Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Øøøøv Elliot var ked af at blive afleveret idag. Jeg ville ønske jeg vidste hvad der foregår inde i hans hoved.. :( Jeg har så dårlig samvittighed, for jeg er jo hjemme, men der er jo også en grund til at jeg er sygemeldt og jeg kan ikke ræse rundt med ham en hel dag :(

Øv. Det er så hårdt de dage hvor afleveringerne ikke går som smurt :( jeg håber han får en god dag alligevel. Og slut med at banke sig selv i hovedet, der er netop en grund til at du er sygemeldt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv. Det er så hårdt de dage hvor afleveringerne ikke går som smurt :( jeg håber han får en god dag alligevel. Og slut med at banke sig selv i hovedet, der er netop en grund til at du er sygemeldt :kiss

Ja det er bare rigtig hårdt! :( og tak.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er altså også bare lidt hyggeligt, når de efterhånden store unger gider putte! Det er virkelig det eneste gode ved slatten, syge Adam - at han gider putte med sin mor :kuller :P

Jaa, nu har jeg dog alligevel puttet hende ud i vognen (tjekker hende self.) hun sover altså bedre ude i den friske luft + jeg kunne få ordnet køkkenet så Vi kan få pakket en kvart kalv i fryseren senere i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa, nu har jeg dog alligevel puttet hende ud i vognen (tjekker hende self.) hun sover altså bedre ude i den friske luft + jeg kunne få ordnet køkkenet så Vi kan få pakket en kvart kalv i fryseren senere i dag.

Det lyder fornuftigt. Jeg putter også altid Adam ude, med mindre han selvfølgelig er meget dårlig eller har så høj feber at jeg ikke tør :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt. Jeg putter også altid Adam ude, med mindre han selvfølgelig er meget dårlig eller har så høj feber at jeg ikke tør :P

Jeg har desværre fået mig nogle børn der ikke kan sove indendørs i dagtimerne med mindre det er hos mor. (Luna har dog lært det ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre fået mig nogle børn der ikke kan sove indendørs i dagtimerne med mindre det er hos mor. (Luna har dog lært det ;) )

Jeg gruer allerede for når Adam bliver to og skal ind og sove i vuggestuen. I forvejen er de fleste dage en kamp om at få ham til at sove bare en kort lur. Men tror vi holder fast i at han sover ude herhjemme, lidt længere tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam er blevet slået i hovedet af en af de andre børn i vuggestuen i dag. Alt hans tøj er smurt ind i blod fra blodnæse :O voldsomt synes jeg! Da vi gik hjem fra vuggestue begyndte det at bløde igen, er der nogle der ved hvor længe det mon bliver ved? Hver gang han løber rundt (hele tiden) begynder det at småløbe ud af næsen med blod :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam er blevet slået i hovedet af en af de andre børn i vuggestuen i dag. Alt hans tøj er smurt ind i blod fra blodnæse :O voldsomt synes jeg! Da vi gik hjem fra vuggestue begyndte det at bløde igen, er der nogle der ved hvor længe det mon bliver ved? Hver gang han løber rundt (hele tiden) begynder det at småløbe ud af næsen med blod :unsure

Ej for pokker det lyder da helt vildt :o lille Adam :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker det lyder da helt vildt :o lille Adam :kram2

Jeg blev sgu også lidt chokeret da de sagde det! :O men han lader nu til at være sig selv og frisk og glad alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam er blevet slået i hovedet af en af de andre børn i vuggestuen i dag. Alt hans tøj er smurt ind i blod fra blodnæse :O voldsomt synes jeg! Da vi gik hjem fra vuggestue begyndte det at bløde igen, er der nogle der ved hvor længe det mon bliver ved? Hver gang han løber rundt (hele tiden) begynder det at småløbe ud af næsen med blod :unsure

Han skal holdes i ro de næste par dage :) Beskeden vi fik i weekenden da vi stod sådan med vores den store ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal holdes i ro de næste par dage :) Beskeden vi fik i weekenden da vi stod sådan med vores den store ;)

Tak! Det bliver da vist en udfordring af de helt store :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam er blevet slået i hovedet af en af de andre børn i vuggestuen i dag. Alt hans tøj er smurt ind i blod fra blodnæse :O voldsomt synes jeg! Da vi gik hjem fra vuggestue begyndte det at bløde igen, er der nogle der ved hvor længe det mon bliver ved? Hver gang han løber rundt (hele tiden) begynder det at småløbe ud af næsen med blod :unsure

:blink vildt nok! - lyder ret voldsomt med så meget næseblod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink vildt nok! - lyder ret voldsomt med så meget næseblod!

Enig! Det har også været voldsomt. Han har dog ikke blødt siden kl. 18.30 cirka, så håber det var det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det bliver da vist en udfordring af de helt store :rolleyes

selv med en næsten 4-årig var det en udfordring af de store :rolleyes Så jeg tænker også det er svært, men det var tydeligt,at det hjalp da det lykkedes med rimelig ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det bliver da vist en udfordring af de helt store :rolleyes

Du må have gang i klistermærker,vandfarver, modellervoks, perler og alle mulige kreative ting ;)

I vuggestuen bruger de også tit at røre ved kartoffelmel blandet med vand. Det skulle give en sjov konsistens. De gør det i ble og så på et plastikunderlag så de kan bruge hele kroppen, men skal det være mere stille og roligt kan det jo bare være en skål og så hænderne man rører med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Vitus her til aften:

Mor synger fjollesange.

Vitus siger: Stop mor! Jeg kan ikke ha det!

???

Øh han er sgu da 2,5 ikke teenager! Altså...ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor og Vitus her til aften:

Mor synger fjollesange.

Vitus siger: Stop mor! Jeg kan ikke ha det!

???

Øh han er sgu da 2,5 ikke teenager! Altså...ikke?

Haha, det er så sjovt! :lol Jeg sag og rokkede med til en melodi i Paw patrol i går, men Storm peger meget seriøst på mig og siger, 'Nej mor! Sid stille!!!'... Første :blink , så :haha !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er så sjovt! :lol Jeg sag og rokkede med til en melodi i Paw patrol i går, men Storm peger meget seriøst på mig og siger, 'Nej mor! Sid stille!!!'... Første :blink , så :haha !

Ja, helt ærlig mor, styr lige handicappet!! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Griner! Min søn er sq også overraskende 'snuttet' over for mig - hvordan skal det ikke ende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte vi lige endnu en første gangs ting med Freya: i nat var første gang hun har kastet op. :blink

Og så kastede hun op igen kort efter. Vi troede egentlig det var pga aftensmaden (ret så salte og friturestegte pommes fritter) men her til formiddag blev hun dårlig igen og fik feber.. så det tror vi ikke mere..

Hun nåede lige at være rask i 1.5 uge og så blev hun syg igen.. øv altså.. og vi skulle have været i zoo i dag med nogle venner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Toilettrænings-spørgsmål...

 

Elliot er simpelthen så mega sej - jeg er virkelig stolt af ham. Vi kører klistermærke-taktikken herhjemme, hvor han får klistermærker for tis og pølle på wc. De sidste mange dage har han fået 1-3 klistermærker pr. dag. Nogle dage har han haft tørre bleer det meste af dagen og også om morgenen når han vågner. Pølle går ikke så godt - det vil han stadig i bleen, og det er helt fint.

 

Vi har prøvet at tage bleen af ham, men han glemmer at sige til.. Men hvornår gør man det? Idag har han tisset til morgen, til svømning ved middagstid og igen her efter lur, hvor bleen var tør siden svømning. Så han har faktisk ikke tisset i bleen hele dagen.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Freya startede i vuggestue 2 måneder før jeg startede på arbejde. I al den tid er det eneste hun har fanget dernede, en forkølelse (som så også varede 2 måneder). Det.øjeblik jeg starter på arbejde igen rammes hun af først en omgang sygdom med kæmpe høj feber, og nu igen feber og opkast! Tal lige om dårlig timing!

Og så er jeg begyndt at tænke om det mon er mig der slæber det hjem til hende? Jeg arbejder på en skole i 3. Klasse.. kunne det være det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Freya startede i vuggestue 2 måneder før jeg startede på arbejde. I al den tid er det eneste hun har fanget dernede, en forkølelse (som så også varede 2 måneder). Det.øjeblik jeg starter på arbejde igen rammes hun af først en omgang sygdom med kæmpe høj feber, og nu igen feber og opkast! Tal lige om dårlig timing!

Og så er jeg begyndt at tænke om det mon er mig der slæber det hjem til hende? Jeg arbejder på en skole i 3. Klasse.. kunne det være det?

Nej, jeg tror det er uheldige sammenfald. Vi har oplevet det samme med begge børn herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg tror det er uheldige sammenfald. Vi har oplevet det samme med begge børn herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer Albert og jeg til at hænge ud herinde det næste stykke tid :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER