Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

God bedring med hende :kiss

Tusind tak. Hun er utrolig nok sit eget glade og frække jeg, men har klart brug for mere hvile og søvn men ellers min dejlige pige desværre må jeg jobbe og far passe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God bedring :kram

Tusind tak :kiss håber du selv er blevet rask?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kiss håber du selv er blevet rask?

Nej, desværre ikke :(

Dejligt det går bedre med M :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er så stort :wub

Ja det er stort! Hun har trods alt passeret de 18 mdr. Nu, så er glad for at der sker noget nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået Liff :glad nu går det stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har nu været på eget værelse 2 nætter i modsatte ende af huset end hvor jeg sover ;-) første nat endte far inde ved siden af ham for at få en smule ro..

I nat var jeg alene og var mest inde ved ham mellem 1.30 og 2.30 og endte ikke med at smide mig ved siden af ham og han sov til 6.10 ;-) måske er der håb forude for de nætter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at skabe ny putte rutine så smid gerne jeres rutiner fra aftensmad og til de sover ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at skabe ny putte rutine så smid gerne jeres rutiner fra aftensmad og til de sover ;-)

Vi spiser omkring kl. 18.. Så går far og Storm op og får nattøj på (altså Storm gør! :D ) eller går i bad hvis det er badedag, mens jeg rydder op efter maden og smører madpakke.. Storm får noget frugt/grønt til dessert og et glad mælk, og vi hygger, ser tv og leger indtil kl. 19-19.30 alt efter hvor træt han er. Så børstet vi tænder og Storm siger godnat til far, får sin sut og nusseklud og han og jeg går op. Så læser vi historie, synger godnatsang(e!) i stolen, og så putter jeg ham i sengen, han får lidt vand, jeg siger godnat, vi sender luftkys og så går jeg ned. 8 ud af 10 aftener er det det, men desværre lider han en del af mareridt, og de nætter hvor han vågner og er bange, bliver han puttet i vores seng.. Der er han tryg og rolig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået Liff :glad nu går det stærkt!

Ja! Det bliver så godt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

N er virkelig begyndt at lege og komme med input til legen. Det er så sødt :kuller

I dag legede vi med duplo og var ved at bygge et soveværelse i et hus. Pludselig snakker han om en dreng der sover i sengen og fortæller en masse om ham. Der er altså vildt så meget der sker på det område pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kan næsten ikke få armene ned her til aften...tobias sov på under et kvarter og var kun inde ved ham en gang ;-) Håber og b'er til en god nat og ikke mindst at det er starten på gode putninger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der har haft problemer med, at luren kun varer 1,5 time, efter de er gået ned til en lur om dagen? Og i så fald har gode råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre, der har haft problemer med, at luren kun varer 1,5 time, efter de er gået ned til en lur om dagen? Og i så fald har gode råd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase ;)

Leonora sov en periode kun en times tid og ville ikke sove 2. lur. Derfor gik vi ned til 1 lur. Den første tid varede den også kun en times tid men det ændrede sig stille og roligt. Nu sover hun 1,5-3 timer.

Der er vist ikke så meget at gøre medmindre du har mulighed for at lægge dig med ham når han vågner og han kan sove derfra.

:ditto fuldstændig der samme med Mie bortset fra luren gerne løber op på 3,5-4 timer på nogle dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kan næsten ikke få armene ned her til aften...tobias sov på under et kvarter og var kun inde ved ham en gang ;-) Håber og b'er til en god nat og ikke mindst at det er starten på gode putninger....

Fedt håber det fortsætter i samme stil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo at få at vide ens barn har haft en dårlig dag i dagpleje. Været ked, ikke villet ud og lege og bare været mut :boo

Heldigvis har hun været SÅ glad og sig selv herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fase ;)

Leonora sov en periode kun en times tid og ville ikke sove 2. lur. Derfor gik vi ned til 1 lur. Den første tid varede den også kun en times tid men det ændrede sig stille og roligt. Nu sover hun 1,5-3 timer.

Der er vist ikke så meget at gøre medmindre du har mulighed for at lægge dig med ham når han vågner og han kan sove derfra.

Det er det samme som her så. Han er nemlig meget svær at putte til anden lur, og efter vi er gået ned til en lur, sover han igennem om natten, sover længe om morgenen, og er meget nemmere at putte, så det er helt sikkert det rigtige. Han er bare så træt dagen efter, når han kun har sovet 1,5 time.

Jeg tror ikke, jeg kan få ham til at sove videre ved mig, men jeg må vist bare kæmpe med den barnevogn ;)

Tak for dit svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto fuldstændig der samme med Mie bortset fra luren gerne løber op på 3,5-4 timer på nogle dage

A sov også 3,5 time den ene dag :O Han er bare i bedre humør om eftermiddagen og også formiddagen efter faktisk, når han har sovet på den gode side af to timer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A sov også 3,5 time den ene dag :O Han er bare i bedre humør om eftermiddagen og også formiddagen efter faktisk, når han har sovet på den gode side af to timer ;)

Mie skal helst have 2-2,5 time ;) så er hun bare lige den tand gladere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie skal helst have 2-2,5 time ;) så er hun bare lige den tand gladere

Det lyder som herhjemme ;) Han vænner sig forhåbentlig snart til EN lang lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som herhjemme ;) Han vænner sig forhåbentlig snart til EN lang lur.

Det skal nok komme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok komme :kiss

Tak, det satser jeg på så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en succes putning dog tog den lidt længere tid idag fordi han lige satte sig og lavede en bonus ble :-/

Men vi er klart på rette vej med de aftener....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en succes putning dog tog den lidt længere tid idag fordi han lige satte sig og lavede en bonus ble :-/

Men vi er klart på rette vej med de aftener....

Skønt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov dog tumling... Du skal op 6.15 i morgen. Det gruer jeg lidt for hvordan skal gå...

I det mindste græder han ikke. Han skal bare hele tiden liiige have en krammer, vand, lege, have klippet negle eller hvad han nu ellers kan finde på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER