Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Mikkel får altså snart tykke handsker på permanent

Han niver simpelthen helt sindssygt og faktisk så hårdt at det giver blå mærker :o

Mine arme, bryster og hals ligner nærmest et katastrofe område

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rettelse.... Når man først sidder med baby oprejst i over en halv time, for derefter at have lige så skrigende baby som når man lægger baby direkte - så er det absolut mindst lige så frustrerende!

Åh nej hvor er jeg ked af at høre I også skal bøvle med det nu

Og ja selvom man ved de har ondt, så er det sgu stadig træls ikke at få noget søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel får altså snart tykke handsker på permanent

Han niver simpelthen helt sindssygt og faktisk så hårdt at det giver blå mærker :o

Mine arme, bryster og hals ligner nærmest et katastrofe område

Av av.. han kan ikke distraheres med noget andet han kan nive i/nulre? En klud, en bamse, en amme halskæde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selve vaccinationen var ikke slem, hun græd lidt lige ved stik nr 2, men det var ovre så snart jeg tog hende op :) resten af dagen var hun sig selv og sov 2 gode lure i barnevognen. Men da hun vågnede fra lur nr 2 omkring kl 18 SÅ var hun bare ked af det og så gik resten af aftenen ellers med gråd :( hun havde vist ikke rigtigt feber på noget tidspunkt, men tilpas var hun i hvert fald heller ikke. Vi skulle få rundt med hende op ad skulderen og måtte under ingen omstændigheder lægge hende ned - heller ikke i vores arme. Så jeg forberedte mig på en nat uden søvn, men in sov med det samme jeg lagde hende og tog så 5 timer og derefter 4 timer! :super Så alt i alt var det vist helt ok :)

Håber Adrian klarer det i fin stil! :goodluck

 

Det lyder da virkelig som om hun har klaret det ret godt! Træls at hun var så ked af det om aftenen, men alt i alt lyder det ikke som den værste reaktion :)

 

Her har selve vaccinationen indtil videre været det værste. Han SKREG ved begge stik, men så snart vi var færdige og jeg kunne tage ham ordentligt op til mig var der ro på igen. Inden for 10 minutter faldt han i søvn og nu har han sovet i halvanden time indtil videre. Jeg er ret spændt på, hvordan resten af dagen forløber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel får altså snart tykke handsker på permanent

Han niver simpelthen helt sindssygt og faktisk så hårdt at det giver blå mærker :o

Mine arme, bryster og hals ligner nærmest et katastrofe område

 

Av! Det lyder godt nok smertefuldt! Som Malene siger, kan han så ikke distraheres med noget andet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi prøvet to gange hvor M faldt i søvn på 2 minutter i barnevognen :yay

Tak for inspiration Alina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel får altså snart tykke handsker på permanent

Han niver simpelthen helt sindssygt og faktisk så hårdt at det giver blå mærker :o

Mine arme, bryster og hals ligner nærmest et katastrofe område

Av for den! Det lyder godt nok ubehageligt! Kan godt forstå du overvejer handskerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun vågen én gang i nat :glad

Og nu ligger jeg bare og venter på, at damen har tænkt sig at stå op :rolleyes

Hold da op en god sove-baby du har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil forsøge at putte A indenfor til eftermiddagslur i dag. Han har kun sovet 1 time og 15-20 min til begge lurene de sidste par dage, og i dag sov han kun en time til formiddag. Måske er det bare lige en periode, hvor han sover bedre inde :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en god sove-baby du har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har godt nok en baby, der ikke gider ligge på ryggen i øjeblikket. Næsten så snart vi lægger ham ned triller han om på maven - selv på legetæppet! Og så ligger han og trækker benene op under sig og løfter numsen. Jeg synes godt nok det er tidligt, når han kun er tre en halv måned :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det heller ikke :yay

Især fordi storebroderen var sindssyg meget vågen om natten dengang. Der var jeg så træt og gik nærmest rundt som en zombie :wacko

Ja så er det jo en ret heldig rækkefølge de er kommet i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det jo en ret heldig rækkefølge de er kommet i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på besøg på arbejdet med Lily i dag :) Det gik så godt og alle eleverne i 0. klasse var vilde med hende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi prøvet to gange hvor M faldt i søvn på 2 minutter i barnevognen :yay

Tak for inspiration Alina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh føler mig som en forfærdelig mor når jeg tæller ned til næste lur. Men er SÅ træt altså :( og manden er selvfælgelig lige kørt på job. Håber han sover lidt bedre i weekenden op til dåben ellers er jeg godt nok spændt på søndag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt :D her er det også putninger på under 10 min for tiden (antijinx!!!! Tiger 5 er startet idag, ved aldrig hvornår det vender -_-). Det er dælme rart :D

Det er bare så skønt, når man ikke skal bruge lang tid på de putningen - både for de trætte babyer og forældrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarhg, "jeg putter han lige indenfor" tog så 40 min. Normalt tager det ca 3,5 sekund at få ham til at sove. Så har han dælme bare at tage en ordentlig lur :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så skønt, når man ikke skal bruge lang tid på de putningen - både for de trætte babyer og forældrene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca - nu med maveproblemer <_< Der bliver godt nok ikke sovet meget. Hun er maks urolig og har tydeligt masser af luft i maven.. Jeg er træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh... Natten gav sammenlagt 3 timers afbrudt søvn.. Har fået 2 timers afbrudt søvn i løbet af dagen og kun fordi min mor er her til at tage sig af ungerne...

Er træt!!!

Har lige hentet medicinen til Ester - den skal så gives om morgenen - så endnu en helvedes nat forude :boo

Ej, søde :kiss langt de fleste giver den til nat, da refluksen tit er værst der :( jeg ville give til aften, der får Im også sit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan være jeg skal spørge sygehuset om det skal være morgen eller om det godt må være aften.

Det synes jeg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede lige med dem - jeg må gerne give til aften :-)

Åh hvor godt :) :Håber det hjælper :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Jobsamtale i den anden ende af landet i næste uge... :chin: kan jo dårligt troppe op med baby på armen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede lige med dem - jeg må gerne give til aften :-)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.