Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Tak for krydsede alt muligt, Ladies :) :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for krydsede alt muligt, Ladies :) :tak

Krydser for Leonora får en rolig og god nat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. Aften med putning af Tobias hvor kl. Bliver over otte inden han sover....sover stadig ikke pt...suk...Han har igen i aften sat sig op i sengen og lavet bonus efter mellem en halv time og tre kvarter....dårlig vane !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. Aften med putning af Tobias hvor kl. Bliver over otte inden han sover....sover stadig ikke pt...suk...Han har igen i aften sat sig op i sengen og lavet bonus efter mellem en halv time og tre kvarter....dårlig vane !

Det sidste kan han vel knap gøre for ;) Måske uroen skyldes, at maven lige driller ham lidt :)

Men altså, lange putteseancer er dødens pølse - jeg håber, at han snart sover :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han overgav sig 20.40 så en time og 20 minutters putning....

Kan sq ikke lure hvad der tricker den søvn for tiden...om han sover for meget i dp eller for sent....eller ikke er træt nok...mæt nok eller vores rutiner ikke er gode nok...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han overgav sig 20.40 så en time og 20 minutters putning....

Kan sq ikke lure hvad der tricker den søvn for tiden...om han sover for meget i dp eller for sent....eller ikke er træt nok...mæt nok eller vores rutiner ikke er gode nok...suk

Ellers så er Tiger 10 også på spil ;) pt tager det også en time at få Mie til at sove - suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede med at putte kl. 19.15 og kl. 21.30 sov hun..

Er sq liiidt træt af at hun bare SLET ikke gør antydning til at være træt før kl. 21! :blink hun har altså været vågen siden kl. 14! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for Leonora får en rolig og god nat :kiss

Fra ca 20.30 (også lange putninger her <_<) og til 6.45 i egen seng og kun derinde een gang :yay Godkendt!

Og så på en fridag :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så er Tiger 10 også på spil ;) pt tager det også en time at få Mie til at sove - suk

Hmm hvor længe varer den 10. Tiger ? For det er da til at blive irriteret over...ender sq med man selv går i seng før de små når de skal sove så sent...tsk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm hvor længe varer den 10. Tiger ? For det er da til at blive irriteret over...ender sq med man selv går i seng før de små når de skal sove så sent...tsk ;-)

25 dage endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra ca 20.30 (også lange putninger her <_<) og til 6.45 i egen seng og kun derinde een gang :yay Godkendt!

Og så på en fridag :super

Fedt. Her havde vi lige en 30-45 minutter i nat hvor hun kun ville sidde hos mig i lænestolen med sut, bamser, Nusse og sang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Søvnen bliver så meget bedre når 10'ende spring slutter. Amilia sov kl. 19.50 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 9 13 den her uge har været et værre putte cirkus. Idag puttede jeg Tobias 19.20 og han lagde sig til at sove med det samme. Og lige at toppe aftenen Lillebror sov lidt i otte ;-)

Så hopper i seng nu og håber på en god nat ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 9 13 den her uge har været et værre putte cirkus. Idag puttede jeg Tobias 19.20 og han lagde sig til at sove med det samme. Og lige at toppe aftenen Lillebror sov lidt i otte ;-)

Så hopper i seng nu og håber på en god nat ! :-)

Håber I fik sovet godt alle sammen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-hoste, lorte-skoldkopper og lorte-tiger der ødelægger min tumlings nattesøvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-hoste, lorte-skoldkopper og lorte-tiger der ødelægger min tumlings nattesøvn :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilken tandpasta bruger i til jeres børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hvilken tandpasta bruger i til jeres børn?

Zendium efter anbefaling fra børnetandplejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilken tandpasta bruger i til jeres børn?

Zendium kids 0-5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det simpelthen ikke :wacko Hvordan kan det lade sig gøre, at min ellers så søde søn på knap tre år, der er noget så blid og kærlig omkring over for sin lillesøster, er sådan en bandit over for vores hund :klap

Vi har den rareste og tålmodigste Cavalier, og derfor er junior ikke blevet bidt - men han havde sq næsten fortjent at blive det... Han kan godt lide Charlie (hunden), smiler til ham, vil gerne ae og fodre osv. Men, næsten dagligt farer der lige en djævel i ham, og han rækker ud og trækker den stakkels hund i pelsen med et stort grin - han synes tydeligvis selv, at det er en gevaldig fest :wacko Han kan også finde på at jagte hunden på scooteren, eller fuldstændig umotiveret sparke (ikke hårdt dog - heldigvis) ud efter ham, når han går forbi.

Jeg får virkelig lyst til at gribe ham ved hoved og r** og smide ham ud på fortovet, når han gør det :angry

Nogen gange er det helt tydeligt noget han (med øjeblikkelig effekt) gør, når han vil have vores opmærksomhed - den del er ret enkel - men han gør det bare også på andre tidspunkter. Desværre ser det ud til, at den lille €%#€$£%#~<€ (og SGU!) faktisk synes, at det er sjovt.

Vi har maaaaange gange forklaret ham, at det gør ondt på Charlie, og at det er synd for Charlie - så pædagogisk som vi nu kan, samtidig med, at navnlig jeg virkeligt bliver noget så eventyrligt gal i skralden, hvilket formentlig fremgår ret tydeligt. Han kan fandeme gøre så meget andet - jeg vil ikke HA', at han er grim ved vores hund.

Her fejler den med at koble "forbrydelse og straf" i øvrigt... :rolleyes Det tætteste, jeg kan komme det, er jo at lukke hunden inde et andet sted for at skille dem ad (jeg er trods alt ikke klar til at spærre junior inde ;) ), og det ligner jo nærmere en straf af hunden :rolleyes

Den seneste gang så han trods alt ud som om, at ti-øren faldt en anelse hos ham - God I hope so...

Pyyyyh, det skulle jeg lige ud med - mange tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- og vi bruger Zendium kids :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvilken tandpasta bruger i til jeres børn?

Det samme som vi selv bruger efter anbefaling fra tandplejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har erfaring med udslæt ?

Tobias har fået nogle små røde prikker på maven ben og lår og fødder især...det lader ikke til at klø...

Det er kommet stille og roligt henover weekenden her.

Han har været forkølet I 4 uger og virker ind imellem lidt varm men sådan kortvarigt.

Han er ellers frisk nok som normalt.

Han har dog lavet 3 bleer med dårlig mave her i weekenden også...

Men er ellers bare glad og i hopla som vi kender ham...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER