FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Øv, er mega moody i dag. Der skal bare ingenting til at vælte læsset lige pt.

 

For pokker, hvor må de hormoner godt pakke sammen lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Urinen skulle sendes til dyrkning, normaltvis tager det 5 arbejdsdag inden, de får svar. Jeg kunne være heldig, at der lå svar inden weekenden, men da mængden af blodlegmerne var små, forudser min læge, at det nok nærmere vil tage de 5 dage <_<

Velkommen til udkants danmark hvor alting bare tager tid.

Fik det samme at vide igår, og fik svar idag.

Syntes det er vildt du skal vente så længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik det samme at vide igår, og fik svar idag.

Syntes det er vildt du skal vente så længe

Jep <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget hul på at skrive i Mine Første År (barnets bog) :wub

Hvor er det dejligt at have købt den tideligt denne gang, så jeg kan huske det hele.

Med C fik jeg den først købt da hun var født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg TRÆT!!! Mie er hjemme i dag, imorgen tager Anders til Kbh og kommer først hjem torsdag aften - sikkert efter Mie er puttet. Det virker total uoverskueligt, især fordi hun også er hjemme hele torsdag. Jeg ELSKER at være sammen med Mie, ingen tvivl, min krop er bare ikke lige på toppen til opgaven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suuuuk! Er vist begyndt at få væske i kroppen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der oplever smerter i kæbeleddet? :chin: Jeg har læst mig frem til, at det er pga. hormoner, men derfor er det stadig surt ikke at kunne gabe ret højt når man spiser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget hul på at skrive i Mine Første År (barnets bog) :wub

Hvor er det dejligt at have købt den tideligt denne gang, så jeg kan huske det hele.

Med C fik jeg den først købt da hun var født.

Jeg tror faktisk også jeg vil have fat i sådan en :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der oplever smerter i kæbeleddet? :chin: Jeg har læst mig frem til, at det er pga. hormoner, men derfor er det stadig surt ikke at kunne gabe ret højt når man spiser..

Min kæbe gik af led i starten af andet trimester. Jeg spiste en karamel, og så sad den pludselig bare fast. For mig hjalp det at tvinge kæben op og rundt - efter vejledning på skadestuen. Jeg giver relaxin skylden. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæbe gik af led i starten af andet trimester. Jeg spiste en karamel, og så sad den pludselig bare fast. For mig hjalp det at tvinge kæben op og rundt - efter vejledning på skadestuen. Jeg giver relaxin skylden. ;)

Jeg troede egentlig også at jeg var kommet til at gabe for højt i søvne, det har jeg nemlig prøvet før = låst kæbeled i et døgns tid. Men det gør ondt på 3. dag nu.. Må prøve at lave lidt øvelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kan mærke liv! :wub :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede egentlig også at jeg var kommet til at gabe for højt i søvne, det har jeg nemlig prøvet før = låst kæbeled i et døgns tid. Men det gør ondt på 3. dag nu.. Må prøve at lave lidt øvelser :)

Mit gjorde også ondt i nogle dage, men masser af høje gab og køre kæben rundt i cirkler, så bliver det gradvist bedre. Kæben skal lissom på plads igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm fik da lige bagt kage til 100 mennesker på jobbet. Sådan vupti vapti

Fedt med overskud og kagelyst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker simpelthen bare at høre lillepigens hjertelyd, når man ikke mærker liv og heller ikke føler man vokser ret meget.. Og i dag fik manden mulighed for at lytte med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til dem der var så søde at heppe, jeg fik et 7-tal så jeg er godt tilfreds med tanke på hvor skidt jeg har det og hvor dårligt forberedt jeg følte mig... Så nu er modul 7 overstået og på mandag starter de sidste 10 uger inden sommerferie og barsel...tror aldrig jeg har set frem til sommerferie så meget som jeg gør nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til dem der var så søde at heppe, jeg fik et 7-tal så jeg er godt tilfreds med tanke på hvor skidt jeg har det og hvor dårligt forberedt jeg følte mig... Så nu er modul 7 overstået og på mandag starter de sidste 10 uger inden sommerferie og barsel...tror aldrig jeg har set frem til sommerferie så meget som jeg gør nu

Sådan!! Stort tillykke!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der oplever smerter i kæbeleddet? :chin: Jeg har læst mig frem til, at det er pga. hormoner, men derfor er det stadig surt ikke at kunne gabe ret højt når man spiser..

Prøv at massere din tyggemuskel (ved kæbeledet) det kan i den grad lindre og øge højden på dit gab..

Er gammel kæbepatient og det fif hr hjulpet mig mange gange.. Evt med lidt varmebehandling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at massere din tyggemuskel (ved kæbeledet) det kan i den grad lindre og øge højden på dit gab..

Er gammel kæbepatient og det fif hr hjulpet mig mange gange.. Evt med lidt varmebehandling..

Tak for fif :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kan mærke liv! :wub :loveshower

Åh det er sådan en fantastisk følelse! :wub

Jeg er også ret sikker på jeg mærker liv, det er bare så dejligt :loveshower

Mærkede det første gang til nf scanningen, kunne se på skærmen at det passede med at den gav en hop, da jeg mærkede et eller andet, og har siden mærket det flere gange. I dag har jeg faktisk mærket det en del :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu snakker vi om scanning før næste fredag, vi kan ikke helt klare ventetiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, det kan jeg lige forestille mig... Selvom det er langt ude det der foregår, så er det alligevel mega spændende hvad de finder på ;)

Jeg vidste ikke at der kommer en 6'er også... Men så må jeg jo være ekstra opmærksom nu.. ;)

Ja det er langt ude.. Men uh hvor jeg sidder klistret til skærmen.

Vi skulle næsten oprette en PLL tråd så vi ikke spammer andre. :rolleyes

Hvor skulle sådan en oprettes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er langt ude.. Men uh hvor jeg sidder klistret til skærmen.

Vi skulle næsten oprette en PLL tråd så vi ikke spammer andre. :rolleyes

Hvor skulle sådan en oprettes

Smalltalk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smalltalk?

Du har fat i noget GND :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under 16 timer til jeg ved om Mini-Linsen har det godt! Husker slet ikke at være så nervøs sidste gang :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid til NF 13+4. Er det ikke lidt sent? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.