Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det er sku godt at glad, stor-smilende og pludrende baby kan opveje manglende søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sku godt at glad, stor-smilende og pludrende baby kan opveje manglende søvn ;)

Ja de kan være nok så irriterende, men et smil så er alt tilgivet :kuller Godt man fungerer sådan :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de kan være nok så irriterende, men et smil så er alt tilgivet :kuller Godt man fungerer sådan :Lolhit

Det er nu ret heldigt egentlig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby-mor 1-1

Det lykkedes mig at få hende til at sove videre både klokken 2 og 3 uden bryst :yay

Så kun 3 gange mad i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal N have scannet sine hofter, jeg håber sådan at de bare er fine, det tror jeg nu også men man ved jo aldrig. Jeg er også lidt spændt på turen frem og tilbage, det tager os ca 2 timer at komme hver vej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh i nat har næsten været go :yay det trængte vi sgu til. Liidt mindre zombie-fornemmelse i kadaveret idag ;)

Ej hvor skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat i tremmesengen har været okay. Han vågnede to gange mere end han "plejer" men han var nem at få til at sove igen.

Men jeg føler nu stadigvæk at jeg ikke har sovet, måske fordi jeg har manglet Eigil ved siden af mig i sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal N have scannet sine hofter, jeg håber sådan at de bare er fine, det tror jeg nu også men man ved jo aldrig. Jeg er også lidt spændt på turen frem og tilbage, det tager os ca 2 timer at komme hver vej <_<

Held og lykke :goodluck

Ej det er godt nok en lang tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoooold nu op, en dårlig nat (og aften)! Jeg tror det er den nat jeg har sovet mindst siden C blev født!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også i koret om dårlig nat.... Zzzzzz

Både elin og august har været enige om at frarøve mig søvn.. Så jeg har overtaget din zombiekrop alina.. Og har været nødt til at melde fra til mødregruppe så jeg forhåbentlig kan få sovet lidt i løbet af dagen...

Kram til alle jer med dårlige nætter! Vi er åbenbart mange... Slemme slemme babyer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal N have scannet sine hofter, jeg håber sådan at de bare er fine, det tror jeg nu også men man ved jo aldrig. Jeg er også lidt spændt på turen frem og tilbage, det tager os ca 2 timer at komme hver vej <_<

Har du ikke kørekort? Eller har du "bare" ikke adgang til en bil? :unsure Det lyder sq som en lang tur... Skal W også med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i zombiekoret...

Har totalt fået ca 9 timers søvn de sidste tre døgn.

Kan man bruge en livline?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rykker jeg lige over på den anden side af søvnvippen. Jeg har ellers sovet elendigt siden Arthur kom til verden og i går var jeg helt helt færdig og fysisk dårlig. Men i nat har han sovet fra 21-2 og derfra til kl 5. Mad igen kl 07.00 og så faldt han sgu i søvn igen og selvom han er vågnet for en times tid siden, har han ikke efterspurgt mad (for alvor i hvert fald). Hurra for søvn og lidt mere reelle pauser imellem amningerne. (Så...NU vil han spise!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også i koret om dårlig nat.... Zzzzzz

Både elin og august har været enige om at frarøve mig søvn.. Så jeg har overtaget din zombiekrop alina.. Og har været nødt til at melde fra til mødregruppe så jeg forhåbentlig kan få sovet lidt i løbet af dagen...

Kram til alle jer med dårlige nætter! Vi er åbenbart mange... Slemme slemme babyer!

:kram

Er i begyndt at mærke til 5. Tiger for alvor?? Jeg tror det er den der har gjort jeg i en lille uge har været vågen omkring 10 gange hver nat, for det vil betyde at han gør som han plejer - starter før tid :prik i nat var jeg kun vågen 4 gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Er i begyndt at mærke til 5. Tiger for alvor?? Jeg tror det er den der har gjort jeg i en lille uge har været vågen omkring 10 gange hver nat, for det vil betyde at han gør som han plejer - starter før tid :prik i nat var jeg kun vågen 4 gange..

Tak for kram søde!

Jeg ved det ik rigtig, for han har sovet dårligt lige siden vi kom hjem fra sygehuset - og det var helt tilbage til for 2 mdr siden.. Så der er som sådan ik så meget forskel, andet end at jeg tror at han startede 14 dage før tid, fordi han har virket ekstra irritabel og sovet dårligere om dagen - og øvet meget i at sætte sig op.

Så jeg ville ønske at jeg med sikkerhed ku sige at det var tigerspring der gør at han sover dårligt... For frygter at han først begynder at sove igennem som 1 årig - ligesom søsteren..

Men jeres nætter her på det sidste har ikke været for gode hva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt crappy aften med skænderi, mig der tuder og nu også vågen baby :( og manden der opgiver at putte efter 5min - flot altså... Han tror åbenbart at jeg tit står op med krum "klokkeren fra notre dame"-ryg bøjet ind over hans vugge i halve og hele timer kun for sjov... <_< :prik kom nu ind i kampen altså....!!

"Bare sov, jeg har ham jo"... Som om det kan lade sig gøre når jeg nu kan se du er en klaphat med ham lige nu <_<

Skumme, skumme, skumme :prik

Øv, hvor lyder det ikke sjovt :( Jeg er glad for at læse, det er lidt bedre her til morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Er i begyndt at mærke til 5. Tiger for alvor?? Jeg tror det er den der har gjort jeg i en lille uge har været vågen omkring 10 gange hver nat, for det vil betyde at han gør som han plejer - starter før tid :prik i nat var jeg kun vågen 4 gange..

Tror ikke det er tiger og i øvrigt er det kun delvis Mikkels skyld. Freja får den anden del for hun er nemlig begyndt at vågne tidligere og tidligere. Og når Mikkel først sover til omkring kl 23 og skal ammes mindst hver anden time og Freja så står op kl 5 Ja, så bliver det bare ikke til meget søvn.

Niels er god til at tage Freja, men hun larmer bare så meget at jeg ikke kan sove alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi og Lise:

Mega lang tur :rolleyes Togturen er fin nok, men med bus i begge ender, så trækker det ud.

Naaaj jeg har ikke kørekort :Blush William er hos farmor, det ville ikke være fair at tage ham med synes jeg!

Men yay! Hofterne er fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi og Lise:

Mega lang tur :rolleyes Togturen er fin nok, men med bus i begge ender, så trækker det ud.

Naaaj jeg har ikke kørekort :Blush William er hos farmor, det ville ikke være fair at tage ham med synes jeg!

Men yay! Hofterne er fine :)

:yay :yay :yay skønt med fine hofter :super og dejligt at der har kunnet fikses pasning :)

Kørekort er nu praktisk (siger sønderjyden - vi tog alle kørekort, så snart vi var gamle nok ;) ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay skønt med fine hofter :super og dejligt at der har kunnet fikses pasning :)

Kørekort er nu praktisk (siger sønderjyden - vi tog alle kørekort, så snart vi var gamle nok ;) ).

Da jeg var 18 var jeg bare fattig :lol og så har der bare ikke været en god lejlighed, for jeg har aldrig haft bil mulighed og slet ikke økonomi til bil. Men jeg glæder mig (og J glæder sig så han kan fulde den :rolleyes ), så vi snakker om at det snart skal være :)

Ja super med pasning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også ind på dårlig nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, nu har A sovet lur i to timer. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om det er godt eller skidt. De sidste dage har han sovet lidt over en time to gange, og det har ikke medført bedre nattesøvn. Nu er jeg bare bange for, han får sovet for meget i løbet af dagen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, nu har A sovet lur i to timer. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, om det er godt eller skidt. De sidste dage har han sovet lidt over en time to gange, og det har ikke medført bedre nattesøvn. Nu er jeg bare bange for, han får sovet for meget i løbet af dagen :chin:

Tænker du, at han skulle sove bedre, hvis han sover lidt om dagen? Jeg troede egentlig, at de fleste var enige om, at god søvn om dagen sagtens kan være fremmende for nattesøvnen også :unsure

I den alder sov Kristian stadig to ret lange lure om dagen - hans nattesøvn er i hvert fald aldrig blevet ringere (højst en smule senere) af, at han har sovet meget om dagen, heller ikke hvis han har sovet ekstraordinært meget en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh... Der er bare ikke noget som skal være let... Nu med henvisning til audiologisk afdeling... :klap :klap

Åh, ny høreprøve, der ikke var så god, eller? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du, at han skulle sove bedre, hvis han sover lidt om dagen? Jeg troede egentlig, at de fleste var enige om, at god søvn om dagen sagtens kan være fremmende for nattesøvnen også :unsure

.

:ditto

Søvn avler søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.