Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nogen der kender til 808 uld? Man kan få bodyer i Føtex til 50 kr.

Jeg har også et par stykker og er fint tilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også et par stykker og er fint tilfreds

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arp :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til 808 uld? Man kan få bodyer i Føtex til 50 kr.

M har et par stykker og vi er tilfredse med dem. De sidder fint på ham og ulden er fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arp :prik <_<

Det døjer Astrid også ret meget med <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kender til 808 uld? Man kan få bodyer i Føtex til 50 kr.

Vi har haft en body derfra, som var fin. Lige nu har han en elefanthue i mærket også, og den er jeg fint tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har et par stykker og vi er tilfredse med dem. De sidder fint på ham og ulden er fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ester har en køredragt fra 808... Den fungerer fint! Den er alt for stor selvom det er en str 50, men det kan dragten jo ikke gøre for.

Den body jeg kom til at ødelægge med Vanish var faktisk 808 - så samme advarsel om ikke at lægge den i blød i vanish må jeg viderebringe, men igen, det siger nok mere om mig end mærket :lol

Hs ha jeg husker det tak :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i mørket på Theos værelse på en lille børnestol med en sovende baby suget fast til mit bryst og venter på, at han falder i søvn.

Av min ryg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) Min kæreste kom hjem med 3 stk.

Så har i da lidt at gøre med, hvis der skulle ske uheld igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i mørket på Theos værelse på en lille børnestol med en sovende baby suget fast til mit bryst og venter på, at han falder i søvn.

Av min ryg!

Det lyder både hyggeligt og ja ubehageligt for kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber på en go nat uden en times fest midt i det hele. Det har været hver nat siden nytår hvor han blev vågen da vi kørte hjem :rolleyes oveni de sædvanlige 2-3-4 opvågninger med sut og en enkelt flaske og morgen kl 6 - så bliver man sgu liiiidt træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige puttet en virkelig-super-MEGA-meget træt baby! Hun tager normalt en halv time at putte eller mere men nu tog det et par minutter. Er nok en blanding af hvor træt hun var og så det at hun ligger fuldstændig svøbt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm! Efter nattens udskejelser planlægger jeg at gå i seng klokken 21, for ligesom at forsøge at hente bare lidt søvn ind. Men øhm, festbabyen har da overhovedet ikke lyst til at følge den plan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til 3-måneders vaccination. Hvad tror I, er det bedst ikke at putte hende ud senere? Hvis nu hun skulle få feber? Hun sover bare normalt ikke ret godt indenfor om dagen..

Åh, det skal vi med Adrian i morgen. Hvordan tog Clara det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, i nat har han sovet i 3 timers stræk og har ingen umiddelbare planer om at stå op nu (som i går).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en af de ringeste nætter i temmelig mange dage :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber på en go nat uden en times fest midt i det hele. Det har været hver nat siden nytår hvor han blev vågen da vi kørte hjem :rolleyes oveni de sædvanlige 2-3-4 opvågninger med sut og en enkelt flaske og morgen kl 6 - så bliver man sgu liiiidt træt :zzz

Og nej. Lorte nat :prik

Heldigvis er humøret tårnhøjt her til morgen hos den unge mand - det gør det hele lidt lettere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun vågen én gang i nat :glad

Og nu ligger jeg bare og venter på, at damen har tænkt sig at stå op :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en af de ringeste nætter i temmelig mange dage :zzz

:ditto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid faldt i søvn ved 1 tiden, øffede ved 6 tiden og fik en sut. Og så vågnede vi dælme først igen ved 7 tiden :glad 6 timer til mor her :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha vi har nogle hårde nætter. Julius hostede og grædsom aldrig før i går aftes, så er det altså svært at ligge sig ned og bare sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det skal vi med Adrian i morgen. Hvordan tog Clara det? :)

Selve vaccinationen var ikke slem, hun græd lidt lige ved stik nr 2, men det var ovre så snart jeg tog hende op :) resten af dagen var hun sig selv og sov 2 gode lure i barnevognen. Men da hun vågnede fra lur nr 2 omkring kl 18 SÅ var hun bare ked af det og så gik resten af aftenen ellers med gråd :( hun havde vist ikke rigtigt feber på noget tidspunkt, men tilpas var hun i hvert fald heller ikke. Vi skulle få rundt med hende op ad skulderen og måtte under ingen omstændigheder lægge hende ned - heller ikke i vores arme. Så jeg forberedte mig på en nat uden søvn, men in sov med det samme jeg lagde hende og tog så 5 timer og derefter 4 timer! :super Så alt i alt var det vist helt ok :)

Håber Adrian klarer det i fin stil! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor-baby 0-1 <_<

Da jeg havde kæmpet en time i nat og hun endelig var ved at sove videre uden bryst, fyldte hun bleen og var så lysvågen:(

Så gav jeg bryst for at hun kunne sove igen... Æv! Ny kamp i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor-baby 0-1 <_<

Da jeg havde kæmpet en time i nat og hun endelig var ved at sove videre uden bryst, fyldte hun bleen og var så lysvågen:(

Så gav jeg bryst for at hun kunne sove igen... Æv! Ny kamp i nat

Typisk :rolleyes Man kan bare ikke diskutere med en fyldt ble <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.