FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Sørg for at have samlede ben (thøhø).. Bevæg dig generelt med samlede ben (ud af sengen, når du vender dig i sengen osv), hvis du forstår? Skrædderstilling er vist no go..

:kram2

Jeg troede ellers det var godt at have benene lidt adskilt? :huh Så er det måske dumt at jeg sover med en pude mellem benene? :unsure :help Men tjek mht skrædderstilling! :super Prøver generelt at holde mine ben så lige som muligt. Og går forsigtigt op af trapperne ét trin ad gangen og så samle, ligesom et lille barn :lolhit Og prøver at huske at gå ind og ud af bilen "rigtigt" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, det er godt at høre at det ikke nødvendigvis går én vej! SKAL altså holde til de sidste 21 arbejdsdage + vores tur til Legoland med Valdemar. :goodluck Og tak for kram. Fuck hvor gør det altså nas :(

Her har det hjulpet meget, at passe på med at stå for meget på et ben, cykle i stedet for at gå, dyrke yoga (men stadig ikke løfte et ben ad gangen) og slappe af, men uden at blive total inaktiv.. Og en pude mellem knæene om natten!

Det gør mega nas! Min læge trykkede på det og det gør ikke (mere) ondt af at trykke på det og så sagde hun at det ikke var en løsning, men bare alm ømhed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rystet! De der seabands virker jo :o

:yay :yay :yay

Ej det er altså helt skørt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det hjulpet meget, at passe på med at stå for meget på et ben, cykle i stedet for at gå, dyrke yoga (men stadig ikke løfte et ben ad gangen) og slappe af, men uden at blive total inaktiv.. Og en pude mellem knæene om natten!

Det gør mega nas! Min læge trykkede på det og det gør ikke (mere) ondt af at trykke på det og så sagde hun at det ikke var en løsning, men bare alm ømhed..

Gode råd :super Min cykel er dog ikke særlig meget værd, og aner ikke, hvornår jeg skulle få tid til yoga :unsure Men det med at stå på et ben må jeg prøve at huske. Tror jeg er slem til at "hænge" på det ene ben egentlig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rystet! De der seabands virker jo :o

:yay :yay :yay

Ej det er altså helt skørt :blush

Haha ja, man tror det er løgn, men de gør altså noget :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er godt at høre at det ikke nødvendigvis går én vej! SKAL altså holde til de sidste 21 arbejdsdage + vores tur til Legoland med Valdemar. :goodluck Og tak for kram. Fuck hvor gør det altså nas :(

Det har jeg også, dog intet med bækken- mit startede efter!!! Fødslen og varede, med aftagende smerte, i lang tid, og er kommet tibage nu, men kun en gang i mellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også, dog intet med bækken- mit startede efter!!! Fødslen og varede, med aftagende smerte, i lang tid, og er kommet tibage nu, men kun en gang i mellem

Efter fødslen? :o :unsure Men uf det må godt forsvinde :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede ellers det var godt at have benene lidt adskilt? :huh Så er det måske dumt at jeg sover med en pude mellem benene? :unsure :help Men tjek mht skrædderstilling! :super Prøver generelt at holde mine ben så lige som muligt. Og går forsigtigt op af trapperne ét trin ad gangen og så samle, ligesom et lille barn :lolhit Og prøver at huske at gå ind og ud af bilen "rigtigt" :)

Min yogalærer har forklaret, at puden mellem benene skal gøre sådan, at benene er spredt i hoftebredde. Hvis puden er smallere eller bredere end det, er det ligegyldigt. Det gav ret meget mening, da hun illustrerede det. :)

Og øv, hvis det er symfyseløsning! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode råd :super Min cykel er dog ikke særlig meget værd, og aner ikke, hvornår jeg skulle få tid til yoga :unsure Men det med at stå på et ben må jeg prøve at huske. Tror jeg er slem til at "hænge" på det ene ben egentlig :unsure

Uh ja, og ikke sid med benene over kors! Overhovedet - begge fødder plantet på gulvet at all times..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på, at du er smuk og stråler :kram Men jeg kender godt følelsen af at føle sig stor som et hus <_<

Hvor er du sød! :kiss

Jeg er så ked af, jeg tog 5-6 kilo på inden graviditeten, og de 13 kilo jeg har taget på som gravid, gør mig ikke noget godt. Da min søster lagde et billede af mig på Facebook i dag, tænkte jeg bare "fuck, hvor er jeg stor! :O " Lige nu føles de der 48 dage til termin som en evighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter fødslen? :o :unsure Men uf det må godt forsvinde :prik

Ja man forklarede mig at det nok var pga den heftige fødsel - hun sad jo skævt og til sidst sad hendes skuldre fast under mit skamben, mens hovedet var ude, meget farligt, så de skulle ind med hånden og flå hende ud- men hvorfor jeg får det nu ved jeg ikke...

Håber dit forsvinder snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man forklarede mig at det nok var pga den heftige fødsel - hun sad jo skævt og til sidst sad hendes skuldre fast under mit skamben, mens hovedet var ude, meget farligt, så de skulle ind med hånden og flå hende ud- men hvorfor jeg får det nu ved jeg ikke...

Håber dit forsvinder snart!!

Yikes det lyder væmmeligt! :o :kram og tak, håber også at dit forsvinder snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så småt begyndt at mærke liv  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaah astronaut-is på literform. Det kan vi RIGTIG godt lide :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rystet! De der seabands virker jo :o

:yay :yay :yay

Ej det er altså helt skørt :blush

Åh ja, de hjælper virkelig! Jeg brugte dem 24timer i døgnet med W, i 30 uger :lol så var kvalmen næsten til at overskue! (Næsten!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke! I Silkeborg er det bare SÅ behageligt. Man føler sig hørt og set og der er tid. Så for den service betaler jeg gerne ekstra :)

Jeg var også i Silkeborg til 3D med Caroline dengang :) hun er super sød hende der har den!! Har bare dobbelt så langt til Silkeborg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også i Silkeborg til 3D med Caroline dengang :) hun er super sød hende der har den!! Har bare dobbelt så langt til Silkeborg :(

Ja det er jo det der er problemet :( men altså man "behøver" jo ikke nødvendigvis alt den service, og det er jo nok hovedsageligt også fordi omstændighederne var :numse og måske er hans spids kompetence bare ikke lige omsorg i missed abortion situationer. Men altså vi kommer aldrig hos Richard fahrli (fedt navn) igen. Det har ingen af os lyst til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Så lidt.. Ville ønske jeg skulle investere i en ny Odder zip, så mange fine farver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik endelig svar kl 16:30. Blodprøverne var fine så ingen svangerskabsforgiftning. :yay

Og fik også lige lov at høre babys hjerte. Det havde jeg ikke regnet med. Men det var rigtig dejligt.

Åh det var da en skøn nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft pisseondt omkring skambenet (hedder det ikke det?) i over et døgn. Sådan sviende, eller som knive agtigt. Det føles ikke som om, det er noget med baby, men frygter lidt at det er bækkenet. :unsure Nogen erfaringer, kloge bud eller råd?

Lyder som bækkenet..

Fik er fif på Skejby sygehus Ifbm oplæg om bækkenløsning.. Ved smerter fortil (som ved dig) kan det lindres ved kulde behandling og ved smerter bagtil kan det lindres ved varme behandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til igangsættelse!

Jeg har godt nok svært ved at finde en god stilling at sove i.. Får ondt ligemeget hvad.

Til gengæld er keg FÆRDIG af grin over kæresten..! Han sover urolig, ved ikke hvad han drømmer.. Men han har fanget sig selv i dynebetrækket, og basker helt vildt og mumler en masse til det.. Genialt :p gad vide om man burde befri ham :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik i seng med knaldende hovedpine, og nu har jeg været oppe for at tisse, og jeg har stadig/igen hovedpine og har svært ved at sove for det nu :(

Er jeg i mangel på et eller andet, eller er det bare endnu et 'dejligt' symptom som kvalme/opkast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo det der er problemet :( men altså man "behøver" jo ikke nødvendigvis alt den service, og det er jo nok hovedsageligt også fordi omstændighederne var :numse og måske er hans spids kompetence bare ikke lige omsorg i missed abortion situationer. Men altså vi kommer aldrig hos Richard fahrli (fedt navn) igen. Det har ingen af os lyst til!

Ja fedt efternavn...

Jeg forstår jer godt! Ingen grund til at komme et sted man har det dårligt med efter de oplevelser. Jeg skal bare have en trivselsscanning samt lige se det virkelig er en pige. Havde en mega dårlig md scanning og har lidt brug for at få det bekræftet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var da en skøn nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en ellers hyggelig aften med gode venner igår - men føj jeg betalt prisen efterfølgende for ikke at sidde i ordentlige stole en hel aften (eller måske bare for at sidde i en stol hele aftenen?) bagefter. Av for satan :prik møg-bækken

Og det værste var at hun var høj-gravid men med minus gener der, så følte ikke liige der var den største forståelse der. -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.