Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Liff øver sig virkelig meget på to ben :biglove hun rejser sig op "frit" midt på gulvet og står og svejer/danser, hvilket ser mega sødt ud! :wub og så tager hun ofte et skridt eller to, hvis der er noget spændende i nærheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Well er der andre som har en tumling der vågner 100 gange om natten ?

I såfald hvad gør i så ?

Nu er det lykkedes de sidste par aftener at putte relativt nemt og hurtigt...

Men Tobias sover et par timer og derefter begynder de mange opvågninger....nogen gange går jeg ind og får ro på ham og giver sutten hvis han har smidt den når han vender rundt i sin seng..andre gange står jeg udenfor hans dør og tysser...og enkelte gange når jeg lige at rejse mig og så er det ro igen...

Aner ikke hvad de opvågninger skyldes udover han nok drømmer nogen gange og søger tryghed...men vel for pokker ikke flere gange i timen det meste af natten....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well er der andre som har en tumling der vågner 100 gange om natten ?

I såfald hvad gør i så ?

Nu er det lykkedes de sidste par aftener at putte relativt nemt og hurtigt...

Men Tobias sover et par timer og derefter begynder de mange opvågninger....nogen gange går jeg ind og får ro på ham og giver sutten hvis han har smidt den når han vender rundt i sin seng..andre gange står jeg udenfor hans dør og tysser...og enkelte gange når jeg lige at rejse mig og så er det ro igen...

Aner ikke hvad de opvågninger skyldes udover han nok drømmer nogen gange og søger tryghed...men vel for pokker ikke flere gange i timen det meste af natten....?

Her sker det nogle gange om måneden vi har de der Marathon-nætter hvor man opgiver at tælle opvågningerne.

Jeg giver ham sut, kram eller hvad han nu efterspørger. Tænker tryghed er vigtigt. Tit kommer ham også ind i vores seng, så skal han bare lige tysses i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya har i dag sagt mor for første gang! :wub

Hun sagde det i vuggestuen i morges da jeg afleverede hende. Jeg slog det egentlig lidt hen, fordi hun jo så tit siger lyde der minder om ord. Men hun sagde det så åbenbart igen da hun kom hjem med far i dag. (Stakkels far, der prøver at sige "kan du sige far?" Og får endnu et moar igen) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya har i dag sagt mor for første gang! :wub

Hun sagde det i vuggestuen i morges da jeg afleverede hende. Jeg slog det egentlig lidt hen, fordi hun jo så tit siger lyde der minder om ord. Men hun sagde det så åbenbart igen da hun kom hjem med far i dag. (Stakkels far, der prøver at sige "kan du sige far?" Og får endnu et moar igen) :D

Ja, den er god nok. Freya har bestemt nu lært at sige mor... til alt omkring sig... grøntsagerne, magneterne på køleskabet, dørtelefonen... :D hun peger løs og siger moar... far er slet ikke så ked af det længere.... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baah tumling med dårlig mave er godt nok nederen og giver masser af vasketøj...føj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baah tumling med dårlig mave er godt nok nederen og giver masser af vasketøj...føj

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh og det blir åbenbart ved alt han har spist idag er røget lige igennem ham...nu prøver jeg noget a38 eller cultura her til aften og håber det snart er overstået det her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den er god nok. Freya har bestemt nu lært at sige mor... til alt omkring sig... grøntsagerne, magneterne på køleskabet, dørtelefonen... :D hun peger løs og siger moar... far er slet ikke så ked af det længere.... :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 2,5-årige nægtede at sove lur i dag. Normalt tager han mindst 2 timer. I går tog han dog kun 1 time. Er meget spændt på resten af dagen og aftenen. Her kl.1530 er han allerede begyndt at opføre sig let "beruset", lalleglad og syngende. Næste stadie: på tværs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 2,5-årige nægtede at sove lur i dag. Normalt tager han mindst 2 timer. I går tog han dog kun 1 time. Er meget spændt på resten af dagen og aftenen. Her kl.1530 er han allerede begyndt at opføre sig let "beruset", lalleglad og syngende. Næste stadie: på tværs?

Haha, det kunne have været mig der skrev det, bortset fra at Adam kun er knap to! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er skoldkopper startet hos jer?

For 12 dage siden var vi hjemme og lege hos en, som havde skoldkopper - ja, sådan en skrækkelig mor er jeg :D

A blev syg i går med høj feber (højeste måling før Panodil 39,7) og i dag er han også skidt med feber. Der er ikke rigtig andet "galt", så jeg håber jo lidt, at det er indledningen til skoldkopper. Han har ingen knopper endnu.

Jeg synes, jeg har læst, at det kan starte med et par dage med feber og hovedpine :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er skoldkopper startet hos jer?

For 12 dage siden var vi hjemme og lege hos en, som havde skoldkopper - ja, sådan en skrækkelig mor er jeg :D

A blev syg i går med høj feber (højeste måling før Panodil 39,7) og i dag er han også skidt med feber. Der er ikke rigtig andet "galt", så jeg håber jo lidt, at det er indledningen til skoldkopper. Han har ingen knopper endnu.

Jeg synes, jeg har læst, at det kan starte med et par dage med feber og hovedpine :chin:

Albert fik let feber lørdag (vi tænkte tænder), men så kom skoldkopperne søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert fik let feber lørdag (vi tænkte tænder), men så kom skoldkopperne søndag :)

Så er det nok ikke det. Han har ligget på 39-40 siden i går eftermiddags og der er ingen knopper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det nok ikke det. Han har ligget på 39-40 siden i går eftermiddags og der er ingen knopper.

Det er sikkert forskelligt fra barn til barn. Edith havde ikke feber, inden de kom :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sikkert forskelligt fra barn til barn. Edith havde ikke feber, inden de kom :chin:

Ja, det er det nok. Han er bare mega syg, og mit hoved kan ikke helt finde ud af, at man bare har feber og intet andet. Så må der da være en virus på halsen, ørerne, lungerne, eller skoldkopper eller en anden form for infektion. Men åbenbart ikke noget andet end feber her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er det nok. Han er bare mega syg, og mit hoved kan ikke helt finde ud af, at man bare har feber og intet andet. Så må der da være en virus på halsen, ørerne, lungerne, eller skoldkopper eller en anden form for infektion. Men åbenbart ikke noget andet end feber her :rolleyes

 

Elliot havde en uges tid, hvor han bare havde feber. Han virkede ikke engang voldsomt ramt af det. Men han havde et sted mellem 38,5 og 39 hele ugen.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot havde en uges tid, hvor han bare havde feber. Han virkede ikke engang voldsomt ramt af det. Men han havde et sted mellem 38,5 og 39 hele ugen.. :blink

Her ligger vi bare helt oppe omkring de 40. Det synes jeg er voldsomt :unsure

Edit: og han er MEGET ramt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ligger vi bare helt oppe omkring de 40. Det synes jeg er voldsomt :unsure

Edit: og han er MEGET ramt :(

 

Ja okay - det lyder lidt vildt.. Men han drikker og tisser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay - det lyder lidt vildt.. Men han drikker og tisser?

Ja, han vil gerne drikke og har også tisset, så han er i hvert fald ikke dehydreret. Han spiser næsten ikke, men det er jo meget naturligt. Han er bare så slatten og kan ingenting. Vil kun hænge. Det har vi aldrig prøvet før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han vil gerne drikke og har også tisset, så han er i hvert fald ikke dehydreret. Han spiser næsten ikke, men det er jo meget naturligt. Han er bare så slatten og kan ingenting. Vil kun hænge. Det har vi aldrig prøvet før!

 

Det er også bare virkelig ubehageligt når de har det sådan. Jeg håber det snart går over :kram God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også bare virkelig ubehageligt når de har det sådan. Jeg håber det snart går over :kram God bedring!

Ja, det er virkelig! Han plejer at tonse rundt på trods af sygdom, og nu ligger han bare og stirrer ud i luften :( Tak for det! Jeg satser virkelig også på bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig! Han plejer at tonse rundt på trods af sygdom, og nu ligger han bare og stirrer ud i luften :( Tak for det! Jeg satser virkelig også på bedring.

Er han kontaktbar?

Ønsker en god nat med bedring i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han kontaktbar?

Ønsker en god nat med bedring i morgen :kram2

Ja, det synes jeg. Men han vil helst bare stene og putte faktisk.

Tak, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne feber dage har vi også prøvet....så trist når de bare vil hænge...:-/

Håber han snart får det bedre jeres A

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER