SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det undrer jeg mig også over! Og alle folk har birk i sine haver. Vi er nærmest omringet af kæmpebirketrær, skønt når man er allergisk...

Præcis! Møf... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er sulten og vi har virkelig intet spiseligt :(

Vi har selvfølgelig heller ikke handlet i over halvanden uge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en mor, der er psykisk syg :( :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer til mig piger - samler det lige. I har selvfølgelig ret i at man ikke skal forvente så meget respons lige netop i brokketråden som mest er beregnet til lige at få luft. Jeg syns nu som regel vi er gode til lige at gi et kram på vejen osv hvor det virker tiltrængt. Men følelserne er da helt mine egne, at føle sig usynlig osv, for jeg kan jo oprette en anden tråd hvis det er noget jeg gerne vil have råd eller kram til. Det havde jeg lige et moment med og fik brokket mig over. 

 

Justme: Du har ret i det kan blive lige lovligt stort og komplekst for brokketråden. Jeg har det også sådan at når du fx skriver noget så går jeg hellere ind i din mor tråd og kommenterer, fordi jeg tænker der så er større chance for at du ser det. (PS det har jeg ikke været god til på det sidste, fordi jeg ofte syns ord er for små til jeres situation, men jeg læser med og håber for og med jer). Tak for kram

 

Mistel: Indlæggene her blir jo væk på ½ dag :rolleyes Jeg er spændt på tirsdag, jeg har netop fået bekræftet resultatet af 2. blodprøve, og min læge skriver i kommentaren at vi nok kan forsøge at sætte ind på kosten i første omgang og se det an inden vi prøver medicin. Så jeg er da ikke helt så pessimistisk efter det svar, men ja diabetes er/kan være alvorligt. Tak for kram!

 

LadyH: Man misser hurtigt noget her, og ja hvad skal man også lige svare, eller, hvis jeg fx læser på mobil tænker jeg at jeg vil vende tilbage med noget længere svar senere, men får det ikke altid gjort... Diabetes er ikke af bordet, faktisk har jeg nu fået svar på 2. blodprøve som bekræfter type 2 diabetes, dvs nu har jeg diagnosen officielt. Så høje værdier dækker vel over at der slet ingen tvivl er om at min insulinproduktion ikke kan følge med. Hvor meget kosten kan fixe må vel vise sig de kommende mdr. Tak for din omsorg og kram (jeg viger lige udenom spørgsmålet om flere børn i denne omgang, its complicated). Jeg skal til læge på tirsdag. Det er muligt at hovedpine/migræne simpelthen hænger sammen med alt for højt blodsukker og så kan det jo være det også blir fixet og hurra hvis det gør.

 

Barbamama: Ja det er noget skidt, men jeg er egentlig ved at acceptere det og tænker hvor godt jeg har fundet ud af det nu og kommer i behandling, så jeg formentlig kan leve et langt og godt liv alligevel. Tak for kram!

 

Girl Next Door: Det har du helt ret i. Tak for kram. (Jeg tror bare jeg er for uafklaret til at oprette en tråd, det ville ligesom kræve at jeg havde nogle spørgsmål eller lidt overblik over min situation føler jeg. Men det er selvfølgelig vejen frem hvis jeg gerne vil ha respons  :) )

 

FruLR: Ditto  :) Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LadyH: Birketræer burde faktisk forbydes og afskaffes (sammen med sommertid). Jeg er heldigvis kun moderat generet af dem men trækkes med alle krydsallergierne  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en mor, der er psykisk syg :( :rolleyes

Sygdom er noget skrammel uanset, og den psykiske er jo ofte kronisk.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sulten og vi har virkelig intet spiseligt :(

Vi har selvfølgelig heller ikke handlet i over halvanden uge :rolleyes

Hvordan kan i have undgået at handle i halvanden uge? Det må være godt for økonomien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er ved sin far. Hun har 40 i feber, og vagtlægen siger mellemørebetændelse...

Det var den børnefri weekend - nu henter mor her altså sin syge pige hjem!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lille pus, god bedring med hende Myliona. Kan godt forstå du vil  ha hende hjem i moars arme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til, at du har fundet en slags fred med det, Saga :kram Og ja, jeg synes også, vi er gode til at sende kram herinde, til stort og småt. Jeg tror faktisk det er meget tilfældigt, hvornår jeg får det gjort :chin: Det er i hvert fald aldrig personligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er ved sin far. Hun har 40 i feber, og vagtlægen siger mellemørebetændelse...

Det var den børnefri weekend - nu henter mor her altså sin syge pige hjem!!!!

Øøøøøv! :kram2 Men jeg havde uden tvivl gjort det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligt humør part 2. Og mega træt! Familie-fødselsdag lige om lidt og min venstre balle sover! Stakkels min mand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille har kastet op 6 gange i nat og virker en lille smule ved siden af sig selv i dag, men er smilende og der har ikke været sygdomstegn siden.

Vi er alle inviteret ud og spise i aften pga svigermors fødselsdag og her vil den lille skulle puttes til nat i barnevognen (vi skal mødes på kroen kl.18 og hun bliver normalt puttet kl.18.30), jeg har bare virkelig svært ved at vurdere om der ville være bedre at jeg blev hjemme med hende og så gå glip af fødselsdagen :unsure :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer til mig piger - samler det lige. I har selvfølgelig ret i at man ikke skal forvente så meget respons lige netop i brokketråden som mest er beregnet til lige at få luft. Jeg syns nu som regel vi er gode til lige at gi et kram på vejen osv hvor det virker tiltrængt. Men følelserne er da helt mine egne, at føle sig usynlig osv, for jeg kan jo oprette en anden tråd hvis det er noget jeg gerne vil have råd eller kram til. Det havde jeg lige et moment med og fik brokket mig over.

Justme: Du har ret i det kan blive lige lovligt stort og komplekst for brokketråden. Jeg har det også sådan at når du fx skriver noget så går jeg hellere ind i din mor tråd og kommenterer, fordi jeg tænker der så er større chance for at du ser det. (PS det har jeg ikke været god til på det sidste, fordi jeg ofte syns ord er for små til jeres situation, men jeg læser med og håber for og med jer). Tak for kram

Mistel: Indlæggene her blir jo væk på ½ dag :rolleyes Jeg er spændt på tirsdag, jeg har netop fået bekræftet resultatet af 2. blodprøve, og min læge skriver i kommentaren at vi nok kan forsøge at sætte ind på kosten i første omgang og se det an inden vi prøver medicin. Så jeg er da ikke helt så pessimistisk efter det svar, men ja diabetes er/kan være alvorligt. Tak for kram!

LadyH: Man misser hurtigt noget her, og ja hvad skal man også lige svare, eller, hvis jeg fx læser på mobil tænker jeg at jeg vil vende tilbage med noget længere svar senere, men får det ikke altid gjort... Diabetes er ikke af bordet, faktisk har jeg nu fået svar på 2. blodprøve som bekræfter type 2 diabetes, dvs nu har jeg diagnosen officielt. Så høje værdier dækker vel over at der slet ingen tvivl er om at min insulinproduktion ikke kan følge med. Hvor meget kosten kan fixe må vel vise sig de kommende mdr. Tak for din omsorg og kram (jeg viger lige udenom spørgsmålet om flere børn i denne omgang, its complicated). Jeg skal til læge på tirsdag. Det er muligt at hovedpine/migræne simpelthen hænger sammen med alt for højt blodsukker og så kan det jo være det også blir fixet og hurra hvis det gør.

Barbamama: Ja det er noget skidt, men jeg er egentlig ved at acceptere det og tænker hvor godt jeg har fundet ud af det nu og kommer i behandling, så jeg formentlig kan leve et langt og godt liv alligevel. Tak for kram!

Girl Next Door: Det har du helt ret i. Tak for kram. (Jeg tror bare jeg er for uafklaret til at oprette en tråd, det ville ligesom kræve at jeg havde nogle spørgsmål eller lidt overblik over min situation føler jeg. Men det er selvfølgelig vejen frem hvis jeg gerne vil ha respons :) )

FruLR: Ditto :) Tak for kram.

Hvis man sætter alt ind og går 100 pct ind i kost og motion så kan man leve et langt og normalt liv med type 2 diabetes, jeg kan sagtens forstå at det er et kæmpe chok og det er meget at tage ind på en gang, men pt er du din egen værste fjende hvis du giver op på forhånd.....

Det er viiiiiildt hårdt i starten, men man vænner sig til det og det bliver hurtigt en hverdag....

Dette er bestemt ikke ment som et gok i nødden, men en slags peptalk til at holde motivationen oppe og give den diabetes et spark i røven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg træt af at "være så heldig at få lov at sove" (efter lortenat med E) når det alligevel max er en time ad gangen. Det bliver jeg altså ikke en skid friskere af, bare groggy og irriteret over at spilde dagen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men mine forældre skal så åbenbart skilles :blink Det er jeg ikke fan af :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men mine forældre skal så åbenbart skilles :blink Det er jeg ikke fan af :boo

Ej, øv da :( kommer det bare ud af det blå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men mine forældre skal så åbenbart skilles :blink Det er jeg ikke fan af :boo

:(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, øv da :( kommer det bare ud af det blå?

Jeg tror, min mor har været ham utro, mens hun boede hos os. Jeg laver en tråd i fortroligt senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror, min mor har været ham utro, mens hun boede hos os. Jeg laver en tråd i fortroligt senere.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt, Fru Mor :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mand der har glemt at dække mørtlen til. Så nu er en halv Palle ødelagt og det er sgu ikk billigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu naboens to køtere har en "Nu fik hun endelig babyen til at sove så nu går vi amok og gøer helt vildt"-sensor! Så hold dog kæft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu naboens to køtere har en "Nu fik hun endelig babyen til at sove så nu går vi amok og gøer helt vildt"-sensor! Så hold dog kæft

Sådan en sensor har vores nabohund også :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.