SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ja enten en kandidat i human ernæring (overbygning til min), eller noget andet ( :Blush ), især at blive sundhedsplejerske er virkelig begyndt at fylde meget i mit hoved...

Spændende! Begge dele! Og du er jo ung endnu ^_^

Det eneste jeg lige tænker om det med sundhedsplejerske: Du ville helt givet være god til det - men ville det måske 'koste' lidt for meget af dig? Spørger jeg interesseret og ikke for at regne på paraden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke allerede har læst en kandidat, hvordan kan du så have brugt alle dine SU-klip? Jeg mener da, at mine sidste er "reserveret" til kandidaten :chin: Jeg løb i hvert fald tør på bacheloren, men har stadig klip til at kunne tage en kandidat, hvis jeg vil det.

Host host forsøgte mig på 2 andre uddannelser jeg kun tog 1 år hver host host :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder også spændende - begge dele! Men giga træls, hvis der ikke er mulighed for det :(

Jeg kender til følelsen af, at gerne ville noget andet <_<

Ja ikke?

Der kunne måske godt være mulighed for kandidaten, for jeg kan nok arbejde lidt ved siden af. Men det kommer i så fald til at kræve for meget tid væk fra familien end jeg har lyst til pt.

Hvad vil du da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Begge dele! Og du er jo ung endnu ^_^

Det eneste jeg lige tænker om det med sundhedsplejerske: Du ville helt givet være god til det - men ville det måske 'koste' lidt for meget af dig? Spørger jeg interesseret og ikke for at regne på paraden :kiss

Det er bestemt i mine tanker! Det er jo lidt svært at sige uden at have prøvet det, men der er klart nogle fordele i at arbejdet ofte er i små 'forsamlinger', men ulempen er at det hele tiden er med nye mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke han er overrumplet af,at du dater en anden? Jeg tænker at han måske siger det i affekt. Det gør det ikke okay, at han kommer med trusler, men jeg tænker da det lyder som en såret mand :unsure

Jamen han har vidste det "længe"...

Og det er ikke andet end noget "fjolledate".. Altså, Thalia var med den ene gang jeg så ham.. Så har jeg set ham i zoo, og en enkelt gang ude og spise.. Så det er jo ikke sådan OVERVÆLDENDE mange dates ;)

Han er generelt en rolig fyr - men han HAR en voldsdom, godt nok mange år tilbage og han var fuld.. Men alligevel??

Men det er nu trods alt stadigvæk "mest", frygten for han skal smutte med Leah :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikke?

Der kunne måske godt være mulighed for kandidaten, for jeg kan nok arbejde lidt ved siden af. Men det kommer i så fald til at kræve for meget tid væk fra familien end jeg har lyst til pt.

Hvad vil du da?

Ved det ikke helt. Men jeg ser mig i hvert fald ikke i mit nuværende job de næste mange år..

Jeg vil nok helst være selvstændig, hvor jeg selv bestemmer arbejdstid osv, men jeg ved ikke lige hvad jeg kan finde ud af :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt i mine tanker! Det er jo lidt svært at sige uden at have prøvet det, men der er klart nogle fordele i at arbejdet ofte er i små 'forsamlinger', men ulempen er at det hele tiden er med nye mennesker.

Gode pointer :chin:

Distriktet spiller nok også noget ind... Min mands tante har været sundhedsplejerske i mange år i blandt andet Brønderslev-egnen... Det har været noget lidt andet end for min flinke sundhedsplejerske, der kommer her og får en kop kaffe, sludrer lidt, måler og vejer og siger "flot" og går igen...

Jeg er sikker på, at en hvilken som helst nybagt mor vil føle sig set og hørt og rummet og være rigtig godt hjulpet med dig som sundhedsplejerske :kiss Spændende hvad det bliver til det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veninde som ved lige præcis hvor det gør ondt -og trykker til :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veninde som ved lige præcis hvor det gør ondt -og trykker til :boo :boo :boo

Er hun så virkelig en veninde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa :boo havde glædet mig vildt til at se ungerne og gjort meget ud af maden. syns de er højrøstede og grove foran deres små søskende og os, og blev virkelig såret over Melissas kommentarer da jeg fortalte om diabetes osv. Jeg elsker dem men lige nu har jeg ikke lyst til at invitere dem igen. Og ja det er min skyld, jeg har opfostret de djævle :boo

Jeg nægter at tro på, at din opdragelse har været så hæslig, at man ikke kan stå til ansvar for sin opførsel. Lille afklapsning til Melissa, der lige får hovedet ud af en hvis legemsdel, siger pænt undskyld for sin dårlige opførsel og giver sin mor det kram, hun trænger til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi: jeg forstår virkelig godt dine tanker omkring uddannelse. Tjener J mon nok til at I kan klare det alligevel?

Jeg drømmer jo om at læse i 3,5 år og har kun SU til to. Heldigvis kan vi klare det med H's løn, men det bliver nok stramt. For os (mig!!!) er det det værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er ude med barnevognen nu efter Amilia har grint mig lige op i hovedret i en halv time. Jeg håber jeg snart griner højest. Da jeg spurgte hende om hun gerne ville have, at mor blev sur nikkede hun flere gange mens hun grinede helt vildt. Fortæl mig lige at et barn på halvandet på ingen måde er bevidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han har vidste det "længe"...

Og det er ikke andet end noget "fjolledate".. Altså, Thalia var med den ene gang jeg så ham.. Så har jeg set ham i zoo, og en enkelt gang ude og spise.. Så det er jo ikke sådan OVERVÆLDENDE mange dates ;)

Han er generelt en rolig fyr - men han HAR en voldsdom, godt nok mange år tilbage og han var fuld.. Men alligevel??

Men det er nu trods alt stadigvæk "mest", frygten for han skal smutte med Leah :(

Var det en date jeg fik lokket mig ind på? Gitte altså. :O :kiss

Du kender min holdning og jeg hjælper dig gerne. Uanset om truslerne er fremsat i affekt eller ej, er det ikke en ok opførsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun så virkelig en veninde?

Det er et helt vildt specielt forhold vi har til hinanden, og vi har meget mærkelige måder at udtrykke savn til hinanden på... Det er bare så tit at jeg overvejer at lade venskabet løbe ud, men samtidig så betyder vi rigtig meget for hinanden....

Det som egentlig nok trykker lidt i øjeblikket er at vi begge er meget gravide -forskellen er bare at hun er slet ikke mærket af graviditeten hvor jeg er sygemeldt og faktisk har det skidt.

Ingen af os kan sætte os ind i den andens sted, og vi er begge skuffet over at den anden ikke deltager mere :rolleyes

Åh hvor jeg savner kun at have mandlige venner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for jeres meget søde ord piger, jeg tager dem til mig og falder til ro. Vil ikke skrive så meget mere lige nu da jeg stadig er lidt emotionel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det en date jeg fik lokket mig ind på? Gitte altså. :O :kiss

Du kender min holdning og jeg hjælper dig gerne. Uanset om truslerne er fremsat i affekt eller ej, er det ikke en ok opførsel.

Ej, det var ikke en rigtig date.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har foreslået manden at vi tager en lille tur et eller andet sted hen i pinsen når den store skal på camping og mine forældre har tilbudt at tage den lille.

Jeg vil gerne brokke mig over ikke at kunne finde et sted hvor jeg synes logistik (tid), pris og mine forventninger går op i en højere enhed <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har foreslået manden at vi tager en lille tur et eller andet sted hen i pinsen når den store skal på camping og mine forældre har tilbudt at tage den lille.

Jeg vil gerne brokke mig over ikke at kunne finde et sted hvor jeg synes logistik (tid), pris og mine forventninger går op i en højere enhed <_<

Gå på kompromis med dig selv. Det vigtigste må være at komme afsted bare dig og ham ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn skal holde 1års fødselsdag uden sin elskede mormor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det lige lade sig gøre, at jeg nærmest er skruk, når jeg har en lille lækker fyr på 3 uger? :blink

Jeg drømmer allerede om en 3'er - hvilket nok aldrig kommer til at ske :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gå på kompromis med dig selv. Det vigtigste må være at komme afsted bare dig og ham ;)

Du har ret :) Jeg må finde hvad-kan-lade-sig-gøre mulighederne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min søn skal holde 1års fødselsdag uden sin elskede mormor :boo

:(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er begyndt at blive forkølet og snottet og tiden er ikke til det lige nu:-( Typisk på det forkerte tidspunkt:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det lige lade sig gøre, at jeg nærmest er skruk, når jeg har en lille lækker fyr på 3 uger? :blink

Jeg drømmer allerede om en 3'er - hvilket nok aldrig kommer til at ske :(

Åh jeg har det faktisk lige sådan :(

Jeg ønsker mig virkelig en 3'er (Altså om nogen år) men manden holder på 2. Om den er helt lukket ved jeg ikk, men åh, jeg går allerede og drømmer om en lille baby mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har det faktisk lige sådan :(

Jeg ønsker mig virkelig en 3'er (Altså om nogen år) men manden holder på 2. Om den er helt lukket ved jeg ikk, men åh, jeg går allerede og drømmer om en lille baby mere..

Hvor er det pudsigt, Sofie og Bolsin.

Søren og jeg så lige en MEGET lille baby til åbent hus hos SP i sidste uge - jeg tænkte 'nåååeh' og straks derefter 'godt det ikke er mig'. Og jeg blev selv helt overrasket over min reaktion. Søren tænkte nøjagtig det samme ;)

Jeg kan dog sagtens forstå I bliver triste ved tanken om ikke at skulle have flere, hvis I gerne vil have en til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.