SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Og derfor lærer man at spise mens man ammer/giver flaske.

Og kommer derfor en gang imellem til også at spilde på baby :D

Man bruger to hænder til at give flaske. Jeg gør i hvert fald :D

Til gengæld kan man spise når baby sover på en, og spilde mange slags krummer ned i håret på stakkels baby. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg dater en fyr.

Og Leahs far har nu sagt, at hvis den fyr ser Leah, vil han "give ham en kniv i hovedet".. Han siger han vil tage Leah så..

Jeg er bare enormt rystet.. Og bange. Bange for hvad han kan finde på - kan han finde på at stikke af med Leah?? :boo ja, det andet er også slemt sagt, og er slet ikke i tvivl om han ville kunne finde på at give præcist ham her, et par på hovedet... Men når han så siger sådan noget :boo

Mon ikke han er overrumplet af,at du dater en anden? Jeg tænker at han måske siger det i affekt. Det gør det ikke okay, at han kommer med trusler, men jeg tænker da det lyder som en såret mand :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bruger to hænder til at give flaske. Jeg gør i hvert fald :D

Til gengæld kan man spise når baby sover på en, og spilde mange slags krummer ned i håret på stakkels baby. :D

Det vidste jeg ikke. Fandens altså. Det er ellers mega praktisk, hvis bare man har en der kan skære maden ud for en :D

Man kan altså komme til at spilde rigtig rigtig mange ting på sin baby :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rystet.. Bange.. Håber virkelig Leahs far bare "har det i munden".. Aner ikke hvad jeg skal gøre :boo

Åh nej hvad sker der :unsure

Edit : så lige dit svar :( Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

Øv :kram2

Og i øvrigt :blink med diabetes - det har jeg slet ikke set? Hvornår har du fået det konstateret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Melissa er 19 og hun ligner mig nok meget og det gør også hun virkelig kan ramme... Jeg fik konstateret type 2 diabetes ved 2x blodprøve i sidste uge. Så det er meget nyt og jeg skal til læge tirsdag og snakke om hvad der skal ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk ikke svarer når man kontakter dem for at lave en legeaftale.

Fair nok hvis man ikke er hjemme eller ikke lige kan tage telefonen eller hvad ved jeg, men så er det da almindelig god opførsel lige at vende tilbage!

Om det så er en besked om at man ikke har set beskeden før nu, at barnet er optaget eller 'du lugter og vi kan ikke lide dig'... Synes det er rigtig dårlig stil bare at ignorere invitationer!

Jeg har vel forsøgt at kontakte forældre til 6-7 børn i Majas klasse - 1 har svaret! 1!!!

Åh træls :( Er det ofte sådan? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

  

:kram :kram

Nu kan jeg ikke huske hvor gammel Melissa er, men selvfølgelig er det dig som har lært hende hvordan man opfører sig etc, meeeen på et tidspunkt så lader de kære unger sig altså også påvirke i højere grad af andre, så forældre kan hoppe og springe og gøre helt klart hvad man synes, og ungerne er stadig nogle uopdragne møgunger - til trods for god opdragelse! Og der tager de unges personlige ansvar altså over!

Du har uden tvivl lært hende (og de andre) hvad god opførsel er, og så lå de altså selv tage ansvar for at opføre sig ordentlig efter en hvis alder!

Helt enig med JustMe. Og så et stort kram - sikke en skodaften :kram

Kan hun have reageret lidt stærkt, fordi hun er blevet forskrækket over, at du har fået sukkersyge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tror snarere hun er lidt presset selv her sidst i 3.g og så er det desværre ikke usædvanligt hun langer ud efter andre. Men ja skod aften, de er gået nu og jeg tuder stadig. Det var ikke en pind hyggeligt og jeg er skuffet, også over mig selv. Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tror snarere hun er lidt presset selv her sidst i 3.g og så er det desværre ikke usædvanligt hun langer ud efter andre. Men ja skod aften, de er gået nu og jeg tuder stadig. Det var ikke en pind hyggeligt og jeg er skuffet, også over mig selv. Tak for kram.

Hun kan ikke have fået noget tarveligt fra dig, du er simpelthen altid SÅ skøn! Jeg bliver altid så glad og varm om hjertet når du skriver i min tråd :kiss

Hvis hun er vred og tarvelig så er det altså hendes egen fejl. Øv for det og kram til hende for en dårlig dag, hvis det er der skoen trykker! Men du må ikke sidde og blive vred på dig selv! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har brugt alle mine SU klip <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Melissa er 19 og hun ligner mig nok meget og det gør også hun virkelig kan ramme... Jeg fik konstateret type 2 diabetes ved 2x blodprøve i sidste uge. Så det er meget nyt og jeg skal til læge tirsdag og snakke om hvad der skal ske.

Ja, sådan er det jo ofte - altså hun ved præcis hvor hun skal ramme, hvis hun ligner dig :rolleyes Men lige der ville et kram sgu have været opsig plads :kiss

Vildt nok - det bliver da spændende hvad der sksl ske efter på tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har brugt alle mine SU klip <_<

Ville du ellers læse videre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tror snarere hun er lidt presset selv her sidst i 3.g og så er det desværre ikke usædvanligt hun langer ud efter andre. Men ja skod aften, de er gået nu og jeg tuder stadig. Det var ikke en pind hyggeligt og jeg er skuffet, også over mig selv. Tak for kram.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fodbold-tossede mand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville du ellers læse videre?

Ja enten en kandidat i human ernæring (overbygning til min), eller noget andet ( :Blush ), især at blive sundhedsplejerske er virkelig begyndt at fylde meget i mit hoved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja enten en kandidat i human ernæring (overbygning til min), eller noget andet ( :blush ), især at blive sundhedsplejerske er virkelig begyndt at fylde meget i mit hoved...

Hvis du ikke allerede har læst en kandidat, hvordan kan du så have brugt alle dine SU-klip? Jeg mener da, at mine sidste er "reserveret" til kandidaten :chin: Jeg løb i hvert fald tør på bacheloren, men har stadig klip til at kunne tage en kandidat, hvis jeg vil det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søsters og jegs forhold er så anstrengt! Arghhhjj, kender i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tror snarere hun er lidt presset selv her sidst i 3.g og så er det desværre ikke usædvanligt hun langer ud efter andre. Men ja skod aften, de er gået nu og jeg tuder stadig. Det var ikke en pind hyggeligt og jeg er skuffet, også over mig selv. Tak for kram.

Æv! Menneskeligt, men æv! Det var jo ikke lige det, du trængte til, imens du stadig lige skal finde benene igen efter diabetesdiagnose <_<

Jeg håber, at din kæreste er mand for lidt omsorg, og at du hurtigt får det rystet af igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Melissa er 19 og hun ligner mig nok meget og det gør også hun virkelig kan ramme... Jeg fik konstateret type 2 diabetes ved 2x blodprøve i sidste uge. Så det er meget nyt og jeg skal til læge tirsdag og snakke om hvad der skal ske.

Jeg havde ikke fanget, at diagnosen var endeligt stillet.. Det er jeg ked af! :kram2 Du skal passe på dig selv. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja enten en kandidat i human ernæring (overbygning til min), eller noget andet ( :Blush ), især at blive sundhedsplejerske er virkelig begyndt at fylde meget i mit hoved...

Det lyder også spændende - begge dele! Men giga træls, hvis der ikke er mulighed for det :(

Jeg kender til følelsen af, at gerne ville noget andet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er det dumt at være i øv -humør når det faktisk har været en ret god dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.