FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Mens smerter hele natten.. Så bliv dog til noget eller forsvind! Tsk :p

Får Camille hjem i dag, så nu vil jeg gerne vente med at føde til jeg har hygget med hende et par dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh havde ellers svoret, at jeg ikke ville brokke mig og kun være taknemmelig, men jeg har det bare SÅ dårligt :boo

Kan slet ikke se mig ud af det her lige nu :(

Jeg vil anbefale akupunktur, det har hjulpet mig HELT vildt! Jeg ved slet ikk hvordan jeg skulle være kommet igennem uden akupunkturen! Og b6 vitamin tager jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det ikke var fordi at det let kunne sende nogle forkerte signaler ville jeg gå rundt i ventebukser altid...

 

Skulle lige prøve dem jeg har købt brugt af folk herinde for lige at tjekke størrelse, og størrelsen er perfekt! Så L/42 er præcis det jeg skal købe! Sidder godt og behageligt, men kan godt tage på uden at skulle skifte gardaroben ud... Og selvom der jo ikke er noget der er vokset endnu, så er det da bare skønt med bukser som ikke strammer eller noget nogen steder :lol :lol

Haha.... Jeg kan huske min mor i sin tid ærgrede sig over at man ikke bare kunne fortsætte et par år med at gå i graviditetstøj for det var jo så behageligt da hun fik min søster ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!!

 

Det ironiske er faktisk, at jeg har så meget PCO-mave, at jeg så hverken mere eller mindre gravid ud med dem på ift mine almindelige bukser :lol :lol Jeg tror ikke en kat vil opdage noget medmindre de ser mavestykket :lol

Kender det kun alt for godt, den er virkelig kedelig at rende rundt med.... Og det er jo nærmest lige meget hvor meget man taber sig så er den der bare :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuuha! Kom lige til at høre Bo Evers med "hveranden weekend" i godmorgen Danmark. IKKE smart for en hormonella-skilsmissebarn :boo Og så synger han endda "Pas godt på lillesøster og dig selv". Jeg vadede stortudende op til Brian og sagde at det måtte bare ALDRIG blive os, og så kom Valdemar, og så var der gruppekram. Så alt vel. Jeg kan bare ikke rigtig stoppe med at tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke rumme, hvad der er sket for Maustique - jeg er dybt rystet! Og det hjælper aldeles ikke, at jeg skal til NF om 4 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke rumme, hvad der er sket for Maustique - jeg er dybt rystet! Og det hjælper aldeles ikke, at jeg skal til NF om 4 dage :(

Hvad er der sket? :( :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke rumme, hvad der er sket for Maustique - jeg er dybt rystet! Og det hjælper aldeles ikke, at jeg skal til NF om 4 dage :(

Nej det kan jeg godt forstå :kram Puha. Heldigvis sker det sjældent og jeg er sikker på du får en god nf om 4 dage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker bare vejret er blevet så fint at jeg kan få mon graviditets kapri joggingbukser på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at hoste, sådan rigtigt helt ned i lungerne og det gør bare så ondt når maven bliver presset helt sammen og babyen samtidig sparker den anden vej....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke rumme, hvad der er sket for Maustique - jeg er dybt rystet! Og det hjælper aldeles ikke, at jeg skal til NF om 4 dage :(

Det kan jeg godt forstå! Jeg blev selv ret bange, og jeg ved jo, at min basse har det godt. Man gider bare ikke høre sådanne historier, basta!

Jeg er sikker på, din NF kommer til at gå fint :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine lægmuskler føles som om de har spillet fodboldkampe i 30dage i trak uden pause, for derefter så ikke at blive strukket ordenligt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der sket? :( :unsure

Hun har lavet en tråd inde i 'har mistet', tror jeg nok.

 

EDIT: Under terminsgrupper -> Andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom herind for at ville brokke mig over mig selv og mit bækken og min stædighed der gik liige en lidt for lang tur.

Det klinger godt nok lidt hult når man læser om maustique. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ret påvirket af Maustiques tragedie/Real life mareridt :boo men jeg kan ikke hjælpe mere end via BK. Hendes sorg kender jeg lidt til men slet slet ikke i det samme omfang, der er mere i det end en sen abort! Det river i mit hjerte over deres sorg, men bestemt også over min egen sorg, men den kan jo ikke helt sidestilles med deres, og så føler jeg lidt det blegner og er ubetydelig, hvilket det jo også er for alle andre end mig! Og bekymringerne har jeg nok af i forvejen. Så har bare brug for at fokusere på noget positivt!!!

Så nu vil jeg bruge 10 min på at rydde op, så vil jeg tage shorts på og sætte mig i solen på terrassen og spise en sunlolly og nyde roen mens jeg tænker på alt det positive i vores liv lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Time på fødegangen. Og nu venter jeg bare. Kommer nok til at vente et par timer endnu :( Venter på at få svar på om jeg nu har fået svangerskabsforgiftning, eller at jeg endnu engang bare er her nede for at få trykhed. Desvære tyder mere og mere på det første...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtskifte på fødegangen og venter stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vagtskifte på fødegangen og venter stadig.

Ej det er da belastende :kram

Åh jeg håber svangerskabs forgiftningen holder sig væk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg sover dårlig for tiden :( Kan kun ligge på siden og det er ligesom om at sidderne begynder at sove, hvis jeg ligger for længe på hver side og ryggen begynder at synes det er hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da belastende :kram

Åh jeg håber svangerskabs forgiftningen holder sig væk!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig ligge på maven :yay det udnytter jeg pt til at få sol på læg og baglår :p den mulighed forsvinder nok inden sommeren for alvor begynder :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom herind for at ville brokke mig over mig selv og mit bækken og min stædighed der gik liige en lidt for lang tur.

Det klinger godt nok lidt hult når man læser om maustique. :boo

:ditto :boo Bortset fra at jeg bare brokkede mig over en sølle sang... Det er godt nok med at sætte kæmpe pris på, hvor heldig man kan være... Og kæmpe kram til dem, der desværre rammes af noget så uretfærdigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men med al respekt for Maustique og hvor ondt det gør mig på deres vejne, så vil jeg tillade mig at juble lidt: Vi har købt barnevogn idag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Time på fødegangen. Og nu venter jeg bare. Kommer nok til at vente et par timer endnu :( Venter på at få svar på om jeg nu har fået svangerskabsforgiftning, eller at jeg endnu engang bare er her nede for at få trykhed. Desvære tyder mere og mere på det første...

:kram

Det er træls for dig med den bekymring for svangerskabsforgiftning.. Håber det viste sig at du fik tryghed ud af turen fremfor det andet.. Håber også du har været inde nu, ellers har du godt nok venter længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men med al respekt for Maustique og hvor ondt det gør mig på deres vejne, så vil jeg tillade mig at juble lidt: Vi har købt barnevogn idag :biglove

Dejligt.. Hvilken en endte i med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.