Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Hmm, er der en tid på? Hvis man spørger anbefalingerne, så må de vel slet ikke sidde, hvis ikke de selv sætter sig op (det er dog vist de færreste, der overholder dén 100% :rolleyes ).

:ditto

Vi er dog begyndt at sætte hende op med støtte - her er det dog i trip trap stolen, da hun ikke længere ville og kunne sidde i newborn indsatsen.

De må bare kun sidde oppe i berænsede tidsperiode når de ikke kan sidde selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var inde ved ham hveranden time. Kl 4.45 kom han ind til mig. Jeg tror bestemt, han skal vænne sig til det :)

Åh det er også ofte <_< Husker godt hvor hårdt det var at blive vækket hver 2. time. Plus at man jo også lige skal nå at falde i søvn igen selv <_<

Krydser altså for at det snart bliver bedre!

Er SP også løbet tør for idéer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen herinde med baby der er gået i gang med rigtig mad og som har prøvet at det pludselig er helt grønt? Freya fylder 11 måneder om en uge og i dag havde hun så grøn afføring. Det har jeg altså ikke prøvet før, og kan ikke lige forstå hvad det skulle være... Mindes ikke at hun har spist noget der var grønt i går....

Er hun forkølet? For hvis de sluger snot kan det farve deres afføring grønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5080 g baby! Det går virkelig stærkt synes jeg :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5080 g baby! Det går virkelig stærkt synes jeg :O

:glad Hvor lang var han? (Og hvorfor er min yndige pige så stor? :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til babysvømning og det gik bare så godt :yay nu håber jeg så bare ikke C bliver forkølet (mere end hun allerede er) , for selvom jeg gjorde hvad jeg kunne så lykkedes det altså ikke helt at undgå at hun frøs på et tidspunkt. Og jeg glemte selvfølgelig også at tømme hendes ører for vand, så nu er jeg jo bekymret for om hun ligger ude og sover med vand i ørerne! Men forhåbentlig er det ok.. Glæder mig til at skulle afsted igen og vi får lidt mere styr på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin hiver sig selv op når vi holder ham i hånden :o han kan ikke komme helt op endnu, men ca halvvejs - det er altså lidt vildt! Lille, store dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Hvor lang var han? (Og hvorfor er min yndige pige så stor? :D)

Hun mente 56, meeeeen den hopper jeg nu ikke på! Sp mente 56 for 2 uger siden og jeg kan se på hans tøj at han er vokset. Men det er jo også svært at strække de ben ;)

Hvor stor er Lily da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun mente 56, meeeeen den hopper jeg nu ikke på! Sp mente 56 for 2 uger siden og jeg kan se på hans tøj at han er vokset. Men det er jo også svært at strække de ben ;)

Hvor stor er Lily da?

Til 5 ugers-undersøgelsen var hun 60 cm og vejede 5400 g (dog med ble og body på) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily nærmer sig en middagslur på 4 timer.

Bliver nødt til at vække hende om lidt, så vi kan hente storebror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 5 ugers-undersøgelsen var hun 60 cm og vejede 5400 g (dog med ble og body på) :)

Tyksak ;) ej det lyder da helt perfekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyksak ;) ej det lyder da helt perfekt :super

Hun har gode kinder ^_^

Theo målte det samme i sin tid, men vejede hele 5700 g :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nye yndlingslyd: grrrrrriiiinnngg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har tit grøn afføring :D

Super.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Det er fordi Eigil er begyndt at være vågen når Ida skal hentes. Og han er ikke helt tilfreds med at lægge i barnevognen længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun forkølet? For hvis de sluger snot kan det farve deres afføring grønt.

Nej hun er ikke forkølet. Og virker slet ikke sløj eller påvirket ellers. Så undrede mig bare lidt.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 5 ugers-undersøgelsen var hun 60 cm og vejede 5400 g (dog med ble og body på) :)

Det er altså helt tosset! Sofie blev 10 uger i går og er 60,5 cm og 5500 g :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre går det faktisk ok - det kræver at vi er lidt ekstra på, men voldsomt pyller bliver han ikke :) hver gang han er vågen faktisk - så begge dele. Vi puttede før efter halvanden time ca, for der klør han første gang i øjnene. Nu går der ca 2 timer mellem hver lur/putningen, og det er meget nemmere at lægge ham, for han er jo nok træt nok nu ifht før :)

Okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ny uldbody fuldstændig skidt til op ad ryggen <_<

Suk! Det virkelig også sket hos os et par gange i løbet af den sidste måned! Det kan godt blive lidt dyrt i længden, hvis det forsætter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså helt tosset! Sofie blev 10 uger i går og er 60,5 cm og 5500 g :D

Proportionerne er jo de samme så ^_^

Hvad vejede Sofie, da hun blev født?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den anden ende af skalaen har vi så Ester på 3,5 uge... 2890 g og 47 cm :LOL :lol

Lille fis ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk! Det virkelig også sket hos os et par gange i løbet af den sidste måned! Det kan godt blive lidt dyrt i længden, hvis det forsætter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den anden ende af skalaen har vi så Ester på 3,5 uge... 2890 g og 47 cm :LOL :lol

Så passer det måske med at Ester kan overtage de ulddragter vi har i str. 56 - hvis hun da stadig har brug for uld til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Proportionerne er jo de samme så ^_^

Hvad vejede Sofie, da hun blev født?

53 cm og 3.500 g :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så ærgerligt <_< Altså jeg kan leve med, hvis den er lidt gul i kanten mellem benene. Men ikke at den ser sådan her ud :o

zoboyadihugivozu.jpg

Og det her billede er altså taget efter, at den har været i vaskemaskinen på uldprogrammet :rolleyes

Jeg sprøjter med vanish inden jeg kører uldprogram og efter et par vaske er det kun svage skygger :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.