Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Nul sukker og nul rosiner :rolleyes daddelkugler spiser sprælleungen ikke... Det er på onsdag, så jordbærrene når nok ikke at blive fantastiske :chin:

Mit hovedproblem er, at det på grund af husets yngste beboer helst skal kunne laves dagen inden - og stadig være lækkert og lidt anderledes end det frugt og brød med smør, de alligevel får dagligt til samling derhenne :chin:

Tak for input :kiss

Teboller fra bageren som du henter på vejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Teboller fra bageren som du henter på vejen?

Koncept med uhyggelig lighed med løsningen, da han fyldte to :D og meget muligt dét, det ender med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nul sukker og nul rosiner :rolleyes daddelkugler spiser sprælleungen ikke... Det er på onsdag, så jordbærrene når nok ikke at blive fantastiske :chin:

Mit hovedproblem er, at det på grund af husets yngste beboer helst skal kunne laves dagen inden - og stadig være lækkert og lidt anderledes end det frugt og brød med smør, de alligevel får dagligt til samling derhenne :chin:

Tak for input :kiss

Hvad med nogle lækre (sukkerfri) bananpandekager med bær på? De kan sagtens laves dagen før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med nogle lækre (sukkerfri) bananpandekager med bær på? De kan sagtens laves dagen før :)

:chin: Det havde jeg lidt overvejet, men jeg var noget i tvivl om, hvorvidt det blev noget tørt noget at lave dagen før :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin: Det havde jeg lidt overvejet, men jeg var noget i tvivl om, hvorvidt det blev noget tørt noget at lave dagen før :unsure

Bare godt med banan i og så holder de sig fint, synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med nogle lækre (sukkerfri) bananpandekager med bær på? De kan sagtens laves dagen før :)

Jeg har tidligere haft lavet nogle hvor jeg frøs og tøede op og de blev spist med velbehag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare godt med banan i og så holder de sig fint, synes jeg..

  

Jeg har tidligere haft lavet nogle hvor jeg frøs og tøede op og de blev spist med velbehag :)

Særlig opskrift? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har lavet sukkerfrie vafler (og købt noget syltetøj til fra den gamle fabrik) til vuggestuen både ved 1 år og 2 års fødselsdagen. Til 2 års fødselsdagen lavede vi dem aftenen inden, og de blev spist op alle sammen, selvom det var en ordentlig Rasmus Klump stak vi havde lavet (vi havde lavet så mange at vi var sikre på der ville komme nogen med hjem igen. Vi satte dem med plastic om i køleskabet natten over. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det altså ikke.. Freya har nu feber igen! Ikke mega høj (39.3). Men nok til at hun bare ikke kunne sove. Så nu har hun altså fået noget panodil. Ikke nemt i øvrigt! Kan kan ikke fordrage den flydende man skal synke, og hun slapper ikke just af, til de der stikpiller. Men det lykkedes da. Så håber jeg bare hun får sovet..

Og så MEGA øv! Jeg har feriefri i morgen så vi skulle have været til babysvømning (som vi betaler en arm og et ben for, og som bare ikke har kunne lade sig gøre de sidste 3 gange pga sygdom.) Og nu sygdom igen.. øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg forstår det altså ikke.. Freya har nu feber igen! Ikke mega høj (39.3). Men nok til at hun bare ikke kunne sove. Så nu har hun altså fået noget panodil. Ikke nemt i øvrigt! Kan kan ikke fordrage den flydende man skal synke, og hun slapper ikke just af, til de der stikpiller. Men det lykkedes da. Så håber jeg bare hun får sovet..

Og så MEGA øv! Jeg har feriefri i morgen så vi skulle have været til babysvømning (som vi betaler en arm og et ben for, og som bare ikke har kunne lade sig gøre de sidste 3 gange pga sygdom.) Og nu sygdom igen.. øv..

Øv hvor træls! :(

God bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koncept med uhyggelig lighed med løsningen, da han fyldte to :D og meget muligt dét, det ender med ;)

Synes også der var en der skrev pølsehorn. Ingen sukker - og formentlig foreneligt med bagerindkøb? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden har lagt tøj sammen og givet tumling tøj på, så ender man med tumling i natbukser på vej op i byen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls! :(

God bedring med hende :kram

Tak. Hun vågnede så faktisk op og var frisk som en fisk. :) mærkeligt barn.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden har lagt tøj sammen og givet tumling tøj på, så ender man med tumling i natbukser på vej op i byen...

Fnis :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store lille Albert-mand, der bare går og går og går :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis :p

Ja... Det nytter jo heller ikke at brokke sig, nu hvor han rent faktisk har lavet en masse mens jeg har været sløj.

Heldigvis var de rimelig neutrale, så jeg overlevede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert fik feber igår. Da den toppede var den 40,0 og så var den heldigvis faldet til 38,6 ved putning og her til morgen var der intet! Han har til gengæld fået en kindtand, men kan tænder virkelig give SÅ høj feber :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert fik feber igår. Da den toppede var den 40,0 og så var den heldigvis faldet til 38,6 ved putning og her til morgen var der intet! Han har til gengæld fået en kindtand, men kan tænder virkelig give SÅ høj feber :blink

De kloge (læger og SP) siger at alt over 38 ikke er tand-feber. På trods af det har Adam ALTID et døgn med høj feber (39,5-40) ifbm. tandfrembrud! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kloge (læger og SP) siger at alt over 38 ikke er tand-feber. På trods af det har Adam ALTID et døgn med høj feber (39,5-40) ifbm. tandfrembrud! :rolleyes

Tror ind i mellem, at vi mødre ved bedre.. :rolleyes Storm lå også altid mellem 39 og 40 når han fik tænder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at høre! Edith fik aldrig særlig høj feber, hverken ved sygdom eller tænder. Albert får jo over 40 af alting og sidst han var syg havde han 41,0, så måske det hænger sammen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at høre! Edith fik aldrig særlig høj feber, hverken ved sygdom eller tænder. Albert får jo over 40 af alting og sidst han var syg havde han 41,0, så måske det hænger sammen :chin:

Mener at have læst det max er 38,5 ved tænder. Men da Mie fik sine hjørne og kindtænderne brød igennem fik hun også 40 i feber - hun får også mega høj feber så nemt - så tror godt deres tænder kan gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at have læst det max er 38,5 ved tænder. Men da Mie fik sine hjørne og kindtænderne brød igennem fik hun også 40 i feber - hun får også mega høj feber så nemt - så tror godt deres tænder kan gøre det.

Ja, det kunne godt tyde på det! Det satser jeg på, for orker virkelig ikke mere sygdom og han er heldigvis totalt frisk igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kunne godt tyde på det! Det satser jeg på, for orker virkelig ikke mere sygdom og han er heldigvis totalt frisk igen :yay

Jamen nu må det virkelig også være slut med sygdom i vores husstande.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER