Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Tak fordi vi måtte følge med :kram2

Jeg håber det vil gå dig godt fremover, og som TiaK siger, så må du altså love at fortælle os hvis der alligevel skulle blive noget mellem dig og pædagogen :biglove

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak fordi du ville dele det med os..

Jeg har ihvertfald været meget opslugt af din tråd..

Så hvis du nogensinde får brug for en til at læse det igennem du har skrevet, så stiller jeg mig gerne i kø, for du skriver fantastisk!!

Men jeg er enig med de andre..

HVIS der sker noget, så må du altså ud med det til os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt i kan være helt sikre på at det aldrig nogensinde bliver til noget. For slaget var tabt på forhånd, jeg opdagede det bare ikke før en venlig sjæl informerede mig :)

Sådan er livet bare nogle gange.. Men hey.. Så kan jeg også fokusere på at skrive igen og sådan :P selvom jeg må indrømme at jeg stadig får de vildeste sommerfugle i maven når jeg ser ham.. Men det går vel over med tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor var det tabt på forhånd? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja også nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg også nysgerrig igen.. Fortæl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm ja vil også gerne høre? Hvad blev du præcist informeret om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej nu har tråden jo taget en ny drejning, hvad er det du er blevet informeret om???

Og håber i er blevet raske igen.

Ellers tak fordi du lod os følge med på din rejse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også nysgerrigwhistling.gif men hvis du ikke skriver mere i tråden, vil jeg sige tak for fantastisk læsning, og spændende indput dagligtballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, ja jeg hænger også stadig med, hvad har du fundet ud af???

Også herfra skal du have tak for den dejlige læsning, næste gang du får et crush må du meget gerne dele det med os igen herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også nysgerrig :)

Har sådan nydt at følge med i dine skriverier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du er vældig dygtig til at skrive, så det med romanen er da ikke hen i vejret. Kom med den - Jeg læser gerne :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til side 15. Sidder i sofaen med dynen og en bøtte slik og sluger hele det her "drama/romance" RÅT :sandie

Glæder mig til resten! Håber der er en happy ending på side 41!! :kuller

Edit: ØV! ingen happy ending!

Altså helt ærligt! Hvorfor kan du ikke få den mand du ønsker dig?? <_<

Jeg synes alle fortjener kærlighed, den helt store af slagsen, men man skal kæmpe for at få den, for kærlighed er kostbar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nogle nysgerrige piger Joxi :yiepie Kommer du snart med lidt mere :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt i kan være helt sikre på at det aldrig nogensinde bliver til noget. For slaget var tabt på forhånd, jeg opdagede det bare ikke før en venlig sjæl informerede mig :)

Sådan er livet bare nogle gange.. Men hey.. Så kan jeg også fokusere på at skrive igen og sådan :P selvom jeg må indrømme at jeg stadig får de vildeste sommerfugle i maven når jeg ser ham.. Men det går vel over med tiden :)

Jeg synes helt ærligt, at det er en lidt træls måde at afslutte en ellers hyggelig tråd på :(

Fair nok, at du ikke vil skrive om det mere - men når der nu HAR været skrevet så mange sider om det og med udpensling af detaljer og tanker og observationer osv osv - og du ved, hvor mange der troligt har fulgt med, så synes jeg at det er synd at lave en sidste "teaser" om at slaget var tabt på forhånd ... og så ikke uddybe det mere. Kun tavshed.

Det havde måske ikke været nødvendigt med den bemærkning om det tabte slag.

Jeg tror de fleste ville kunne forstå, at du bakkede lidt ud og så tiden an - men at smide sådan en kommentar som dit sidste indlæg synes jeg er rigtig synd.

Men det er muligvis kun mig, der sidder med sådan en lidt øv følelse af, at vi ellers blev indviet i alle detaljer - men bare ikke lige den sidste :(

Jeg håber kærligheden snart kommer til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes helt ærligt, at det er en lidt træls måde at afslutte en ellers hyggelig tråd på :(

Fair nok, at du ikke vil skrive om det mere - men når der nu HAR været skrevet så mange sider om det og med udpensling af detaljer og tanker og observationer osv osv - og du ved, hvor mange der troligt har fulgt med, så synes jeg at det er synd at lave en sidste "teaser" om at slaget var tabt på forhånd ... og så ikke uddybe det mere. Kun tavshed.

Det havde måske ikke været nødvendigt med den bemærkning om det tabte slag.

Jeg tror de fleste ville kunne forstå, at du bakkede lidt ud og så tiden an - men at smide sådan en kommentar som dit sidste indlæg synes jeg er rigtig synd.

Men det er muligvis kun mig, der sidder med sådan en lidt øv følelse af, at vi ellers blev indviet i alle detaljer - men bare ikke lige den sidste :(

Jeg håber kærligheden snart kommer til dig!

Jeg kender godt årsagen bag, og forstår udemærket godt Joxi i, at hun ikke skriver mere herinde.

Men er det ikke bare at nyde den tid hun skrev i tråden og at vi blev indviet? Det gør jeg i hvert fald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt årsagen bag, og forstår udemærket godt Joxi i, at hun ikke skriver mere herinde.Men er det ikke bare at nyde den tid hun skrev i tråden og at vi blev indviet? Det gør jeg i hvert fald :rolleyes

Det kunne da godt lyde som om at nogen herinde fra har afsløret hende så? Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da godt lyde som om at nogen herinde fra har afsløret hende så? Øv <_<

Afsløret hende? Er det mig der har misforstået, men hun stod da selv frem? Både med navn, billede og blog???? En simpel google på hendes navn, og du ville komme til denne tråd jo.....

Og jeg må indrømme at jeg da også synes det er lidt ja - tarveligt, at skrive og skrive på den måde også lave en "cliffhanger" slutning ;) Så måtte hun hellere have ladet være at komme med den sidste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt årsagen bag, og forstår udemærket godt Joxi i, at hun ikke skriver mere herinde.

Men er det ikke bare at nyde den tid hun skrev i tråden og at vi blev indviet? Det gør jeg i hvert fald :rolleyes

Det er vel ok at skrive, at man synes det er en lidt træls måde at slutte "eventyret" på? Hvorfor skal det udløse rolleyes smiley?

Jeg skriver da ingen steder at det ikke var hyggeligt, mens hun skrev - synes bare at den slutter meget brat og uafklaret. Ihvertfald for mig/os, som modsat dig jo netop ikke ved HVORFOR den stopper så pludseligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afsløret hende? Er det mig der har misforstået, men hun stod da selv frem? Både med navn, billede og blog???? En simpel google på hendes navn, og du ville komme til denne tråd jo.....

Og jeg må indrømme at jeg da også synes det er lidt ja - tarveligt, at skrive og skrive på den måde også lave en "cliffhanger" slutning ;) Så måtte hun hellere have ladet være at komme med den sidste...

Nå for pokker. Det havde jeg ikke set :blush

Tænkte bare at der måske var sket noget herinde, siden hun ikke vil skrive herinde mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel ok at skrive, at man synes det er en lidt træls måde at slutte "eventyret" på? Hvorfor skal det udløse rolleyes smiley?

Jeg skriver da ingen steder at det ikke var hyggeligt, mens hun skrev - synes bare at den slutter meget brat og uafklaret. Ihvertfald for mig/os, som modsat dig jo netop ikke ved HVORFOR den stopper så pludseligt.

HELT enig.

Synes det er "tarveligt" at sige "det var tabt på forhånd". Altså, havde det været en BOG jeg læste, noget fiktion SÅ FAIR NOK - Så digter jeg da selv videre.. Men det her er jo IKKE en bog. Så vil jeg da gerne kende slutningen, ligesom når alle andre piger herinde skriver..

Om det er:

VI kender kønnet

Jeg har testet..

Der er sket noget slemt

Der er sket noget godt..

Jamen så intresserer jeg mig da for pigerne herinde, også synes jeg faktisk det er tarveligt ikke lige at afslutte den ;) Så skulle hun have ladet være at skrive sådan.. "Tabt på forhånd".

Jeg tror han er homoseksuel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror han er homoseksuel.

Og det var sjovt nok også præcis min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror han er homoseksuel.

:lol fantastisk lille slutbemærkning. Det kunne da godt ske at det var det! Når vi nu ikke får noget mere at vide, så er det vel ok at digte lidt selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er ærgeligt at der ikke er en "ordentlig" afslutning på det.

Nu så jeg hverken navn, by eller noget og har ikke prøvet at google hende på nogen som helst måde. På trods af jeg er nysgerrig af sind.

Ville uanset hvad der er sket, gerne vide hvorfor "slaget var tabt". Om det er i en PM eller det er som en afslutning på denne forygende historie om en spirende forårsforelskelse, er mig underordnet.

Man (læs jeg) sidder tilbage med en "øv"følelse og en mindre irritation over denne afslutning (og specielt den sidste drejning) denne tråd har taget.

Bare fordi der er NOGEN som ved noget vi andre ikke ved, betyder det jo ikke at vi ikke har nydt historien. Og synes måske lidt at det er en "hån" (i mangel på bedre ord) mod os andre, som ikke ved noget, at sige at man godt forstår det og lave rulle-øjne-smiley når man efterspørger en bedre afslutning.

Herinde har jeg normalt en følelse af at hvis man har noget negativt at sige så holder man det for sig selv, og derudover er man positiv og glæder sig på andres vegne, om det er en graviditet, fødsel eller en forelskelse.

Jeg vil ikke dicideret sige at jeg har følelser for folk herinde, men jeg bekymrer mig for folk, om det er godt eller skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig i at det er lidt en øv slutning at skrive sådan en cliffhanger og så ikke vil fortælle hvad det drejer sig om, så hellere lade være med at bygge en stemning op, men synes nu slet ikke at det er det denne tråd skal til at handle om :)

Mit bud er også homo haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER