FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Dejligt.. Hvilken en endte i med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En himmelblå Odder Zip :kuller

Billeder tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder tak ;)

UdcHCpx.jpg

(Dog på lufthjul)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er træls for dig med den bekymring for svangerskabsforgiftning.. Håber det viste sig at du fik tryghed ud af turen fremfor det andet.. Håber også du har været inde nu, ellers har du godt nok venter længe..

Venter stadig...

Dog kun på svar på blodprøverne.

Men nu er der også snart gået 4 timer siden ankomst.

Hvor træt skal man være før man overvejer at ta en lur på en hård ukomfortabel fødebriks? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i haven og har arbejdet siden kl. 11 (beskåret roser, klippet grene og gravet) og nu bliver jeg mega svimmel hver gang jeg rejser mig op. ÆV, ville så gerne løbe/gå en tur i skoven i det fantastiske forårsvejr, men jeg er ret overbevist om det er en dårlig ide :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UdcHCpx.jpg

(Dog på lufthjul)

:biglove

Mums :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums :)

Den er sååååå fin, synes jeg :kuller Og Valdemar var også vild med den, og kørte den rundt i hele butikken :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er sååååå fin, synes jeg :kuller Og Valdemar var også vild med den, og kørte den rundt i hele butikken :lolhit

Den skulle jo test køres ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skulle jo test køres ;)

Ja da :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist heller ikke nogen i nærheden der kommer så langt ned i pris, det tætteste er vist 350kr men det er ikke et sted jeg har lyst til at sætte mine ben igen!!!

Hvor var det Majs og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UdcHCpx.jpg

(Dog på lufthjul)

:biglove

Åh den er fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter stadig...

Dog kun på svar på blodprøverne.

Men nu er der også snart gået 4 timer siden ankomst.

Hvor træt skal man være før man overvejer at ta en lur på en hård ukomfortabel fødebriks? :rolleyes

Håber du har fået svar nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den er fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var det Majs og hvorfor?

Det var i herning. Det var der jeg fandt ud af at spiren var død og han var TOTAL kold, præsenterede lige sig selv. Bad mig ikke engang ligge mig op stod bare og ventede på jeg gjorde ingen smalltalk og jeg måtte selv spørge hvad der så skulle ske da det ligesom stod klart at babyen var død! Og så sluttede han lige af med "vil du tage det på dankort" - SÅ dårlig oplevelse! Kan IKKE anbefales!!! På Gyn var de sødere. I Silkeborg brugte hun lang tid på at snakke med os, høre om aborterne, anerkende og berolige! Der er jeg bare tryg og giver gerne et par 100kr ekstra for den tryghed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var i herning. Det var der jeg fandt ud af at spiren var død og han var TOTAL kold, præsenterede lige sig selv. Bad mig ikke engang ligge mig op stod bare og ventede på jeg gjorde ingen smalltalk og jeg måtte selv spørge hvad der så skulle ske da det ligesom stod klart at babyen var død! Og så sluttede han lige af med "vil du tage det på dankort" - SÅ dårlig oplevelse! Kan IKKE anbefales!!! På Gyn var de sødere. I Silkeborg brugte hun lang tid på at snakke med os, høre om aborterne, anerkende og berolige! Der er jeg bare tryg og giver gerne et par 100kr ekstra for den tryghed!

Herning skanningsklinik. Der har jeg været to gange, han havde travlt men fin nok oplevelse og skal derind på onsdag. Men hold da op :( det er da ikke lige den opførsel der viser empati for andre !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået svar nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herning skanningsklinik. Der har jeg været to gange, han havde travlt men fin nok oplevelse og skal derind på onsdag. Men hold da op :( det er da ikke lige den opførsel der viser empati for andre !

Overhovedet ikke! I Silkeborg er det bare SÅ behageligt. Man føler sig hørt og set og der er tid. Så for den service betaler jeg gerne ekstra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft pisseondt omkring skambenet (hedder det ikke det?) i over et døgn. Sådan sviende, eller som knive agtigt. Det føles ikke som om, det er noget med baby, men frygter lidt at det er bækkenet. :unsure Nogen erfaringer, kloge bud eller råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft pisseondt omkring skambenet (hedder det ikke det?) i over et døgn. Sådan sviende, eller som knive agtigt. Det føles ikke som om, det er noget med baby, men frygter lidt at det er bækkenet. :unsure Nogen erfaringer eller kloge bud?

Det er vist bækkenet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist bækkenet :(

Crap, det sagde min intuition også <_< Nå, satser på en sofadag imorgen og håber at det hjælper :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap, det sagde min intuition også <_< Nå, satser på en sofadag imorgen og håber at det hjælper :rolleyes

Det kan være begyndelsen på symfyse løsning, men jeg har også døjet on/off med smerter i symfysen og har intet med resten af bækkenet eller løsning nogle steder. Det hele giver sig bare lidt :)

:kram2 Det er røv med smerter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig virkelig som en stor, fed flodhest i dag. :boo Jeg trænger til at løbetræne og tabe mig! NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være begyndelsen på symfyse løsning, men jeg har også døjet on/off med smerter i symfysen og har intet med resten af bækkenet eller løsning nogle steder. Det hele giver sig bare lidt :)

:kram2 Det er røv med smerter..

Tak, det er godt at høre at det ikke nødvendigvis går én vej! SKAL altså holde til de sidste 21 arbejdsdage + vores tur til Legoland med Valdemar. :goodluck Og tak for kram. Fuck hvor gør det altså nas :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig virkelig som en stor, fed flodhest i dag. :boo Jeg trænger til at løbetræne og tabe mig! NU!

Jeg er sikker på, at du er smuk og stråler :kram Men jeg kender godt følelsen af at føle sig stor som et hus <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft pisseondt omkring skambenet (hedder det ikke det?) i over et døgn. Sådan sviende, eller som knive agtigt. Det føles ikke som om, det er noget med baby, men frygter lidt at det er bækkenet. :unsure Nogen erfaringer, kloge bud eller råd?

 

Sørg for at have samlede ben (thøhø).. Bevæg dig generelt med samlede ben (ud af sengen, når du vender dig i sengen osv), hvis du forstår? Skrædderstilling er vist no go.. 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.