Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Selvom det er lidt upraktisk, så nyder jeg altså at ligge i sengen og sove længe med Lily om morgenen ^_^

Det gad jeg mega gerne! Nyd det lidt for mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det må vi lige se på når vi når der til :-)

50 er stadig stort til hende, så der er håb forude :LOL :LOL

Om ikke andet har jeg en lækker uld/silke dragt, som sikkert vil være skøn til sommer, hvis det først er der str. 56 passer :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun vågnede først her kl 5. Mon det er tiger så når der er ok søvn? :unsure

Her har nattesøvnen ikke indtil videre været påvirket af tigeren (7-9-13)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det da er dejligt at sove til kl 9, når nu Freya kun sov et sted mellem 1.5 og 2 timer af gangen i nat, så ved jeg bare det er noget hø for rytmen resten af dagen... og vi skulle ellers starte til tumleleg i dag men der sover hun jo nok nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke i den alder, der sov han ret fint :)

Jeg håber det er tigerspringet der driller! Han var vågen 22,00,02,03,04 og stod op 05, det synes jeg er ret meget.

Ja det er meget <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat på eget værelse var meget bedre :yay Han sov 23-04 og kom så ind til mig. Efter en halv times kamp sov han to timer mere :) Om det er ændringen ved lurene eller eget værelse, ved jeg ikke, men det var i hvert fald en forbedring :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen 5.tiger... Jeg måtte opgive at putte i barnevognen, selvom jeg kunne få hende til at falde hen på brystet kamp skreg hun når hun blev lagt i bv. Så jeg endte med at få hense puttet i tremmesengen, hvilket selvfølgelig førte til at hun kun sov 45 min.

Dagslurerne var ellers lige begyndt at blive gode, de sidste par dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til 3-måneders vaccination. Hvad tror I, er det bedst ikke at putte hende ud senere? Hvis nu hun skulle få feber? Hun sover bare normalt ikke ret godt indenfor om dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til 3-måneders vaccination. Hvad tror I, er det bedst ikke at putte hende ud senere? Hvis nu hun skulle få feber? Hun sover bare normalt ikke ret godt indenfor om dagen..

A er blevet puttet ude som normalt efter begge vaccinationer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til 3-måneders vaccination. Hvad tror I, er det bedst ikke at putte hende ud senere? Hvis nu hun skulle få feber? Hun sover bare normalt ikke ret godt indenfor om dagen..

Reaktionen på vaccinationen kommer oftest først efter 6-8 timer, så put du bare i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun vågnede først her kl 5. Mon det er tiger så når der er ok søvn? :unsure

Sofie sov også okay under tigerspringet, men virkelig dårligt og helst på arm om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sker der endelig noget. Julius er sat på både forebyggende og anfaldsmedicin og vi skal til kontrol allerede igen på fredag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay baby sover i barnevognen... Nu er der gået 35 min, krydser fingre for at hun kommer over de 45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at jeg ikke så det her indlæg noget før <_< Puttede vanish på inden jeg gik i seng og nu kommer det til at ligge i det hele natten.

Nå men det er der jo ikke noget at gøre ved nu. Tak ellers :)

Hvordan gik det med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er så åbenbart nok ikke mavekramper Ester bøvler med - men refluks!

Fantastisk med kompetente mennesker!

Skønt med kompetente mennesker men øv for lille Ester :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til 808 uld? Man kan få bodyer i Føtex til 50 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til 808 uld? Man kan få bodyer i Føtex til 50 kr.

Jeg har noget og er fint tilfreds - men jeg er mildest talt heller ikke feinschmecker lige på den front ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat på eget værelse var meget bedre :yay Han sov 23-04 og kom så ind til mig. Efter en halv times kamp sov han to timer mere :) Om det er ændringen ved lurene eller eget værelse, ved jeg ikke, men det var i hvert fald en forbedring :yay

Hey det er da super :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med den?

Ingen huller ;) Jeg puttede den i vaskemaskinen og vaskede på uldprogram med uldvaskemiddel. Den er ikke gået i stykker og pletten er blevet mindre tydelig :) Men dog stadig alt for tydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget og er fint tilfreds - men jeg er mildest talt heller ikke feinschmecker lige på den front ;)

Det er jeg heller ikke ^_^ Og der står da at det er 100 % uld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg heller ikke ^_^ Og der står da at det er 100 % uld.

Junior er varm og lækker i sit, og så behøver man ikke henrette manden, hvis han vasker det forkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, i ag vil baby så ikke alene helst sove i arm - hun skal også helst have brystet i munden. Helt ærligt pomfrit :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, i ag vil baby så ikke alene helst sove i arm - hun skal også helst have brystet i munden. Helt ærligt pomfrit :rolleyes

Det er da også bare det bedste :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Junior er varm og lækker i sit, og så behøver man ikke henrette manden, hvis han vasker det forkert ;)

Ha ha :D Han vasker heldigvis ikke herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.