SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Hmpf. Kiggede lige et billede af mig selv og ungerne som jeg egentlig var tilfreds med. Men så kom jeg til at tænke "Arj, det ligner sgu lidt, at jeg har en lille tissemand på det billede". Og nu hvor det er tænkt, så kan jeg lissom ikke u-tænke det igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres kommentarer til mig piger - samler det lige. I har selvfølgelig ret i at man ikke skal forvente så meget respons lige netop i brokketråden som mest er beregnet til lige at få luft. Jeg syns nu som regel vi er gode til lige at gi et kram på vejen osv hvor det virker tiltrængt. Men følelserne er da helt mine egne, at føle sig usynlig osv, for jeg kan jo oprette en anden tråd hvis det er noget jeg gerne vil have råd eller kram til. Det havde jeg lige et moment med og fik brokket mig over. 

 

Justme: Du har ret i det kan blive lige lovligt stort og komplekst for brokketråden. Jeg har det også sådan at når du fx skriver noget så går jeg hellere ind i din mor tråd og kommenterer, fordi jeg tænker der så er større chance for at du ser det. (PS det har jeg ikke været god til på det sidste, fordi jeg ofte syns ord er for små til jeres situation, men jeg læser med og håber for og med jer). Tak for kram

 

Mistel: Indlæggene her blir jo væk på ½ dag :rolleyes Jeg er spændt på tirsdag, jeg har netop fået bekræftet resultatet af 2. blodprøve, og min læge skriver i kommentaren at vi nok kan forsøge at sætte ind på kosten i første omgang og se det an inden vi prøver medicin. Så jeg er da ikke helt så pessimistisk efter det svar, men ja diabetes er/kan være alvorligt. Tak for kram!

 

LadyH: Man misser hurtigt noget her, og ja hvad skal man også lige svare, eller, hvis jeg fx læser på mobil tænker jeg at jeg vil vende tilbage med noget længere svar senere, men får det ikke altid gjort... Diabetes er ikke af bordet, faktisk har jeg nu fået svar på 2. blodprøve som bekræfter type 2 diabetes, dvs nu har jeg diagnosen officielt. Så høje værdier dækker vel over at der slet ingen tvivl er om at min insulinproduktion ikke kan følge med. Hvor meget kosten kan fixe må vel vise sig de kommende mdr. Tak for din omsorg og kram (jeg viger lige udenom spørgsmålet om flere børn i denne omgang, its complicated). Jeg skal til læge på tirsdag. Det er muligt at hovedpine/migræne simpelthen hænger sammen med alt for højt blodsukker og så kan det jo være det også blir fixet og hurra hvis det gør.

 

Barbamama: Ja det er noget skidt, men jeg er egentlig ved at acceptere det og tænker hvor godt jeg har fundet ud af det nu og kommer i behandling, så jeg formentlig kan leve et langt og godt liv alligevel. Tak for kram!

 

Girl Next Door: Det har du helt ret i. Tak for kram. (Jeg tror bare jeg er for uafklaret til at oprette en tråd, det ville ligesom kræve at jeg havde nogle spørgsmål eller lidt overblik over min situation føler jeg. Men det er selvfølgelig vejen frem hvis jeg gerne vil ha respons  :) )

 

FruLR: Ditto  :) Tak for kram.

  

LadyH: Birketræer burde faktisk forbydes og afskaffes (sammen med sommertid). Jeg er heldigvis kun moderat generet af dem men trækkes med alle krydsallergierne  :rolleyes

Jeg husker tydeligt, da min far blev diagnosticeret efter en fuld helbredsundersøgelse på Mølholm. Vi havde af flere grunde frygtet alt muligt andet med noget alvorligere udsigter, så diabetes var i og for sig en lettelse, omend alvorlig nok - og da den først var velreguleret, fik han det meget bedre end før (der var jo en grund til, at der blev stillet an med den helbredsundersøgelse).

Det er noget af en omvæltning, men det skal nok gå :kram2

Ja! Birketræer skulle bare fældes <_< Jeg satser benhårdt på seriøs forbedring, når jeg om lidt flytter væk fra birkehelvedet på Københavns vestegn :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf. Kiggede lige et billede af mig selv og ungerne som jeg egentlig var tilfreds med. Men så kom jeg til at tænke "Arj, det ligner sgu lidt, at jeg har en lille tissemand på det billede". Og nu hvor det er tænkt, så kan jeg lissom ikke u-tænke det igen :rolleyes

Åh undskyld, men fnis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan i have undgået at handle i halvanden uge? Det må være godt for økonomien.

Ja, vi har bare ikke rigtig haft mulighed for det :p

Vi er flyttet ud til et sted hvor det altså kræver lidt at man har bil for at komme ud og handle ind medmindre at man er stærk og kan slæbe det 3-5 km :rolleyes

Vi plejer at købe stort ind og har altid et eller andet i fryseren og pasta /ris i skabene -så det har absolut ikke været sundt i denne uge :D

Men ja! Hvis N så ikke brugte penge på junk når han arbejdede og jeg ikke brugte penge på babyting så var det nok rigtig godt for økonomien :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men mine forældre skal så åbenbart skilles :blink Det er jeg ikke fan af :boo

Ej øv altså :( kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men mine forældre skal så åbenbart skilles :blink Det er jeg ikke fan af :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev vækket kl 6 af en voldsomt sparkende baby!!! Det er for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der endnu en gang har brugt natten på at kaste op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby der endnu en gang har brugt natten på at kaste op :(

Åh nej :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor middagslur skal være en kamp :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fanden er den idiot, som har udstyret babyer med det allernyeste, top-avancerede og mega følsomme udstyr, der til enhver tid, kan fornemme, hvornår deres mor sætter sig ned i bare 5 sekunder, for at slappe af? Der gik virkelig ikke 1 min. fra M og David gik ud af døren, til Oliver vågnede og krævede min tid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fanden er den idiot, som har udstyret babyer med det allernyeste, top-avancerede og mega følsomme udstyr, der til enhver tid, kan fornemme, hvornår deres mor sætter sig ned i bare 5 sekunder, for at slappe af? Der gik vitterlig ikke 1 min. fra M og David gik ud af døren, til Oliver vågnede og krævede min tid :rolleyes

Her virker den især til at fornemme varm mad. Jeg tror vitterlig, at jeg har spist varm mad fem gange på de syv uger siden fødslen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her virker den især til at fornemme varm mad. Jeg tror vitterlig, at jeg har spist varm mad fem gange på de syv uger siden fødslen. ;)

Den funktion kunne jeg virkelig også godt have undværet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at jeg er så dårlig til at læse folks signaler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

visdomstænder! Men nu er den sk*** tand snart så langt ude, at den kan rykkes ud i stedet for opereres <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rystet.. Bange.. Håber virkelig Leahs far bare "har det i munden".. Aner ikke hvad jeg skal gøre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rystet.. Bange.. Håber virkelig Leahs far bare "har det i munden".. Aner ikke hvad jeg skal gøre :boo

Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rystet.. Bange.. Håber virkelig Leahs far bare "har det i munden".. Aner ikke hvad jeg skal gøre :boo

Hvad har han sagt?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den funktion kunne jeg virkelig også godt have undværet <_<

Og derfor lærer man at spise mens man ammer/giver flaske.

Og kommer derfor en gang imellem til også at spilde på baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rystet.. Bange.. Håber virkelig Leahs far bare "har det i munden".. Aner ikke hvad jeg skal gøre :boo

Hvad kommer han nu med af glansnumre? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dater en fyr.

Og Leahs far har nu sagt, at hvis den fyr ser Leah, vil han "give ham en kniv i hovedet".. Han siger han vil tage Leah så..

Jeg er bare enormt rystet.. Og bange. Bange for hvad han kan finde på - kan han finde på at stikke af med Leah?? :boo ja, det andet er også slemt sagt, og er slet ikke i tvivl om han ville kunne finde på at give præcist ham her, et par på hovedet... Men når han så siger sådan noget :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dater en fyr.

Og Leahs far har nu sagt, at hvis den fyr ser Leah, vil han "give ham en kniv i hovedet".. Han siger han vil tage Leah så..

Jeg er bare enormt rystet.. Og bange. Bange for hvad han kan finde på - kan han finde på at stikke af med Leah?? :boo ja, det andet er også slemt sagt, og er slet ikke i tvivl om han ville kunne finde på at give præcist ham her, et par på hovedet... Men når han så siger sådan noget :boo

:blink Sådan noget kan vel meldes ti politiet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink Sådan noget kan vel meldes ti politiet?

Jeg sidder egentlig også med følelsen af at det er en mulighed...

Men mest af alt, er jeg egentlig bange for at han stikker af med Leah... :boo det er slet ikke rationelt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder egentlig også med følelsen af at det er en mulighed...

Men mest af alt, er jeg egentlig bange for at han stikker af med Leah... :boo det er slet ikke rationelt..

Skal I i statsamtet ang. samvær? For så skal sådan noget da frem i lyset..

Synes i hvert fald at fyren skal melde ham for trusler..

Jeg har ingen forstand på sådanne situationer, men forstår godt du er rystet og bange! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal I i statsamtet ang. samvær? For så skal sådan noget da frem i lyset..

Synes i hvert fald at fyren skal melde ham for trusler..

Jeg har ingen forstand på sådanne situationer, men forstår godt du er rystet og bange! :kram

Nej det skal vi egentlig ikke.. Men overvejer at det kan være nødvendigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.