FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

:kram2

Ja var bare lidt ked af at jeg havde ødelagt en dag, for min mand og søn hvor der var fantastisk vejer til ude leg, ved at være spæret inde på sygehuset, så alle planer røg sig en tur.

Mon ikke de bare er glade for at du blev frikendt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja fedt efternavn...

Jeg forstår jer godt! Ingen grund til at komme et sted man har det dårligt med efter de oplevelser. Jeg skal bare have en trivselsscanning samt lige se det virkelig er en pige. Havde en mega dårlig md scanning og har lidt brug for at få det bekræftet igen :)

Det kan jeg godt forstå :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Ja var bare lidt ked af at jeg havde ødelagt en dag, for min mand og søn hvor der var fantastisk vejer til ude leg, ved at være spæret inde på sygehuset, så alle planer røg sig en tur.

Tænker det også må være en lettelse for dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik i seng med knaldende hovedpine, og nu har jeg været oppe for at tisse, og jeg har stadig/igen hovedpine og har svært ved at sove for det nu :(

Er jeg i mangel på et eller andet, eller er det bare endnu et 'dejligt' symptom som kvalme/opkast?

Jeg har døjet med hovedpine denne uge også som jeg ikke kunne sove for.. Min læge anbefalede masser af væske (kan være pga temperaturen skifter).. Jeg har meget kvalme og svært ved at drikke meget af gangen, især vand. Hun anbefalede så, at drikke saftevand, da det optages hurtigere i kroppen..

Ellers har jeg fået at vide af en bioanalytiker, at hvis man kaster meget op, så er det noget med at kroppen selv danner mere salt (ved ikke li hvordan) og så er det vigtigt at få mere væske.. Det kan nemlig også give hovedpine..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så samler vi ind - to opgange, og jeg er smadret :p godt vi fik en kort rute!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er SUUUUULTEN. Seriøst jeg føler ikke jeg har spist hele dagen! Men det har jeg altså - meget endda!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er SUUUUULTEN. Seriøst jeg føler ikke jeg har spist hele dagen! Men det har jeg altså - meget endda!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh!!! Jeg vil have kage!!! Nu!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har til gengæld madlede. Kroppen siger, den har brug for mad, men jeg har ikke lyst til noget som helst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har til gengæld madlede. Kroppen siger, den har brug for mad, men jeg har ikke lyst til noget som helst :rolleyes

Vil du bytte? Jeg kan slet ikke koncentrerer mig om andet end alt det jeg har lyst til at spise :sandie :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du bytte? Jeg kan slet ikke koncentrerer mig om andet end alt det jeg har lyst til at spise :sandie :blush

Jeg kan ikke koncentrere mig om noget. Punktum. Så ved ikke, om det er så attraktivt et byt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke koncentrere mig om noget. Punktum. Så ved ikke, om det er så attraktivt et byt ;)

:lol

Ej, det er da træls!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Ej, det er da træls!! :kram2

Tak for kram :kram2 Og ja, det er træls. Især når man har mand, der har besluttet sig for at lave skolearbejde hele dagen og rastløs tumling, der zapper frem og tilbage mellem to forældre, der bare ikke har ordentlig overskud til at lege med ham så meget som jeg synes, han fortjener :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet med hovedpine denne uge også som jeg ikke kunne sove for.. Min læge anbefalede masser af væske (kan være pga temperaturen skifter).. Jeg har meget kvalme og svært ved at drikke meget af gangen, især vand. Hun anbefalede så, at drikke saftevand, da det optages hurtigere i kroppen..

Ellers har jeg fået at vide af en bioanalytiker, at hvis man kaster meget op, så er det noget med at kroppen selv danner mere salt (ved ikke li hvordan) og så er det vigtigt at få mere væske.. Det kan nemlig også give hovedpine..

Jeg har drukket rigtig meget saftevand siden jeg begyndte at kaste op, da det var noget nær det eneste jeg magtede at drikke, da væske uden smag (=vand) overhovedet ikke kunne komme ned.

Jeg er i denne uge begyndt at skære lidt ned på indtaget af saftevand pga sukkerindholdet, og så drikke vand i stedet for, men det kan godt være jeg ikke har været så god til at få drukket ligeså meget :unsure men jeg vidste ikke at saftevand blev optaget hurtigere end alm vand :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke de bare er glade for at du blev frikendt :kiss

Jo det er de glade for :)

For så slipper vi i hvertfald indtil videre for indlæggelse og lang tid væk fra familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drukket rigtig meget saftevand siden jeg begyndte at kaste op, da det var noget nær det eneste jeg magtede at drikke, da væske uden smag (=vand) overhovedet ikke kunne komme ned.

Jeg er i denne uge begyndt at skære lidt ned på indtaget af saftevand pga sukkerindholdet, og så drikke vand i stedet for, men det kan godt være jeg ikke har været så god til at få drukket ligeså meget :unsure men jeg vidste ikke at saftevand blev optaget hurtigere end alm vand :chin:

Har det på samme måde.. Vand giver kvalme, puha!

Det er bare et bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her giver rent vand også kvalme, men ved at tilsætte frugt eller grøntsager så det får bare lidt smag, så glider det ned og jeg får ikke så meget sukker.

Ellers har jeg også god effekt med at blande med lidt æblejuice. Der er selvfølgelig stadig sukker i, men ikke så meget når det bliver fortyndet.

Denne blanding er i øvrigt også relativ skånsom at kaste op i forhold til ren juice eller rent vand synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her giver rent vand også kvalme, men ved at tilsætte frugt eller grøntsager så det får bare lidt smag, så glider det ned og jeg får ikke så meget sukker.

Ellers har jeg også god effekt med at blande med lidt æblejuice. Der er selvfølgelig stadig sukker i, men ikke så meget når det bliver fortyndet.

Denne blanding er i øvrigt også relativ skånsom at kaste op i forhold til ren juice eller rent vand synes jeg

Vil helt klart afprøve vand med frugt/grøntsager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg hormonel og synes alt er træls idag :( Og orker ikke en ny arbejdsuge imorgen :boo Prøver dog at holde fast i, at jeg kun har 21 arbejdsdage tilbage (heraf én hjemme og én afkortet pga jm). Imorgen er der præcis én måned til barsel. Der er 5 arbejdsuger og når man regner dagene sammen svarer det faktisk kun til 4. Det ER snart. Og det går hurtigt. Så alt er ok. Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg hormonel og synes alt er træls idag :( Og orker ikke en ny arbejdsuge imorgen :boo Prøver dog at holde fast i, at jeg kun har 21 arbejdsdage tilbage (heraf én hjemme og én afkortet pga jm). Imorgen er der præcis én måned til barsel. Der er 5 arbejdsuger og når man regner dagene sammen svarer det faktisk kun til 4. Det ER snart. Og det går hurtigt. Så alt er ok. Basta!

:kram

Åh hvor er vi enige på det punkt. Dog har jeg kun 12 arbejdsdage i løbet af de næste 3 uger. 1 af dem skal jeg på kursus og en dag til læge. Så reelt skal jeg kun møde ind 10 gange mere :o Men jeg trænger til at få lov til at slappe af... Det er ved at være hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok, prøver lige at vende den til noget positivt...!

Imorgen er der KUN én måned til at jeg går på barsel! Fuck, det bliver godt!!!! Nøj, hvor jeg glæder mig til:

- At kunne hente og bringe Mar i DP stort set hver dag (måske kan vi endda tage løbecykel på dage med godt vejr :7himmel)

- At kunne sove længe og gå i nattøj hele dagen de dage, hvor Brian fortsat henter og bringer

- At have overskud til at rydde op, gøre rent og bygge redde

- At få en ordentlig madplan igen og nusse med retter, der kan/skal forberedes gennem hele dagen

- At vaske bleer og have dem på tørresnoren på altanen

- At komme på/invitere til impulsive besøg/shoppingtur med min mor og mine veninder

- At "spis en sunlolly i solen" kan være målet med min dag

Det bliver godt. Og det er snart! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Åh hvor er vi enige på det punkt. Dog har jeg kun 12 arbejdsdage i løbet af de næste 3 uger. 1 af dem skal jeg på kursus og en dag til læge. Så reelt skal jeg kun møde ind 10 gange mere :o Men jeg trænger til at få lov til at slappe af... Det er ved at være hårdt

Tak for kram og kram tilbage :kram2 Jeg tvang lige mig selv til at vende den til noget positivt, men ja, det er PISSE hårdt er det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er smadret.

Helt vildt!!

Puha.. 10 dage til jeg gerne skulle blive sat i gang..

Og alligevel er det helt uoverskueligt!

Sover max to timer i streg, sover dårligt pga maven, har ubehag/kvalme..

Og intet overskud..

Glæder mig godt nok til at møde lillesøster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens bedste mand der er helt igennem fantastisk til at have en gravid kone :wub

Ikke nok med han får mig til at føle mig flot,

selvom jeg syntes jeg ser sådan lidt halv-deform ud (:lolhit) - så tager han bare over herhjemme og passer på mig, på en måde hvor jeg ikke føler mig besværlig. Han er sgu dejlig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror holder fest i maven :kuller

Elsker bare når det sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.