Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

I går var dag 4 uden sut, og vi havde lige et meltdown kl. 23 igen... Det er åbenbart lige der kl. 23 han savner sin sut allermest hvis han vågner. Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt synd for ham, og begynder at tvivle på om det var det rigtige at fjerne dem nu :( Årh, den der bare kunne være lidt mere sikker på sine beslutninger som mor! Det er kun to gange på fire dage han overhovedet har spurgt efter sut, så alt tyder jo på at det er rigtigt, men synes bare 4 dage efter er lang tid... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går var dag 4 uden sut, og vi havde lige et meltdown kl. 23 igen... Det er åbenbart lige der kl. 23 han savner sin sut allermest hvis han vågner. Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt synd for ham, og begynder at tvivle på om det var det rigtige at fjerne dem nu :( Årh, den der bare kunne være lidt mere sikker på sine beslutninger som mor! Det er kun to gange på fire dage han overhovedet har spurgt efter sut, så alt tyder jo på at det er rigtigt, men synes bare 4 dage efter er lang tid...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik heldigvis gjort min forudsigelse til skamme!

Liff klarede morgenen SÅ fint selvom hun til sidst gav ret stor udtryk for at hun var sulten. - jo hun måtte få væske indtil kl. 7.45, men kunne jo ikke forklare, at det var en god de at drikke godt med vand, da hun ikke kunne få derefter :p

Operationen gik fint, der var "godt med snot" i begge ører, så det var rigtig godt at hun fik lagt dræn. - hun vågnede dog liiidt hurtigt efter narkosen, så hun var ret urolig og ked... Men det gik rimeligt hurtigt over.

Hun er ret meget i hopla efter Vi er kommet hjem, så det er godt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har bidt en dreng i dagplejen idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det vs' regel med 48 timer?

Hvis der ikke er noget i morgen og han spiser normalt ville jeg nok sende afsted onsdag :chin:

Ja, det er VS' regel. Der hænger flere skilte med det deroppe (de havde store problemer med roskildesyge sidste vinter, så de er temmelig strikse nu).

Men jeg ringede til dem og forklarede at han ikke havde kastet mere op og der ikke havde været noget med maven, så de sagde ok til at han måtte komme i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu, Aksel. Over to timers putning er simpelthen for meget. Aner ikke hvordan vi skal få det vendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er VS' regel. Der hænger flere skilte med det deroppe (de havde store problemer med roskildesyge sidste vinter, så de er temmelig strikse nu).

Men jeg ringede til dem og forklarede at han ikke havde kastet mere op og der ikke havde været noget med maven, så de sagde ok til at han måtte komme i morgen :yay

God ide at ringe og få det afklaret :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui Leonora er ramt af de skoldkopper :(

Hun har MANGE, især på hovedet, mave, ryg og i bleområdet. Hun har stadig feber og sover dårligt. Hun blev så sur da jeg puttede at det endte med far tog hende ind i vores seng men hun vågner med jævne mellemrum og græder :(

Farvel søvn - glæder mig til vi ses igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui Leonora er ramt af de skoldkopper :(

Hun har MANGE, især på hovedet, mave, ryg og i bleområdet. Hun har stadig feber og sover dårligt. Hun blev så sur da jeg puttede at det endte med far tog hende ind i vores seng men hun vågner med jævne mellemrum og græder :(

Farvel søvn - glæder mig til vi ses igen!

For pokker I er altså ramt af sygdom! Håber snart det vender :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui Leonora er ramt af de skoldkopper :(

Hun har MANGE, især på hovedet, mave, ryg og i bleområdet. Hun har stadig feber og sover dårligt. Hun blev så sur da jeg puttede at det endte med far tog hende ind i vores seng men hun vågner med jævne mellemrum og græder :(

Farvel søvn - glæder mig til vi ses igen!

Åh stakkel lille Leonora og stakkels mor. Du kan ikke få lov til at sove andetsteds i huset en enkelt nat og far har fuld Leonora tjans?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker I er altså ramt af sygdom! Håber snart det vender :kram

Tak - det håber jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh stakkel lille Leonora og stakkels mor. Du kan ikke få lov til at sove andetsteds i huset en enkelt nat og far har fuld Leonora tjans?

Der er ikke noget sted jeg kan sove hvor jeg ikke ville vågne når hun græder selvom jeg ligger på hendes værelse. Far tog hende i nat og ligger også med hende nu men jeg vågner alligevel når hun græder jo. Mor-instinkt I guess. Jeg kan på ingen måde klage over manden her - han er fab!

Håber snart det stopper med nye kopper - det er så synd for hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget sted jeg kan sove hvor jeg ikke ville vågne når hun græder selvom jeg ligger på hendes værelse. Far tog hende i nat og ligger også med hende nu men jeg vågner alligevel når hun græder jo. Mor-instinkt I guess. Jeg kan på ingen måde klage over manden her - han er fab!

Håber snart det stopper med nye kopper - det er så synd for hende :(

Åh for Søren. Her i huset sover vi med ørepropper hvis man har "fri" ved fx sygdom eller sove længe, netop pga man ellers hører det. Det kune evt være DN mulighed fremadrettet?

Håber også kopperne stopper pg at sygdommen forlader jeres matrikel i en rum periode :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui Leonora er ramt af de skoldkopper :(

Hun har MANGE, især på hovedet, mave, ryg og i bleområdet. Hun har stadig feber og sover dårligt. Hun blev så sur da jeg puttede at det endte med far tog hende ind i vores seng men hun vågner med jævne mellemrum og græder :(

Farvel søvn - glæder mig til vi ses igen!

Har in prøvet med havrebad?Det var noget af det eneste der virkede og så den der zinkspray fra apoteket.

Håber at hun snart er frisk og gruer virkelig for når tvillingerne får det...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for Søren. Her i huset sover vi med ørepropper hvis man har "fri" ved fx sygdom eller sove længe, netop pga man ellers hører det. Det kune evt være DN mulighed fremadrettet?

Håber også kopperne stopper pg at sygdommen forlader jeres matrikel i en rum periode :kram2

Det kunne være det skulle overvejes.

Kan ikke rumme hun virker sur på mig og skubber mig væk :(

Tak søde - håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har in prøvet med havrebad?Det var noget af det eneste der virkede og så den der zinkspray fra apoteket.

Håber at hun snart er frisk og gruer virkelig for når tvillingerne får det...

:kram

Havrebad? :unsure

Vi har sprayen. Hun kan ikke lide man sprayer men jeg har duppet en del på kroppen og givet zinksalve i bleområdet.

Tak for håb om bedring.

Jeg håber de får den milde udgave og ikke samtidig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havrebad? :unsure

Vi har sprayen. Hun kan ikke lide man sprayer men jeg har duppet en del på kroppen og givet zinksalve i bleområdet.

Tak for håb om bedring.

Jeg håber de får den milde udgave og ikke samtidig :kram2

Havrebad: lunt vand og et par håndfulde havregryn i badekaret/baljen.

Gnid hende lidt med de vådengryn og lad vær at skylde efter. Jo længere hun gider plaske i vandet jo bedre.

Vandet bliver lidt hvidt/gråt af havregrynene og det sviner lidt men det lindre kløen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havrebad: lunt vand og et par håndfulde havregryn i badekaret/baljen.

Gnid hende lidt med de vådengryn og lad vær at skylde efter. Jo længere hun gider plaske i vandet jo bedre.

Vandet bliver lidt hvidt/gråt af havregrynene og det sviner lidt men det lindre kløen.

Bare direkte i vandet?

Pyt med lidt svineri hvis det kan lindre.

Det må prøves i morgen.

Tak :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare direkte i vandet?

Pyt med lidt svineri hvis det kan lindre.

Det må prøves i morgen.

Tak :lovebk

Ja,det gjorde vi.

Alternativt i en nylonstrømpe,det begrænser grisseriet lidt,men vi syntes ikke at det virkede helt så godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja,det gjorde vi.

Alternativt i en nylonstrømpe,det begrænser grisseriet lidt,men vi syntes ikke at det virkede helt så godt.

Det lyder godt nok... Spøjst :blink Men vi må prøve - whatever for at lindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være det skulle overvejes.

Kan ikke rumme hun virker sur på mig og skubber mig væk :(

Tak søde - håber jeg også.

Ville også lige pippe vores små dejlige damer er lige i orkanens øje ved Tiger 10 så Mie gør det samme - uden skoldkopper. Her er det far hun skubber væk. Hun piver og pjevser også gennem natten pt. Så den lille Tiger spøger nok også lidt hos skoldkopper ramte Leonora.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville også lige pippe vores små dejlige damer er lige i orkanens øje ved Tiger 10 så Mie gør det samme - uden skoldkopper. Her er det far hun skubber væk. Hun piver og pjevser også gennem natten pt. Så den lille Tiger spøger nok også lidt hos skoldkopper ramte Leonora.

Åh ja, den skide Tiger havde jeg lige fortrængt! :prik Fisme heller ikke ok at skulle kæmpe både med Tiger og skoldkopper :(

Hun faldt til ro lidt over midnat og har sovet udmærket til vi måtte vække 6.45. Hun var i klart bedre humør end i går så håber hun og far får en hyggelig dag sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Leonora været i havrebad :) Hun har fået spray på og hun sov 3 t og 45 min lur så det giver alle odds for en god nat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Leonora været i havrebad :) Hun har fået spray på og hun sov 3 t og 45 min lur så det giver alle odds for en god nat :goodluck

Krydser fingre for en god nat !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Leonora været i havrebad :) Hun har fået spray på og hun sov 3 t og 45 min lur så det giver alle odds for en god nat :goodluck

Krydser alt hvad der kan krydses :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER