SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jamen hun har haft kræft i 6 år (fik at vide at hun ville leve 5 år), og nu er det bare blevet kraftigt forværret, og hun er indlagt :(

Åh nej! :(

Hvornår er det I har planlagt dåb? Hvad siger din kæreste?

Jeg håber på et lille mirakel til Jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

No! :kram2 LORTESYGDOM! :angry

Ja det stinker! Tænk hvis hun ikke kan komme med til barnedåben :(

Det er også hende, der skal lave kagen (mindre problem selvfølgelig. Vi må jo bare bestille en i stedet for, hvis det er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hun har haft kræft i 6 år (fik at vide at hun ville leve 5 år), og nu er det bare blevet kraftigt forværret, og hun er indlagt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pissemøg :(

:kram2

Ej :boo det må være hårdt for jer :kiss

Tak I to :kiss

Det er ret hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! :(

Hvornår er det I har planlagt dåb? Hvad siger din kæreste?

Jeg håber på et lille mirakel til Jer :kiss

30. april

Åh han siger ikke så meget. Han har forsøgt at fortrænge det de sidste 6 år :(

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som min datter ville sige: det er noget lortefucks Lillemi :kram2

Jeg håber virkelig, at hun klarer den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No! :kram2 LORTESYGDOM! :angry

:ditto

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss jeg er ikke lige at overbevise men tak for at prøve :kiss

Altså jeg bliver bare ved med at prøve indtil du bliver træt af at høre det ;) Eller overbevist :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prince...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærger mig sådan over, at vi ikke allerede har holdt barnedåb. Min svigermor ligger på hospitalet og er alvorligt syg nu :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

First world problem: Jeg har spist for meget is, og har nu ondt i maven (og fryser) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

First world problem: Jeg har spist for meget is, og har nu ondt i maven (og fryser) :rolleyes

Haha :lol the struggle is real!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som min datter ville sige: det er noget lortefucks Lillemi :kram2

Jeg håber virkelig, at hun klarer den!

Ha ha siger hun det? Ja hvor får de det fra ;)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærger mig sådan over, at vi ikke allerede har holdt barnedåb. Min svigermor ligger på hospitalet og er alvorligt syg nu :boo

Åh nej noget møg med møg på :(

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærger mig sådan over, at vi ikke allerede har holdt barnedåb. Min svigermor ligger på hospitalet og er alvorligt syg nu :boo

Jeg kan godt huske du nævnte noget, da vi stod midt i det med A's mor :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blir en lille smule slukøret over BK når der er ca dobbelt så meget opmærksomhed og omsorg til folk som har fået babygylp over sig eller har sovet dårligt eller spist for meget slik (selv om det selvfølgelig kan være helt rimeligt at have behov for at brokke sig over, jeg er ikke ude på at pege fingre af nogen!) end til folk som har småalvorlige livsændrende problemer. Og samtidig blir jeg ret irriteret på mig selv over mine tanker om det, for der er jo bare emner som er alt for store og komplekse til en smalltalk brokketråd og som jeg selvfølgelig bare skal finde andre og nærmere personer at dele med. Men det får mig bare til at tænke over om min tid som fast inventar på BK er ved at rinde ud (og nej det her er ikke ment som et "gi mig opmærksomhed nu eller jeg skrider->tøsefornærmet osv" udbrud. Måske som en reflektion over at BK måske er (/har været?) vigtigere for mig end jeg er for BK.) But well nu har jeg tænkt det i 1½ dags tid og nu skriver jeg det altså her, i brokketråden som det hverdagsbrok det vel er, som I er velkomne til at forbigå i tavshed også. 

 

LilleMi det gør mig ondt for jer og svigermor.

 

Thalia jeg er ked af at høre du føler dig svigtet af retssystemet.

 

Sov godt alle med småt og stort at brokke over. 

Peace.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er lige kommet hjem fra hyggelig aften hjemme hos en kammerat. Og gu'-hjælpe-mig, om der ikke er nogle der har muntret sig med at ødelægge vores bil imens M var til middag? Det er ikke meget, og det lader til, at M fik det stoppet. Han siger i hvert fald, at der var en 3-4 unge drenge, som løb væk fra bilen da han kom ud til den. Han opdagede først, at de havde ødelagt sidespejlet, efter han var kommet hjem, og så kunne han jo ikke gøre så meget ved det. Men ØV!

Så nu kan vi da lige bruge lidt penge på det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimeligt stort øv! Jeg har fået svar på mine blodprøver i dag, alt er fint pånær blodsukker. Den skal ligge på 5,4-7,3 min er på 14,8! Det ku tyde på type2 diabetes, jeg ved mere tirsdag når jeg har talt med lægen.

Jeg føler ret meget det er min egen skyld, jeg vidste godt jeg var i risiko gruppe for at udvikle type2 diabetes og har alligevel ikke formået at passe på mig selv. :rolleyes øv!

Edit: nå fandt lige ud af det er værdien for hæmoglobin A1c som er den slemme, den burde ligge på 31-44 men ligger på 96. Forudser jeg snart ved meget mere om sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blir en lille smule slukøret over BK når der er ca dobbelt så meget opmærksomhed og omsorg til folk som har fået babygylp over sig eller har sovet dårligt eller spist for meget slik (selv om det selvfølgelig kan være helt rimeligt at have behov for at brokke sig over, jeg er ikke ude på at pege fingre af nogen!) end til folk som har småalvorlige livsændrende problemer. Og samtidig blir jeg ret irriteret på mig selv over mine tanker om det, for der er jo bare emner som er alt for store og komplekse til en smalltalk brokketråd og som jeg selvfølgelig bare skal finde andre og nærmere personer at dele med. Men det får mig bare til at tænke over om min tid som fast inventar på BK er ved at rinde ud (og nej det her er ikke ment som et "gi mig opmærksomhed nu eller jeg skrider->tøsefornærmet osv" udbrud. Måske som en reflektion over at BK måske er (/har været?) vigtigere for mig end jeg er for BK.) But well nu har jeg tænkt det i 1½ dags tid og nu skriver jeg det altså her, i brokketråden som det hverdagsbrok det vel er, som I er velkomne til at forbigå i tavshed også.

LilleMi det gør mig ondt for jer og svigermor.

Thalia jeg er ked af at høre du føler dig svigtet af retssystemet.

Sov godt alle med småt og stort at brokke over.

Peace.

Jeg misser nogen gange ting, som jeg får læst på et upraktisk tidspunkt, og som jeg så ikke får vendt tilbage til :( Jeg nåede at tænke, at det var noget skidt med diabetes (folk undervurderer generelt den sygdom), så tænkte jeg lidt på min far og hans diabetes, og så læste jeg rettelsen, og jeg kunne ikke helt lure, om diabetes var helt af bordet igen, og hvad det andet tal vedrører - udover at det er noget skidt :(

Nogen ting er nemmere at kommentere på end andre.. Jeg tænker på dig som en integrereret del af babyklar, og jeg tænker egentlig ofte på, hvordan det lige går hos dig - at det er skønt, at det går så godt for/med Mathilde, at jeg sådan håber, at Alexander klarer skærene, og på at jeg håber, at du er kommet overens med, at I nok ikke får flere børn (sådan forstår jeg det?).

Har du fået mere at vide på helbredsfronten, eller afventer du? Og hvad ér det lige den tårnhøje værdi dækker over :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg misser nogen gange ting, som jeg får læst på et upraktisk tidspunkt, og som jeg så ikke får vendt tilbage til :( Jeg nåede at tænke, at det var noget skidt med diabetes (folk undervurderer generelt den sygdom), så tænkte jeg lidt på min far og hans diabetes, og så læste jeg rettelsen, og jeg kunne ikke helt lure, om diabetes var helt af bordet igen, og hvad det andet tal vedrører - udover at det er noget skidt :(

Nogen ting er nemmere at kommentere på end andre.. Jeg tænker på dig som en integrereret del af babyklar, og jeg tænker egentlig ofte på, hvordan det lige går hos dig - at det er skønt, at det går så godt for/med Mathilde, at jeg sådan håber, at Alexander klarer skærene, og på at jeg håber, at du er kommet overens med, at I nok ikke får flere børn (sådan forstår jeg det?).

Har du fået mere at vide på helbredsfronten, eller afventer du? Og hvad ér det lige den tårnhøje værdi dækker over :unsure

:kram

Fuldstændig :ditto til de to nederste blokke!

Jeg havde slet ikke set det indlæg om diabetes, men det er da godt nok noget lort :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga jeg læste også dit indlæg :kram Men kommenterer sjældent her i brokketråden. Ser tråden som et sted lige at få luft og ikke nødvendigvis et sted at få respons. Der tror jeg meningen med forum er at man 'bør' oprette en seperat tråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saga jeg læste også dit indlæg :kram Men kommenterer sjældent her i brokketråden. Ser tråden som et sted lige at få luft og ikke nødvendigvis et sted at få respons. Der tror jeg meningen med forum er at man 'bør' oprette en seperat tråd.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam der nægter at sove lur <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.