FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Præcis! Jeg fortryder faktisk lidt, at jeg ikke sagde til hende, at det var fordi, der var en hest derinde. Bare for at tage pis på, at hun blev VED! :P

 

Haha, lyder som en god plan til næste gang :D

 

Jeg tror måske, at det baby-guderne der udsætter os for en slags prøvelse op til fødslen. Her skal man også kunne blokke alt irriterende ude, og så 100% fokusere på sin krop, åndedræt og baby. Jeg skal i hvert fald øve mig i ikke at lade mig gå på af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, lyder som en god plan til næste gang :D

Jeg tror måske, at det baby-guderne der udsætter os for en slags prøvelse op til fødslen. Her skal man også kunne blokke alt irriterende ude, og så 100% fokusere på sin krop, åndedræt og baby. Jeg skal i hvert fald øve mig i ikke at lade mig gå på af det :)

Hehehe det kan da godt være. Irritationsmomenter er der i hvert fald rigeligt af, ikke mindst efter fødslen :P Jeg har nu ikke ladet mig gå på af damen som sådan, jeg synes bare hun var lidt ekstrem i sin upassendehed. De fleste kan da nøjes med at sige én gang, at man er kæmpe :lolhit (og langt de fleste synes jeg faktisk siger søde ting :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld for spam. Men har barsel om 3 timer :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld for spam. Men har barsel om 3 timer :D :loveshower

:ditto Altså, om 1,5 dag!!!! Det er SÅ mega vildt!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld for spam. Men har barsel om 3 timer :D :loveshower

:ditto Altså, om 1,5 dag!!!! Det er SÅ mega vildt!!!! :loveshower

Det må man gerne spamme med! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe det kan da godt være. Irritationsmomenter er der i hvert fald rigeligt af, ikke mindst efter fødslen :P Jeg har nu ikke ladet mig gå på af damen som sådan, jeg synes bare hun var lidt ekstrem i sin upassendehed. De fleste kan da nøjes med at sige én gang, at man er kæmpe :lolhit (og langt de fleste synes jeg faktisk siger søde ting :))

Så er du bedre end mig :P Selvom jeg har fået at vide 99 gange, at jeg er så flot gravid, så bidder jeg mig fast i den ene gang, nogen siger noget upassende! Skal bare øve mig i at nikke, smile og så ignorere det! Men ja, det er godt nok helt vildt så upassende, hun var - det er faktisk helt sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du bedre end mig :P Selvom jeg har fået at vide 99 gange, at jeg er så flot gravid, så bidder jeg mig fast i den ene gang, nogen siger noget upassende! Skal bare øve mig i at nikke, smile og så ignorere det! Men ja, det er godt nok helt vildt så upassende, hun var - det er faktisk helt sjovt :D

Hehe det er nok det, der er nøglen til ikke at lade det bide sig fast: At se på det med humor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes nu at det er i sin ret at sætte damen på plads.

Måske mine hormoner bare taler lige nu, men jeg kunne da godt finde på at sige:

Er du selv klar over hvad du står og siger til mig?

Jeg er gravid, har mange hormoner og har bestemt ikke brug for at høre at der er 10 babyer i min mave. Så mange tak for det..

Men igen. Det er nok mine hormoner det taler lige nu ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes nu at det er i sin ret at sætte damen på plads.

Måske mine hormoner bare taler lige nu, men jeg kunne da godt finde på at sige:

Er du selv klar over hvad du står og siger til mig?

Jeg er gravid, har mange hormoner og har bestemt ikke brug for at høre at der er 10 babyer i min mave. Så mange tak for det..

Men igen. Det er nok mine hormoner det taler lige nu ;-)

Tjaeh måske, men jeg tror hverken at det ville have gjort hendes eller min dag bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Altså, om 1,5 dag!!!! Det er SÅ mega vildt!!!! :loveshower

  

Det må man gerne spamme med! :loveshower

Glæder mig godt nok.

Så kan der rigtigt blive tjekket op på ting vi mangler til lillebror og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt besøg hos JM :yay

Var lidt nervøs ved at det ikke var den samme som det plejer (hun er på barsel), men hun var SÅ sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt besøg hos JM :yay

Var lidt nervøs ved at det ikke var den samme som det plejer (hun er på barsel), men hun var SÅ sød :)

Godt at det var et godt besøg, selvom det ikke var den du plejer at være hos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kamp sveder ogdet eneste jeg har lavet er at lunte 100 meter op og handle i Kiwi og hjem igen. Kan ikke lige overskue at jeg har lovet min mand at støvsuge campingvognen, men tror bare jeg går ud og får det overstået så jeg kan slappe af.

For første gang kan jeg ikke lige overskue den sidste måned, hvis det alligevel skulle gå hen og blive en god dansk sommer og jeg har ellers også været solhungrende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Når jeg får plukveer hver gang jeg rejser mig op og står i mere end 2 min, kan jeg så sætte gang i fødslen ved at gå halvanden km med hunden for at handle og så gå tilbage igen? Det indebærere en ret sej bakke begge veje...

Altså er 39+5 så det ville ikke gøre mig noget, men har egentlig heller ikke travlt, så ville også være fint at vente til efter torsdag hvor det passer bedre med mandens arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange skal man bare smile og ikke tage øredimserne ud af ørerne...

Fremmed dame: (Holder to fingre op og taler insisterende gennem musikken)

Mette: (Tager godtroende sine øredimser ud) A hva'?

Fremmed: Du skal da vist have to!

Mette: Det kan man godt sige. Jeg har én hjemme, og én i maven

F: Jamen er du SIKKER på at der ikke er to derinde?!

M: Jaeh, det er jeg ret sikker på

F: Det kan da være nårsomhelst så!

M: Ja, det kan det

F: Og der er kun EEN?

M: Ja, der er kun en

F: Jamen du er bare så stor!

M: Mmm... (Prøver at sætte dimser tilbage i ørerne)

F: Ved I så, hvad det bliver?

M: Ja, det bliver en lille pige

F: Åh! (Vender hovedet væk og ligner en, der synes det er ekstra synd, at det er en pige) Det bliver en STOR pige

M: Ja, vi laver store sunde børn

F: Det er ligefør, hun kan starte i børnehave, når hun kommet ud!

M: Mmm (Prøver igen at tage øredimser i)

F: Jeg har lige været et FRYGTELIGT sted

M: Aha...

F: Øre-næse-hals-lægen. Der er så mange BØRN! Og de SKRIGER sådan

M: Mmm...

F: Det er jo fordi de får lagt dræn og sådan

M: Det er nok ikke sjovt, hvis de har ondt i ørerne i hvert fald

F: Nej, og nu skal jeg nok ikke sige noget. Men jeg tror, det er allergi alt sammen!

M: Det ved man aldrig...

F: Nej

Og så fik jeg succes med at få trukket mig. Måske er jeg bare preggy og hormonella, men hun var mig altså en kende anstrengende :rolleyes

Jøsses! Hvor mødte du dog det menneske? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Når jeg får plukveer hver gang jeg rejser mig op og står i mere end 2 min, kan jeg så sætte gang i fødslen ved at gå halvanden km med hunden for at handle og så gå tilbage igen? Det indebærere en ret sej bakke begge veje...

Altså er 39+5 så det ville ikke gøre mig noget, men har egentlig heller ikke travlt, så ville også være fint at vente til efter torsdag hvor det passer bedre med mandens arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses! Hvor mødte du dog det menneske? :blink

Ved et busstoppested. Var pænt glad for, at vi ikke skulle med samme bus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om en time sidder jeg i bilen, har barsel og er på vej i sommerhus med Rasmus og Ida :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kamp sveder ogdet eneste jeg har lavet er at lunte 100 meter op og handle i Kiwi og hjem igen. Kan ikke lige overskue at jeg har lovet min mand at støvsuge campingvognen, men tror bare jeg går ud og får det overstået så jeg kan slappe af.

For første gang kan jeg ikke lige overskue den sidste måned, hvis det alligevel skulle gå hen og blive en god dansk sommer og jeg har ellers også været solhungrende.

 

Det kan jeg godt følge dig i - jeg er faktisk ikke særlig ked af at varmen har ladet vente på sig i år :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan ligge stille og få plukveer, og der er ikke sket en fis ved, at jeg har gået langt (udover at jeg blev dårlig :rolleyes) så umiddelbart tror jeg ikke, at der sker noget ved det. Men du er jo uanset hvad så langt at det kan være nårsomhelst, så hvem ved :D

Der skete ikke en rullende hattefis ved det :D faktisk fik jeg færre plukveer end ved at stå stille og hænge vasketøj op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om en time sidder jeg i bilen, har barsel og er på vej i sommerhus med Rasmus og Ida :yay

Rigtig god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh, er træt med træt på.. Efter en nat hvor jeg virkelig ikke har fået meget søvn grundet varmen og ondt i maven. Og så lige en lang dag, med JDM besøg som endte ud med en tur på FG da hun ikke rigtig kunne finde hjertelyden. Stresse hjem og fikse frugt og boller, da Charlie havde sidste dag hos verdens bedste dagplejer!.... Gaaaab! Håber jeg sover godt i nat!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhh, er træt med træt på.. Efter en nat hvor jeg virkelig ikke har fået meget søvn grundet varmen og ondt i maven. Og så lige en lang dag, med JDM besøg som endte ud med en tur på FG da hun ikke rigtig kunne finde hjertelyden. Stresse hjem og fikse frugt og boller, da Charlie havde sidste dag hos verdens bedste dagplejer!.... Gaaaab! Håber jeg sover godt i nat!!

:kram Håber du sover fantastisk i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, så fik jeg sagt til min mor, at vi MÅSKE ikke vil have barselsbesøg før 2-3 dage efter fødslen. Jeg kunne godt høre, at den var svær at sluge, og jeg synes også selv at den var lidt hård at levere, men vi har snakket om, at det kan blive sådan, og HVIS det sker, så hellere få det sagt nu end lige efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.