har købt 2 slags melon, blommer, ærter og nogle lækre små tomater i kompensation, men jeg er stadig bare ret trist over ikke at få jordbær :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke mere nu... :boo

Tårerne brænder i øjnene, men kan ikke en gang sætte mig til at tude, da jeg er alene hjemme med kropumulig tumling der nægter at sove.

N kommer lorte sent hjem og jeg ved bare at han får brug atl læsse af ovenpå den dag han har haft og lige nu kan jeg slet ikke overskue det.

Troede lige det hele var bedre og så ramler det hele bare nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der arbejder på at holde babyhulen afkølet med store mændger is? :sandie

Ja, mig :D Har både fået magnum og paradis-is i dag :P Men jeg må godt, for jeg har haft sidste arbejdsdag i dag, inden barslen starter i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens bedrift: at barbere ben :P

Livet som, efterhånden, højgravid lægger en helt ny standard for, hvor meget der skal til for at være stolt af sig selv :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens bedrift: at barbere ben :P

Livet som, efterhånden, højgravid lægger en helt ny standard for, hvor meget der skal til for at være stolt af sig selv :lol

Haha - overvejede det også i dag.... Men kom frem til den konklusion, at mine hår ikke var så synlige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - overvejede det også i dag.... Men kom frem til den konklusion, at mine hår ikke var så synlige ;)

:ditto

Og godt klaret Alina :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men altså, nu var vi lige i netto og Føtex da J kom hjem og der var også udsolgt :(

Jeg har købt 2 slags melon, blommer, ærter og nogle lækre små tomater i kompensation, men jeg er stadig bare ret trist over ikke at få jordbær :(

Du skulle bo i Aalborg, så havde jeg en bakke til dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke mere nu... :boo

Tårerne brænder i øjnene, men kan ikke en gang sætte mig til at tude, da jeg er alene hjemme med kropumulig tumling der nægter at sove.

N kommer lorte sent hjem og jeg ved bare at han får brug atl læsse af ovenpå den dag han har haft og lige nu kan jeg slet ikke overskue det.

Troede lige det hele var bedre og så ramler det hele bare nu...

Håber det hele ser lidt lysere ud nu og tumlingen har overgivet sig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre har i genbrugsen fundet en doptone som de har købt til mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SUCKS at være gravid om sommeren!!!

Samtlige fingre sov så jeg vågnede af det (pga væske pga varme) fik endelig liv i dem og nu ligger jeg og ønsker mig ILT selvom vinduet ikke KAN åbnes mere!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow mit høje aktivitetsniveau for i dag straffer virkelig min mave nu <_<

Må vist lige huske, at jeg ikke helt kan de samme ting, som før...

Men det lyder ellers som en hyggelig cykeltur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige set vejrudsigten indtil mandag... Det handler vist for mit vedkommende blot om at overleve <_<

Har sovet elendigt og kan bare mærke vandet i min fødder selvom de var afkølet hele aften i går. Jeg har ligefrem investeret i et par H2O badesandaler, for at jeg kan have et fodtøj at overleve i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.