SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Den ene kat har fået den dødsyge ide at kattebakken er et sted den skal sove... Så nu der grus i hele hytten :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den ene kat har fået den dødsyge ide at kattebakken er et sted den skal sove... Så nu der grus i hele hytten :klap

Det var da virkelig en latterlig idé lille missekat, det er dit toilet ikke din seng :LOL

Ej, kan godt forstå du er træt af det :kram kattegrus er så træls at have i hele hytten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at gøre rent :( øv, og der er så klamt her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene kat har fået den dødsyge ide at kattebakken er et sted den skal sove... Så nu der grus i hele hytten :klap

 

Ej altså :rolleyes  Vores kat havde også en periode hvor hun skulle lege i kattebakken, så der blev også spredt grus ud over alt. Da var hun kun en stor killing og hun voksede heldigvis fra det igen. 

Håber også bare det er en periode for jer, det er da lidt irriterende. Tossede mis :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er den nye strategi?

At jeg sætter uret på min telefon. Er hun sød til at ligge stille i 10 minutter, så må hun få en historie eller sang mere. Jeg sætter uret to eller tre gange, hvor det så den sidste gang gælder om at hun skal sove inden uret ringer.

Det har virket fint de sidste tre aftener, desværre tror det mest er nyhedens interesse, så jeg tror ikke det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede altså... Som om det hele ikke er træls nok, så har min ene hund spist den ene af mine meget dyre og kun få måneder gamle vandrestøvler :( ved jo godt at det bare er fordi hun keder sig fordi vi er fanget herhjemme, men ihhhh det er sgu pisse surt og så oveni al elendigheden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer har ikke helt forstået ideen med at vække sit barn 3 gange om natten for at komme på toilettet, bare fordi det åbenbart meget hurigt skal være blefri: hun er 5 til oktober. Har ikke alle dage tørre bleer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå at du ikke forstår... Det lærer jo hverken barnet at mærke efter (som i forvejen er mega svært når man er ny til at sove uden ble), eller til at kroppen danner det nødvendige hormon som styrer om barnet kan ligge tør eller ej...

Der er mange 5-årlige som stadig ikke ligger tørre, og Z er da så rigeligt udfordret til at hun nok ikke liiige har overskud til flere ting nu.

Utroligt at madammen ikke fatter det... Kunne i få en sp eller noget til at forklare mor det åndssvage i den strategi?

Jamen, jeg må jo bede Benjamin ringe i aften, fordi vi kommer ikke til at vække hende. Heller ikke en gang. Hun er klar når bleen har været tør i 14 dage, ikke før! Og det er ikke sket endnu!

Jeg ved ikke hvordan hun tror hun også lige bliver blefri når de lige er flyttet igen! Og hvor sku barnet ellers få fra at hun bliver vækket 3 gange for at tisse??!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt :kram2 Hvem er hjemme med hende?

Ja. Bolcher/chokolade og kaffe må være vejen frem :kiss

Farmor og farfar har passet og far tog tidligt hjem.

Ingen chokolade men tog 1 1/2 stykke kage :blush trods jeg vejede mig i morges <_<

Åh ja kaffe drikker jeg desværre ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

 

:kram 

 

Jeg forstår dig! Åh, hvor jeg håber du kan få styr på det  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

 

Kæmpe kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor og farfar har passet og far tog tidligt hjem.

Ingen chokolade men tog 1 1/2 stykke kage :blush trods jeg vejede mig i morges <_<

Åh ja kaffe drikker jeg desværre ikke...

Godt med kage, især når du ikke drikker kaffe ;) Var det ellers spændende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige håbet på at kunne tage viklen i brug, når nu lillebror er en klisterbaby, og jeg er alene hjemme i aften med ham og Karla. Men jeg havde lige glemt,at min søster har lånt den, så den stinker af røg og parfume :shooter :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige håbet på at kunne tage viklen i brug, når nu lillebror er en klisterbaby, og jeg er alene hjemme i aften med ham og Karla. Men jeg havde lige glemt,at min søster har lånt den, så den stinker af røg og parfume :shooter :angry

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige håbet på at kunne tage viklen i brug, når nu lillebror er en klisterbaby, og jeg er alene hjemme i aften med ham og Karla. Men jeg havde lige glemt,at min søster har lånt den, så den stinker af røg og parfume :shooter :angry

Ehhhhvvv! To ting man bare ikke vil ha' i nærheden af sit barn. Z kommer altid hjem fra sin mor og stinker som et værtshus! Kan ikk ha det :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ehhhhvvv! To ting man bare ikke vil ha' i nærheden af sit barn. Z kommer altid hjem fra sin mor og stinker som et værtshus! Kan ikk ha det :-(

Ja, det var helt udelukket at proppe ham derned. Føj altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stik af misundelse når min niece fejrer sin 2 års fødselsdag med mors veninde, istedet for med feks os som familie. Men det jo heller ikke meget vi får lov at lære hende at kende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige håbet på at kunne tage viklen i brug, når nu lillebror er en klisterbaby, og jeg er alene hjemme i aften med ham og Karla. Men jeg havde lige glemt,at min søster har lånt den, så den stinker af røg og parfume :shooter :angry

Ej hvor øv <_< :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt med kage, især når du ikke drikker kaffe ;) Var det ellers spændende?

Ja, det var det heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-amning! Jeg vil ikke mere :(

Årh, søde! Det er bare benhårdt at gå igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Første menstruation efter fødsel, jeg burde ikke klage over 8,5mdr, men hvornår er mens noget positivt... Og vi havde ellers snakket om at tage i svømmehallen.

2. Er kommet på penicillin pga mulig lungebetændelse, havde let forhøjet infektions tal og lægen kunne ikke beslutte sig for om der er noget eller det bare er influenza. Så fik piller for at være sikker. Har virkelig ikke tid til at være syg.

3. At dp ikke gider/orker at tage kampen med vores datter omkring middagsluren. Så hver dag skal jeg høre på en små irriteret kvinde, der føler at hun får hendes middagspause spoleret, fordi min datter ikke vil sove mere end 45-60 min. Hvilket får mig til at føle mig som lortemor, men man kan jo altså ikke bare fortælle en 8mdrs pige at hun burde sove. Og dp virkede forundret over at jeg ikke har fået en akut tid ved ørelægen, for hun mener bestemt det er problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast og mavevirus hos mig selv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.