FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åhh... lige nu overvejer jeg kraftigt om det var dumt at satse på ar køre modul 12 igennem, og så gå på barsel (i værste fald) dagen inden termin... altså er godt nok blevet lovet at min eksamen vil blive lagt så tidligt som hende der planlægger hvornår eksamenerne ligger, kan få det til, dvs i bedste fald kan jeg gå fra 14 dage før termin...

Lige nu er jeg bare så TRÆT og kan ikke tage mig sammen til den skide eksamen der ligger lige for (læs: som jeg burde skrive lige nu) så hvordan ser verden ikke ud om 9 uger?

Oveni, så er min lænd begyndt at gøre ondt, og jeg kan ikke rigtig overskue at skulle være væk hjemmefra 06.45-17.15 hver dag, undtagen helligdagene og de dage jeg skal til JM/læge, men det er jeg nød til for at få de timer jeg skal have for at blive indstillet til eksamen, når jeg sover dårligere og dårligere om natten fordi der gør ondt... Og samtidig er jeg jo så tvunget til at bruge hele resten af dagene med JM/læge til studiedage, da der jo er ting der skal laves vedsiden af tiden i praktikken, og så har vi også lige en meter-lang (sådan føles det i al fald) to-do-liste som vi også skal have passet ind... så det bliver svært at få tid til at sove ud...

Puh-ha, jeg føler mig lidt ynkelig, og jeg tror helt sikkert det er fordi jeg sidder med eksamen op til halsen, og det er en skriftelig en af slagsen, og dem hader jeg som pesten... (ikke at de mundtlige er bedre, andet end at dem får man da i det mindste svar på med det samme, og de er hurtigere overstået generelt...) :huug

:kram min søster gjorde det. Bestod sin sidste semester eksamen dagen før termin, med slem bækkenløsning, et barn i børnehave og en mand der arbejdede til kl 18 hver dag! Det havde jeg IKKE gjort! Jeg er meget mere pivet :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skal du glæde dig til sæson 5... The Big A is reveal

Seriøst... ?? :yay troede aldrig det skulle ske ;)

Har du set hele sæson 5 - er den færdig i USA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for tidligt hvis man allerede nu tænker "Kun 6 mdr til barsel..." og føler sig lidt som en hykler når man aftaler et møde om 6 mdr man er usikker på om man overhovedet når at afholde? :lol :lol :lol

Jeg tænker meget på barsel. Ikke at det ændrer det store sådan i hverdagen, men der er en del praktiske foranstaltninger jeg skal huske: opsige tilskud til pasning, blive ledig ved jobcenter + i akassen, søge om barselsdagpenge... Men ok, det er så først slut oktober/start november jeg skal tænke i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for tidligt hvis man allerede nu tænker "Kun 6 mdr til barsel..." og føler sig lidt som en hykler når man aftaler et møde om 6 mdr man er usikker på om man overhovedet når at afholde? :lol :lol :lol

Jeg er glad for at jeg har et helt år..... Jeg har så heller ikke så mange valgmuligheder da man kun kan få pasning i Sverige efter 1 år....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for at få ideen at man lige kan smække 150-160 kanelsnegle sammen og lige glemme lidt at det måske ikke er verdens mest fantastiske ide mår man har bækkenløsning..... Dooohhh....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius sidder med hånden på min mave og siger han passer på lillebror :wub Jeg håber på lillebror snart giver ham et ordentlig spark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst... ?? :yay troede aldrig det skulle ske ;)

Har du set hele sæson 5 - er den færdig i USA?

Ja jeg har set den og den er færdig i USA. Hold da op en neglebider! Og de lover at sæson 6 bliver meget intens. :rolleyes

Kan ikke vente til juni.

Produceren har udtalt at man skal lede efter spor i sæson 3 og 4 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... lige nu overvejer jeg kraftigt om det var dumt at satse på ar køre modul 12 igennem, og så gå på barsel (i værste fald) dagen inden termin... altså er godt nok blevet lovet at min eksamen vil blive lagt så tidligt som hende der planlægger hvornår eksamenerne ligger, kan få det til, dvs i bedste fald kan jeg gå fra 14 dage før termin...

 

Lige nu er jeg bare så TRÆT og kan ikke tage mig sammen til den skide eksamen der ligger lige for (læs: som jeg burde skrive lige nu) så hvordan ser verden ikke ud om 9 uger?

Oveni, så er min lænd begyndt at gøre ondt, og jeg kan ikke rigtig overskue at skulle være væk hjemmefra 06.45-17.15 hver dag, undtagen helligdagene og de dage jeg skal til JM/læge, men det er jeg nød til for at få de timer jeg skal have for at blive indstillet til eksamen, når jeg sover dårligere og dårligere om natten fordi der gør ondt... Og samtidig er jeg jo så tvunget til at bruge hele resten af dagene med JM/læge til studiedage, da der jo er ting der skal laves vedsiden af tiden i praktikken, og så har vi også lige en meter-lang (sådan føles det i al fald) to-do-liste som vi også skal have passet ind... så det bliver svært at få tid til at sove ud...

 

Puh-ha, jeg føler mig lidt ynkelig, og jeg tror helt sikkert det er fordi jeg sidder med eksamen op til halsen, og det er en skriftelig en af slagsen, og dem hader jeg som pesten... (ikke at de mundtlige er bedre, andet end at dem får man da i det mindste svar på med det samme, og de er hurtigere overstået generelt...) :huug

:kram håber du finder ud af det. Jeg skal skrive bachelor opgave og det er lige som om det ikke køre for mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har set den og den er færdig i USA. Hold da op en neglebider! Og de lover at sæson 6 bliver meget intens. :rolleyes

Kan ikke vente til juni.

Produceren har udtalt at man skal lede efter spor i sæson 3 og 4 ;)

Aj, det kan jeg lige forestille mig... Selvom det er langt ude det der foregår, så er det alligevel mega spændende hvad de finder på ;)

Jeg vidste ikke at der kommer en 6'er også... Men så må jeg jo være ekstra opmærksom nu.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde sove, men er simpelthen SÅ spændt på det børnehavebesøg i morgen!

Også skal jeg bare tisse HELE TIDEN!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensdag.... Har så ondt overalt og jeg har sovet samlet set lidt over 1 time..... Har aller mest lyst til at droppe det hele og låse mig inde ind til termin....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensdag.... Har så ondt overalt og jeg har sovet samlet set lidt over 1 time..... Har aller mest lyst til at droppe det hele og låse mig inde ind til termin....

Held og lykke.

Den skal bare overståes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensdag.... Har så ondt overalt og jeg har sovet samlet set lidt over 1 time..... Har aller mest lyst til at droppe det hele og låse mig inde ind til termin....

Er sikker på du nok skal klare den. Så sej som du er, så lommer du igennem det her også.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensdag.... Har så ondt overalt og jeg har sovet samlet set lidt over 1 time..... Har aller mest lyst til at droppe det hele og låse mig inde ind til termin....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så TRÆT!!! :zzz Mie sover endnu, men jeg er lige blevet vækket af Anders fordi han har fået en SMS om at skorstensfejeren er på vej for at sætte en allike rist op! :( sikke en forvarsel. Vi aner ikke engang om han skal ind i huset, men HVIS han skal, skal jeg jo op. Er skuffet når nu Mie for en gang skyld sover længe!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamensdag.... Har så ondt overalt og jeg har sovet samlet set lidt over 1 time..... Har aller mest lyst til at droppe det hele og låse mig inde ind til termin....

Held og lykke :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt kvalme!! FORSVIND!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot og feber forsvind! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til 2.lægebesøg... Alt var fint, bort set fra hvide blodlegmer i urinen, så nu må jeg vente en uges tid og se om det er blærebetændelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til 2.lægebesøg... Alt var fint, bort set fra hvide blodlegmer i urinen, så nu må jeg vente en uges tid og se om det er blærebetændelse <_<

Dejligt :)

Hvorfor skal du vente en hel uge på at få svar om det er blærebetændelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Hvorfor skal du vente en hel uge på at få svar om det er blærebetændelse?

Urinen skulle sendes til dyrkning, normaltvis tager det 5 arbejdsdag inden, de får svar. Jeg kunne være heldig, at der lå svar inden weekenden, men da mængden af blodlegmerne var små, forudser min læge, at det nok nærmere vil tage de 5 dage <_<

Velkommen til udkants danmark hvor alting bare tager tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Urinen skulle sendes til dyrkning, normaltvis tager det 5 arbejdsdag inden, de får svar. Jeg kunne være heldig, at der lå svar inden weekenden, men da mængden af blodlegmerne var små, forudser min læge, at det nok nærmere vil tage de 5 dage <_<

Velkommen til udkants danmark hvor alting bare tager tid.

Hold da op :o Til trods for at vi heller ikke bor i den største by kan vi da få svar dagen efter :) Håber ikke det betyder noget, når nu mængden er så lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg savner noget kvalme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Urinen skulle sendes til dyrkning, normaltvis tager det 5 arbejdsdag inden, de får svar. Jeg kunne være heldig, at der lå svar inden weekenden, men da mængden af blodlegmerne var små, forudser min læge, at det nok nærmere vil tage de 5 dage <_<

Velkommen til udkants danmark hvor alting bare tager tid.

Det er muligvis sandt at alting tager lang tid i udkantsdk, det skal jeg ikke gøre mig klog på :D

Men kan fortælle, at det ville tage ligeså lang tid at dyrke den i Kbh, når der ikke er flere bakterier i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er muligvis sandt at alting tager lang tid i udkantsdk, det skal jeg ikke gøre mig klog på :D

Men kan fortælle, at det ville tage ligeså lang tid at dyrke den i Kbh, når der ikke er flere bakterier i ;)

Det er jeg da "glad" for at høre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.