FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Lillebror holder fest i maven :kuller

Elsker bare når det sker.

Det er fantastisk :wub

Sidste dag troede nærmest jeg baby prøvede at bryde ud derindefra, gennem mit maveskind :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er tumling puttet.. Og kæresten har købt lidt slik.. Så nu nyder jeg lige lidt slik og sofatid!

Hård men god dag - især nu hvor jeg kan slutte den af med afslapning hi hi.. Rengøring og oprydning må vente!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft hyggedag med manden i Zoo, super dejligt, men hårdt for bæknet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har verdens bedste mand der er helt igennem fantastisk til at have en gravid kone :wub

Ikke nok med han får mig til at føle mig flot,

selvom jeg syntes jeg ser sådan lidt halv-deform ud (:lolhit) - så tager han bare over herhjemme og passer på mig, på en måde hvor jeg ikke føler mig besværlig. Han er sgu dejlig :biglove

Åh hvor skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den mest fantastiske kæreste, der bare har taget Theo hele dagen, fordi jeg har været så dårlig :boo

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor skønt

 

Ja, det er fantastisk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg ikke, det er sjovt at være gravid mere. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu synes jeg ikke, det er sjovt at være gravid mere. :boo

Øv :-( hvad er der sket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :-( hvad er der sket?

Jeg synes bare, jeg er plaget. Har så ondt i bækkenet, er begyndt at sove vildt dårligt, har vand i kroppen og konstant summen/uro i benene. Men det værste er, at jeg simpelthen lugter sådan Down there. :blush Hvis jeg går i bad om formiddagen, trænger jeg til et bad igen, inden jeg går i seng. :( Det har været der i mildere grad hele graviditeten, men nu er det blevet slemt. Jeg trænger til at være intim med min mand ordentligt - det kan jeg bare ikke, når jeg lugter sådan.

Jeg kan ingenting. I går skulle jeg pakke en flyttekasse ud, og jeg prustede og stønnede som en gammel elefant, og bagefter måtte jeg flade fuldstændig ud i en evighed.

Jeg er ikke hårdt ramt i graviditeten, men lige nu er det bare ikke sjovt mere. Og der er stadig 46 dage tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, jeg er plaget. Har så ondt i bækkenet, er begyndt at sove vildt dårligt, har vand i kroppen og konstant summen/uro i benene. Men det værste er, at jeg simpelthen lugter sådan Down there. :blush Hvis jeg går i bad om formiddagen, trænger jeg til et bad igen, inden jeg går i seng. :( Det har været der i mildere grad hele graviditeten, men nu er det blevet slemt. Jeg trænger til at være intim med min mand ordentligt - det kan jeg bare ikke, når jeg lugter sådan.

Jeg kan ingenting. I går skulle jeg pakke en flyttekasse ud, og jeg prustede og stønnede som en gammel elefant, og bagefter måtte jeg flade fuldstændig ud i en evighed.

Jeg er ikke hårdt ramt i graviditeten, men lige nu er det bare ikke sjovt mere. Og der er stadig 46 dage tilbage.

Det lyder ikke rart, det er godt at der ikke er såååå langt igen selvom det kan være langt nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart, det er godt at der ikke er såååå langt igen selvom det kan være langt nok...

Ja, det er jo ingen tid i virkeligheden. Det skal også nok gå.. Måske er det også bare lidt værre, fordi jeg er lidt syg også. Jeg tror på, jeg nok skal komme ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo ingen tid i virkeligheden. Det skal også nok gå.. Måske er det også bare lidt værre, fordi jeg er lidt syg også. Jeg tror på, jeg nok skal komme ovenpå igen.

Jeg tror de fleste har en eller flere perioder hvor det bare ikke er fedt.... Jeg har det allerede nu pga kvalme, opkast og begyndende bækkenløsning og jeg har flere måneder tilbage :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken er 10.43 - jeg har siden kl 8 spist morgenmad, en god håndfuld saltstænger og spist en is... Og så har jeg fået set 2 afsnit af Pretty Little Liars - kan man andet end at nyde barslen :loveshower ;)

Nu må jeg hellere være lidt aktiv - så kan jeg sikkert nå et afsnit igen lidt senere :)

Er der andre der ser den serie?? Vi er nogle stykker på arbejde der er blevet heeeelt bidt af den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken er 10.43 - jeg har siden kl 8 spist morgenmad, en god håndfuld saltstænger og spist en is... Og så har jeg fået set 2 afsnit af Pretty Little Liars - kan man andet end at nyde barslen :loveshower ;)

Nu må jeg hellere være lidt aktiv - så kan jeg sikkert nå et afsnit igen lidt senere :)

Er der andre der ser den serie?? Vi er nogle stykker på arbejde der er blevet heeeelt bidt af den ;)

Jeg har ikke fået set den i noget tid, men jo, jeg har set PLL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er logisk nok at få ligamentsmerter i 3. trimester også, ikke? :unsure Har ikke haft det læææænge, men har simpelthen så ondt idag på ligamentmåden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er logisk nok at få ligamentsmerter i 3. trimester også, ikke? :unsure Har ikke haft det læææænge, men har simpelthen så ondt idag på ligamentmåden :unsure

Jeg tror det er normalt hele vejen igennem, jeg ville ikke selv ligge noget i det i tredje trimester. Den lille skubber jo alt derinde og der er snart ikke meget plads!

Men altså jeg VED det ikke, det er bare min egen logik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået set den i noget tid, men jo, jeg har set PLL :)

Jeg ser den også sådan lidt i perioder... Men nu er jeg halvvejs i sæson 4, og de overrasker stadig hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii har bare det bedste arbejde i forhold til at være gravid. :yay

Totalt forstående chefer, som bare siger at jeg skal sige til hvis der er nogle arbejdsopgaver jeg ikke føler jeg kan pga af graviditeten. Eller jeg vil på nedsat tid, hvis det bliver for hårdt.

Er så taknemlig. :kram2

Og en go bonus er, masser af motion, mange muligheder for hvile, og der ikke er nogen der ser skævt til at man er på wc 1000 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 dage til scanning! For hver dag bliver jeg godt nok mere og mere nervøs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser den også sådan lidt i perioder... Men nu er jeg halvvejs i sæson 4, og de overrasker stadig hele tiden ;)

Så skal du glæde dig til sæson 5... The Big A is reveal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii har bare det bedste arbejde i forhold til at være gravid. :yay

Totalt forstående chefer, som bare siger at jeg skal sige til hvis der er nogle arbejdsopgaver jeg ikke føler jeg kan pga af graviditeten. Eller jeg vil på nedsat tid, hvis det bliver for hårdt.

Er så taknemlig. :kram2

Og en go bonus er, masser af motion, mange muligheder for hvile, og der ikke er nogen der ser skævt til at man er på wc 1000 gange.

Hvor er det dejligt for dig og heldigt med sådanne forstående chefer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste jordemoderbesøg inden termin :)

Baby står fast, og er poppeklar! 39+1 og skudt til 3500 gram :)

Jeg har smidt mig på sofaen, og vil tage en slappe af dag, efter en nat med dårlig søvn :)

I morgen skal jeg med Camille ned og se børnehave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av av.

Mit bækken er gået amok. Kan stort set ikke støtte på venstre ben og lige gyldigt hvordan jeg ligger eller sidder gør det bare ondt!

Skal hente Freja i DP om en halv time og selvom der kun er en lille km derover, så virker gåturen helt uoverskuelig lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... lige nu overvejer jeg kraftigt om det var dumt at satse på ar køre modul 12 igennem, og så gå på barsel (i værste fald) dagen inden termin... altså er godt nok blevet lovet at min eksamen vil blive lagt så tidligt som hende der planlægger hvornår eksamenerne ligger, kan få det til, dvs i bedste fald kan jeg gå fra 14 dage før termin...

 

Lige nu er jeg bare så TRÆT og kan ikke tage mig sammen til den skide eksamen der ligger lige for (læs: som jeg burde skrive lige nu) så hvordan ser verden ikke ud om 9 uger?

Oveni, så er min lænd begyndt at gøre ondt, og jeg kan ikke rigtig overskue at skulle være væk hjemmefra 06.45-17.15 hver dag, undtagen helligdagene og de dage jeg skal til JM/læge, men det er jeg nød til for at få de timer jeg skal have for at blive indstillet til eksamen, når jeg sover dårligere og dårligere om natten fordi der gør ondt... Og samtidig er jeg jo så tvunget til at bruge hele resten af dagene med JM/læge til studiedage, da der jo er ting der skal laves vedsiden af tiden i praktikken, og så har vi også lige en meter-lang (sådan føles det i al fald) to-do-liste som vi også skal have passet ind... så det bliver svært at få tid til at sove ud...

 

Puh-ha, jeg føler mig lidt ynkelig, og jeg tror helt sikkert det er fordi jeg sidder med eksamen op til halsen, og det er en skriftelig en af slagsen, og dem hader jeg som pesten... (ikke at de mundtlige er bedre, andet end at dem får man da i det mindste svar på med det samme, og de er hurtigere overstået generelt...) :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i LANG tid, nyder keg at være gravid - og har ikke travl med at føde :)

Hun er rolig i mavsen, og puffer kun blidt, og jeg har ikke taget på de sidste uger - dejligt :) (selvom den stadigvæk siger +15kg!)

Så nu synder jeg med iskold cola(fantastisk!) og en Kbh birkes mååååms! Og nyder tanken om at det først er om 14 dage jeg skal i gang med at tabe mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.