tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Åh jeg er nervøs :O

:kram2 :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg er nervøs :O

:kiss krydser fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mand... Trættrættræt... Og AV FOR HELVEDE mine bryster - nu synes jeg snart, at det skulle begynde at gøre MINDRE ondt! <_<

Min stakkels gemal er syg - hvilket gør mig lidt mindre bitter over, at han kl halv seks kastede vågen junior ind til mig i dobbeltsengen og smækkede med døren, så baby også vågnede, og så kunne jeg ellers jonglere rundt med dem. Han var åbenbart røget direkte derfra ud at kaste op. Rigtig synd for ham, men også temmeligt ubekvemt for mig :rolleyes Håber ikke, at jeg også bliver syg - så begynder det snart at blive for bøvlet at opretholde en amning :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så blev jeg selvfølgelig sendt hjem igen - uden behandling :rolleyes

:O

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3:0 :(

Åh nej :( :numse

Håber den sidste (du?) slipper og snarlig bedring på vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tandlæge i dag og i morgen og det er kun indledning :(

Er allerede stresset over de timer jeg misser på arbejdet og orker samtidig ikke at arbejde hver aften - så stresser jeg over andre ting jeg ikke når såsom gaver til weekender, fødselsdag og jul til pigerne.

At på onsdag er det hverdag-hverdag og jeg bekymrer mig allerede om det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mand... Trættrættræt... Og AV FOR HELVEDE mine bryster - nu synes jeg snart, at det skulle begynde at gøre MINDRE ondt! <_<

Min stakkels gemal er syg - hvilket gør mig lidt mindre bitter over, at han kl halv seks kastede vågen junior ind til mig i dobbeltsengen og smækkede med døren, så baby også vågnede, og så kunne jeg ellers jonglere rundt med dem. Han var åbenbart røget direkte derfra ud at kaste op. Rigtig synd for ham, men også temmeligt ubekvemt for mig :rolleyes Håber ikke, at jeg også bliver syg - så begynder det snart at blive for bøvlet at opretholde en amning :-/

:kram2 Sutter hun rigtigt og er hendes tungebånd tjekket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Sutter hun rigtigt og er hendes tungebånd tjekket?

Vi fik tungebåndet klipper, da hun var fem dage - og hendes teknik blev egentlig rost på ambulatoriet. De mærker, jeg havde fået på siderne af brystvorterne er faktisk lægt, men istedet ligner det nærmest, at mælkegangene står for åbne/bliver revneagtige, og det gør - nogen gange - absurd ondt, når hun tager fat. Andre gange er det mindre stygt, og typisk holder det op med at gøre ondt, når hun er ordentligt i gang... Hun har så en tendens til at gumle lidt <_< Selvom der lader til at være mælk nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik tungebåndet klipper, da hun var fem dage - og hendes teknik blev egentlig rost på ambulatoriet. De mærker, jeg havde fået på siderne af brystvorterne er faktisk lægt, men istedet ligner det nærmest, at mælkegangene står for åbne/bliver revneagtige, og det gør - nogen gange - absurd ondt, når hun tager fat. Andre gange er det mindre stygt, og typisk holder det op med at gøre ondt, når hun er ordentligt i gang... Hun har så en tendens til at gumle lidt <_< Selvom der lader til at være mælk nok.

Øv, at det ikke bliver bedre! Ammede du egentlig første gang? Og husker jeg rigtigt at du bor i kbh?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik tungebåndet klipper, da hun var fem dage - og hendes teknik blev egentlig rost på ambulatoriet. De mærker, jeg havde fået på siderne af brystvorterne er faktisk lægt, men istedet ligner det nærmest, at mælkegangene står for åbne/bliver revneagtige, og det gør - nogen gange - absurd ondt, når hun tager fat. Andre gange er det mindre stygt, og typisk holder det op med at gøre ondt, når hun er ordentligt i gang... Hun har så en tendens til at gumle lidt <_< Selvom der lader til at være mælk nok.

Er du blevet tjekket for svamp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så blev jeg selvfølgelig sendt hjem igen - uden behandling :rolleyes

:blink :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Susanne, Alura og Tumle :kiss

Det er børnene og jeg der er ramt. Det burde forbydes. Manden har ondt efter sterilisation i fredags og er sendt i hvile pga. Kæmpe hæmatom. Men jeg håber han har overskud til at tage dem, eller bare en af dem, over middag. Jeg har selv taget natten, så han kunne sove, så han har fået søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tandlæge i dag og i morgen og det er kun indledning :(

Er allerede stresset over de timer jeg misser på arbejdet og orker samtidig ikke at arbejde hver aften - så stresser jeg over andre ting jeg ikke når såsom gaver til weekender, fødselsdag og jul til pigerne.

At på onsdag er det hverdag-hverdag og jeg bekymrer mig allerede om det :(

Det bliver sgu ikke så meget andet end et kæmpe :kram lige nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i torsdags købte en Elsa-kjole til inger på toysrus.dk. Jeg fik aldrig nogen ordrebekræftelse, men nu har de alligevel trukket 400 kr fra vores konto  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, at det ikke bliver bedre! Ammede du egentlig første gang? Og husker jeg rigtigt at du bor i kbh?

Er du blevet tjekket for svamp?

Jeps, jeg ammede junior, til han var otte måneder - han var en dygtig lille igle ;) Jeg holdt op med at amme ham af hensyn til fornyet fertilitetsbehandling, og jeg har planer om at amme lillesøster længere :) Men det her skal altså blive bedre :rolleyes

Jeg er begyndt at tænke tanken om svamp - det med at ringe blev dig ikke i morgenens kaos af børn og hund og mavesyg mand :rolleyes

Der kommer sundhedsplejerske i morgen, så måske hun har et bud - please....

Edit: Jeps, jeg bor i hovedstadsområdet - ikke i byen men dog ved et s-tog ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i torsdags købte en Elsa-kjole til inger på toysrus.dk. Jeg fik aldrig nogen ordrebekræftelse, men nu har de alligevel trukket 400 kr fra vores konto :klap

Har du ved er uheld skrevet forkert e-mail adr? Prøv at ring til kundeservice og hør dem ad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg ammede junior, til han var otte måneder - han var en dygtig lille igle ;) Jeg holdt op med at amme ham af hensyn til fornyet fertilitetsbehandling, og jeg har planer om at amme lillesøster længere :) Men det her skal altså blive bedre :rolleyes

Jeg er begyndt at tænke tanken om svamp - det med at ringe blev dig ikke i morgenens kaos af børn og hund og mavesyg mand :rolleyes

Der kommer sundhedsplejerske i morgen, så måske hun har et bud - please....

Edit: Jeps, jeg bor i hovedstadsområdet - ikke i byen men dog ved et s-tog ;)

Jeg vil bare indskyde, at de eneste gange jeg har haft ondt ved amning er i forbindelse med svamp. Du ka evt putte danskvand på indtil du får talt med SP eller læge.

Prikker og klør det efter amning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ved er uheld skrevet forkert e-mail adr? Prøv at ring til kundeservice og hør dem ad?

Det kan jeg ikke forestille mig, da man jo af samme grund skal indtaste den to gange, og jeg har sådan noget autoudfyld på computeren. Jeg har skrevet til dem og håber de svarer hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man er lige på nippet til at skrive noget til en person?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg ikke forestille mig, da man jo af samme grund skal indtaste den to gange, og jeg har sådan noget autoudfyld på computeren. Jeg har skrevet til dem og håber de svarer hurtigt!

Ja ok, så er det nok ikke det :(

Jeg var nemlig ude for det for ikke så længe siden, men der skulle jeg kun taste den een gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok, så er det nok ikke det :(

Jeg var nemlig ude for det for ikke så længe siden, men der skulle jeg kun taste den een gang :rolleyes

Ja, det er ret underligt! Nå, men håber, at de vender tilbage snart, for det er lidt træls! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, jeg ammede junior, til han var otte måneder - han var en dygtig lille igle ;) Jeg holdt op med at amme ham af hensyn til fornyet fertilitetsbehandling, og jeg har planer om at amme lillesøster længere :) Men det her skal altså blive bedre :rolleyes

Jeg er begyndt at tænke tanken om svamp - det med at ringe blev dig ikke i morgenens kaos af børn og hund og mavesyg mand :rolleyes

Der kommer sundhedsplejerske i morgen, så måske hun har et bud - please....

Edit: Jeps, jeg bor i hovedstadsområdet - ikke i byen men dog ved et s-tog ;)

Tænker at hvis det ikke bliver bedre, kan du måske få en aftale med en ammerådgiver, der kan tjekke ud, at alt er okay? De kan nogle magiske ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver da ingen mening :blink

mistænker de norovirus eller sådan noget siden de gør sådan :O

Det er min gravid-kvalme, som er gået helt amok <_< Har heldigvis holdt væske i mig siden engang i nat, og har nu vovet mig til at spise en skive rugbrød med leverpostej, som også ser ud til at blive i maven.

Så håber at jeg har genvundet kontrollen, og kan fastholde den nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk er er træls at være soldaterfrue i disse dage.. Jeg er enig i, at der skal til at ske noget mere i forhold til IS, men det er også frustrerende at høre på folk snakke om, at vi da bare skal få sendt nogle soldater af sted.. Jeg gider da egentlig ikke sende A til Syrien eller Irak lige foreløbig.

Nu har vi lige haft Mali hængende over hovedet herhjemme, men hvor der var god mulighed for medindflydelse på hvornår han så skulle af sted. Jeg kan godt tvivle på den samme fleksibilitet hvis det lige om lidt hedder Syrien eller Irak. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk er er træls at være soldaterfrue i disse dage.. Jeg er enig i, at der skal til at ske noget mere i forhold til IS, men det er også frustrerende at høre på folk snakke om, at vi da bare skal få sendt nogle soldater af sted.. Jeg gider da egentlig ikke sende A til Syrien eller Irak lige foreløbig.

Nu har vi lige haft Mali hængende over hovedet herhjemme, men hvor der var god mulighed for medindflydelse på hvornår han så skulle af sted. Jeg kan godt tvivle på den samme fleksibilitet hvis det lige om lidt hedder Syrien eller Irak. <_<

Dét forstår jeg godt! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.