SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

M kan ikke finde ud af, at holde barsel... Han bliver ved med at arbejde i stedet <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg pressede min krop for meget :(

Jeg tog bussen til byen og tullede rundt i alle butikker og hyggede mig rigtig meget. Nu er jeg endelig kommet hjem og opdager at her gevaldigt trænger til oprydning og rengøring :rolleyes

Det er så slemt at jeg virkelig ikke håber at min svigerinde kunne finde på at komme forbi (og hun ved altså godt at jeg er lidt af et rodehoved) ..

Min ryg er alt for smadret til at kunne noget mere idag, og faktisk gør det også ondt at ligge på sofaen :unsure

Alligevel pønser jeg på at sætte en tøjvask over selvom vi endnu ikke har fået godkendt opsættelsen (af boligselskabet som skal komme og kigge på den før den er ok :rolleyes). Det værste der kan ske er vel at der ryger vand ud på gulvet, og det er jo et badeværelsesgulv beregnet til at bade på med afløb i gulvet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt sur på den børnehave... :angry

 

1. De melder afbud til et meget vigtig indstillingsmøde i sidste uge (Finder ud af i dag at der var begrund af sygdom)

Og

2. Finder ud af i dag, at her 1 maj, skal storgruppens børnene i SFO og de børn der skal videre fra andre stuer, skal over til storegruppen, fair nok... (Det ved jeg godt) MEN så bliver der flyttes rundt på de voksne også. Det vil sige at de voksne som er inde i C´s stue, bliver rykket ind på storgruppens stue, mens de voksne fra storgruppens stue, skal ind til C´s stue... Det kan være at jeg kender dem fra Z´s tid i BH, men alligevel... Pisse irriterende!  :angry  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undersøgelsen gik fint, og jeg opdateret senere..

Men jeg er fuldstændig ødelagt... Først får vi at vide at vi kommer hjem i dag. Så at vi skal blive natten over, men jeg kan få et værelse på patienthotellet, og nu at jeg skal blive natten over og sidde i en stol hele natten...

Jeg magter det ikke :boo :boo

Godt at høre at det gik fint... Men de kan da vel ikke byde dig en stol hele natten? Ej jeg forstår mig ærligt ikke på det system nogen gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undersøgelsen gik fint, og jeg opdateret senere..

Men jeg er fuldstændig ødelagt... Først får vi at vide at vi kommer hjem i dag. Så at vi skal blive natten over, men jeg kan få et værelse på patienthotellet, og nu at jeg skal blive natten over og sidde i en stol hele natten...

Jeg magter det ikke :boo :boo

Dejligt at det er gået godt, men come on, det kan de da ikke mene. Håber de finder en bedre løsning kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage = 2 par smadrede briller.

FFS! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bebse, der gerne vil have aftengrød. Men kun hvis den må spises med fingrene. Lige hvad jeg orker. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så var det, at min søde baby gylpede direkte ned i min pose med RENT vasketøj! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Madam Barbar - det er sq da ikke lige din dag :kram2 Do-over! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omsorgschokolade til BBM ASAP! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undersøgelsen gik fint, og jeg opdateret senere..

Men jeg er fuldstændig ødelagt... Først får vi at vide at vi kommer hjem i dag. Så at vi skal blive natten over, men jeg kan få et værelse på patienthotellet, og nu at jeg skal blive natten over og sidde i en stol hele natten...

Jeg magter det ikke :boo :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lise og GND. Jeg har ingen chokolade men har smidt mig i sofaen med et glas cola. Og så går jeg snart i seng :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok. Luksusbrok herfra.

Sov til middag i 3,5 time og gik i seng med baby 20.30. Baby var træt og faldt hurtigt i søvn - mor var for første gang i et halvt år ganske veludhvilet, og kunne derfor ikke sove. Da jeg endelig blev træt var jeg ved at dø af varme og mine boobies tæt på at springe. Nu spiser baby. Så må vi se hvornår jeg får lov at sove :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ok. Luksusbrok herfra.

Sov til middag i 3,5 time og gik i seng med baby 20.30. Baby var træt og faldt hurtigt i søvn - mor var for første gang i et halvt år ganske veludhvilet, og kunne derfor ikke sove. Da jeg endelig blev træt var jeg ved at dø af varme og mine boobies tæt på at springe. Nu spiser baby. Så må vi se hvornår jeg får lov at sove :D

Luksus brok er dig vel undt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min pige der i nat synes hun skulle vågne efter 2.5 time natten igennem... hvorfor er det lige at den ene dag, kan de små sove igennem (i hvert fald 5-6 timer i træk) og den anden dag, kan de ikke klare mere end 2.5?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glem i nat - nøj hvor er jeg sur på min mand og hans mangel på at tage ansvar lige nu! Og jeg skal ind og undervise nogle søde børn om lidt, så må lige af med det her!

I går fik Freya fat i mandens briller og før jeg så det og tog dem fra hende, fik hun bøjet den ene brillestang. Nu skyder min mand så hele skylden på mig, fordi jeg ikke tog dem med det samme! Altså hr. mand du kunne jo også bare lægge dem et sted, hvor hun slet ikke kan nå dem!

Her til morgen skal jeg møde kl 8.10. Manden har fri. Freya vågner først lidt over 7 så jeg kan kun nå at skifte hende og give hende tøj på før jeg skal gå. Altså skal han give hende noget morgenmad, før han afleverer hende i vuggestuen. Nu er manden så sur på mig, fordi han nu skal give hende mad, når nu han har planer om at mødes med sin ven, så snart han har afleveret hende. Nå ja hr. mand selvfølgelig skal jeg nok vække vores barn fra sin søvn (nødvendigt når jeg skal møde tidligt) så jeg kan give hende mad, så du kan komme hurtigt hjem til din ven! Så vågnede dog op og tag ansvar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glem i nat - nøj hvor er jeg sur på min mand og hans mangel på at tage ansvar lige nu! Og jeg skal ind og undervise nogle søde børn om lidt, så må lige af med det her!

I går fik Freya fat i mandens briller og før jeg så det og tog dem fra hende, fik hun bøjet den ene brillestang. Nu skyder min mand så hele skylden på mig, fordi jeg ikke tog dem med det samme! Altså hr. mand du kunne jo også bare lægge dem et sted, hvor hun slet ikke kan nå dem!

Her til morgen skal jeg møde kl 8.10. Manden har fri. Freya vågner først lidt over 7 så jeg kan kun nå at skifte hende og give hende tøj på før jeg skal gå. Altså skal han give hende noget morgenmad, før han afleverer hende i vuggestuen. Nu er manden så sur på mig, fordi han nu skal give hende mad, når nu han har planer om at mødes med sin ven, så snart han har afleveret hende. Nå ja hr. mand selvfølgelig skal jeg nok vække vores barn fra sin søvn (nødvendigt når jeg skal møde tidligt) så jeg kan give hende mad, så du kan komme hurtigt hjem til din ven! Så vågnede dog op og tag ansvar!

:prik fesent, hr. Mand, fesent...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke min baby virker rigtigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, for pokker... Jo mere jeg holder junior hjemme, jo mindre vil han afsted i vuggestue. Jo mindre han vil i vuggestue, jo mere har jeg lyst til at holde ham hjemme. Og så har vi så skruen uden ende... Det var jo fint nok, hvis jeg realistisk kunne have ham hjemme altid - men det kan jeg ikke magte. Jeg elsker at have ham hjemme, men jeg bliver træt, og det tager tid og overskud fra Sigrid, som jeg også synes, at hun har krav på - det er trods alt hendes barsel.

Men nej hvor jeg da kamphader at forlade et grædende barn i vuggestuen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, for pokker... Jo mere jeg holder junior hjemme, jo mindre vil han afsted i vuggestue. Jo mindre han vil i vuggestue, jo mere har jeg lyst til at holde ham hjemme. Og så har vi så skruen uden ende... Det var jo fint nok, hvis jeg realistisk kunne have ham hjemme altid - men det kan jeg ikke magte. Jeg elsker at have ham hjemme, men jeg bliver træt, og det tager tid og overskud fra Sigrid, som jeg også synes, at hun har krav på - det er trods alt hendes barsel.

Men nej hvor jeg da kamphader at forlade et grædende barn i vuggestuen :(

Det er også mega møg hårdt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glem i nat - nøj hvor er jeg sur på min mand og hans mangel på at tage ansvar lige nu! Og jeg skal ind og undervise nogle søde børn om lidt, så må lige af med det her!

I går fik Freya fat i mandens briller og før jeg så det og tog dem fra hende, fik hun bøjet den ene brillestang. Nu skyder min mand så hele skylden på mig, fordi jeg ikke tog dem med det samme! Altså hr. mand du kunne jo også bare lægge dem et sted, hvor hun slet ikke kan nå dem!

Her til morgen skal jeg møde kl 8.10. Manden har fri. Freya vågner først lidt over 7 så jeg kan kun nå at skifte hende og give hende tøj på før jeg skal gå. Altså skal han give hende noget morgenmad, før han afleverer hende i vuggestuen. Nu er manden så sur på mig, fordi han nu skal give hende mad, når nu han har planer om at mødes med sin ven, så snart han har afleveret hende. Nå ja hr. mand selvfølgelig skal jeg nok vække vores barn fra sin søvn (nødvendigt når jeg skal møde tidligt) så jeg kan give hende mad, så du kan komme hurtigt hjem til din ven! Så vågnede dog op og tag ansvar!

Det er ommer, B! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, for pokker... Jo mere jeg holder junior hjemme, jo mindre vil han afsted i vuggestue. Jo mindre han vil i vuggestue, jo mere har jeg lyst til at holde ham hjemme. Og så har vi så skruen uden ende... Det var jo fint nok, hvis jeg realistisk kunne have ham hjemme altid - men det kan jeg ikke magte. Jeg elsker at have ham hjemme, men jeg bliver træt, og det tager tid og overskud fra Sigrid, som jeg også synes, at hun har krav på - det er trods alt hendes barsel.

Men nej hvor jeg da kamphader at forlade et grædende barn i vuggestuen :(

Det er en af de ting i livet, der aldrig bliver nemmere med tiden!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, for pokker... Jo mere jeg holder junior hjemme, jo mindre vil han afsted i vuggestue. Jo mindre han vil i vuggestue, jo mere har jeg lyst til at holde ham hjemme. Og så har vi så skruen uden ende... Det var jo fint nok, hvis jeg realistisk kunne have ham hjemme altid - men det kan jeg ikke magte. Jeg elsker at have ham hjemme, men jeg bliver træt, og det tager tid og overskud fra Sigrid, som jeg også synes, at hun har krav på - det er trods alt hendes barsel.

Men nej hvor jeg da kamphader at forlade et grædende barn i vuggestuen :(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj... Vores ene høne har fundet ud af hun kan flyve over hegnet. Jeg kan virkelig ikke lide fugledyr, jeg synes det er rigeligt at jeg skal give dem mad og samle æg, så når sådan en kulsort dræberhøne flyver mod mig med mord i øjnene er jeg da ved at skide i bukserne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Jeg har bestilt autostol, madras x 2 og lagner fra babysam webshop, og idag kom pakken!

Jeg var så spændt for når madrasserne kom kunne jeg endelig gøre soveplads klar og det glæder jeg mig virkelig til.

Da jeg åbner pakken indeholder den kun autostolen.

Så har de glemt at pakke resten :gal hvor svært kan det være at følge den ordreseddel de så pænt havde lagt øverst?!

Øv altså :(

Og selvfølgelig har de kun kundeservice mellem 10-12 på hverdage.... Så jeg kan først ringe og klage på mandag :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.