TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Whaaaat?

W er lige for første gang i næsten 1 år faldet i søvn i sin barnevogn, alene :O

Jeg vippede ham som jeg plejer, men gav op fordi han holdte en fest. Så jeg gik ind for at tisse og lige trække vejret i 5 minutter. Så plejer han at have en fest med at splitte barnevognen ad. I dag da jeg kom ud - så sov han :O :O :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Whaaaat?

W er lige for første gang i næsten 1 år faldet i søvn i sin barnevogn, alene :O

Jeg vippede ham som jeg plejer, men gav op fordi han holdte en fest. Så jeg gik ind for at tisse og lige trække vejret i 5 minutter. Så plejer han at have en fest med at splitte barnevognen ad. I dag da jeg kom ud - så sov han :O :O :O

Hvor skønt :yay :yay Miraklernes dage er ikke forbi ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :yay :yay Miraklernes dage er ikke forbi ;) :p

Åbenbart ikke :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat?

W er lige for første gang i næsten 1 år faldet i søvn i sin barnevogn, alene :O

Jeg vippede ham som jeg plejer, men gav op fordi han holdte en fest. Så jeg gik ind for at tisse og lige trække vejret i 5 minutter. Så plejer han at have en fest med at splitte barnevognen ad. I dag da jeg kom ud - så sov han :O :O :O

:D Det stunt laver Storm tit om aftenen/natten.. Han beder om vand, og når så jeg kommer op med det, så snorksover han! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... :boo

Jeg er så træt... I over en uge nu, har vi skulle kæmpe med Logan til put. Uanset HVORNÅR vi putter (variation af en time på begge sider af normal puttetid 19.15), så hjælper det ikke. Han græder og når vi går ind, griner han af os, så det er ikke fordi han er utryg, tænker jeg :unsure

Han vågner adskillige gange på en nat, og det dræner bare så voldsomt på os alle sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm...

mmosAhb.png

Knap 6 mdr gammel

C7iDBMO.png

Knap 2,5 år gammel

:o

Hvis man ikke vidste bedre skulle man tro baby Aron havde ædt store Aron :lol :lol

Og store Aron har ex bare til aftensmad ædt 5 stykker deep pan pizza... Det er mere end mig!!!!

Hvor er han skøn!! Både som lille lækker tyksak og stor køn dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... :boo

Jeg er så træt... I over en uge nu, har vi skulle kæmpe med Logan til put. Uanset HVORNÅR vi putter (variation af en time på begge sider af normal puttetid 19.15), så hjælper det ikke. Han græder og når vi går ind, griner han af os, så det er ikke fordi han er utryg, tænker jeg :unsure

Han vågner adskillige gange på en nat, og det dræner bare så voldsomt på os alle sammen...

Øv det er hårdt :( Håber det er en kort fase!!

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lidt styr på hvad vi har - eller navnligt ikke har - af overtøj til ungerne...

Vi kommer til at mangle vinterjakke i år... Jeg var SÅ sikker på at jeg havde en liggende fr Molo, og det har jeg som sådan også - den er bare str 104 :klap tilgengæld så har vi en sommerjakke til ham i 98 og en sommerjakke til Maja til næste år...

Vi har også gennemgået, og vi har en halvlille flyverdragt, huer og nogle vanter som er liiiiiidt små. Så det bliver en grim udskrivning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan gøre det rigtigt så mange gange - og så kan man tage sin dreng med i IKEA. På en dag hvor han IKKE skulle i IKEA. :prik og mig der er så træt, det er nok ikke nattesøvn jeg skal satse på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan gøre det rigtigt så mange gange - og så kan man tage sin dreng med i IKEA. På en dag hvor han IKKE skulle i IKEA. :prik og mig der er så træt, det er nok ikke nattesøvn jeg skal satse på.

:kram :kram

Det er bare ikke til at vide, før man står der og opdagede det var den forkerte dag!

Hvorfor er børn ikke bare ligesom mænd mht Ikea - eller S kan i hvert fald ALTID lokkes med mad :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte bagdelen ved privat DP. Vores dejlige DP mor er faldet igår og har pådraget sig en alvorlig hjernerystelse = lukket DP i næste uge.

Thank god vi begge går hjemme lige nu og jeg ikke skal stå alene med begge to i én hel uge allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Det er bare ikke til at vide, før man står der og opdagede det var den forkerte dag!

Hvorfor er børn ikke bare ligesom mænd mht Ikea - eller S kan i hvert fald ALTID lokkes med mad :lol

Nej det kan virkelig være svært at vide :( men puha, jeg bliver altså lidt presset af en mio. mennesker i IKEA og W der bare er forvirret og sur og ked og alting på een gang!

Vi tog faktisk et stop i bistroen og det hjalp ham også lidt. Han fik ikke spist andet end et par pomfritter, men han var glad ved at få et par glas mælk og bare sidde lidt! Den dårlige cola har heller aldrig smagt bedre for mig ;)

Men hjemme igen var han glad for at samle overdelen til legekøkkenet (har har haft køkken lææææænge, men ikke overdel). Og dimsede lidt med skruer og sådan :)

Så nu krydser vi bare for en ok putning og nat.

For at det ikke skal være løgn har han 1. gang til gymnastik i morgen - og det kræver altså et vidst overskud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ville I gøre???

Aron har jeg lige målt til 95 cm når han står op. Hans tøj er primært 92 endnu, men der begynder at komme mere og mere 98 ind, ex. er hans undertøj 98, hans nattøj er primært 98, og han mangler seriøst skjorter i str 98... Bluserne bliver nok skiftet ud løbende, eftersom der bare er kæmpe forskel! Men under min barsel, så skifter jeg altså bluser osv ud.

Men, men, men... Aron har pt termotøj og regntøj begge i str 92. Begge dele passer ham sådan lige, men det er bestemt ikke for stort!

Spørgsmålet er nu, ville I gå målrettet efter nyt termotøj og regntøj NU, eller bare holde øje, og håbe på at det kan holde efteråret ud som det er????

Jeg håber at komme på lidt forskelligt lagersalg i løbet af efteråret og kigge efter ex. regntøj, termotøj, flyverdragt osv, men skal jeg gå mere målrettet efter det?

:chin:

Hader når ungerne er lige mellem størrelser...

Jeg ville nok vente, men vi har outlet i baghaven hvor vi altid kan købe billigt regntøj og termotøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, HVOR billlgt termotøj og regntøj kan du købe i baghaven? :whistling

Måskeeeee du kunne agere pusher?

150-200 for regntøj (oftest 200) og 200 for termotøj - begge dele Ticket to heaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ville I gøre???

Aron har jeg lige målt til 95 cm når han står op. Hans tøj er primært 92 endnu, men der begynder at komme mere og mere 98 ind, ex. er hans undertøj 98, hans nattøj er primært 98, og han mangler seriøst skjorter i str 98... Bluserne bliver nok skiftet ud løbende, eftersom der bare er kæmpe forskel! Men under min barsel, så skifter jeg altså bluser osv ud.

Men, men, men... Aron har pt termotøj og regntøj begge i str 92. Begge dele passer ham sådan lige, men det er bestemt ikke for stort!

Spørgsmålet er nu, ville I gå målrettet efter nyt termotøj og regntøj NU, eller bare holde øje, og håbe på at det kan holde efteråret ud som det er????

Jeg håber at komme på lidt forskelligt lagersalg i løbet af efteråret og kigge efter ex. regntøj, termotøj, flyverdragt osv, men skal jeg gå mere målrettet efter det?

:chin:

Hader når ungerne er lige mellem størrelser...

Jeg ville bare holde øje med gode tilbud og så købe når det kommer. På et eller andet tidspunkt skal han jo bruge 98.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wohoooo!

W startede til gymnastik i dag (med far) og det var en succes :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare holde øje med gode tilbud og så købe når det kommer. På et eller andet tidspunkt skal han jo bruge 98.

 

:ditto jeg ville også vente og se efter gode tilbud og hvis det pludselig ikke kunne bruges mere, må man jo købe der. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lunas termotøj er også str 92... det passer! ;) resten af hendes garderobe er 98/104 :)

Vi venter og håber på et godt tilbud eller vi måske kan vente til foråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35kvlvo.jpg

Hihi, normalt smider W dynen ud af barnevognen, men han har vidst også opdaget at det er blevet efterår! Man kan slet ikke se ham :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave fødselsdagsgaver til far :lolhit

Vi har kastet os ud i trylledej. Det er blevet til et aftryk af hånd og fod. Sidstnævnte var absolut sjovest :p Efterfølgende sad Theodor med en fod oppe på bordet og puttede så stykker trylledej under den :lol

Vi har da i øvrigt også lavet en snegl :super

Ellers har vi brugt morgenen på at slå kolbøtter i sengen og spise boller og blødkogte æg til morgenmad :wub

mp4AGFg.jpg

Min dejlige dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave fødselsdagsgaver til far :lolhit

Vi har kastet os ud i trylledej. Det er blevet til et aftryk af hånd og fod. Sidstnævnte var absolut sjovest :P Efterfølgende sad Theodor med en fod oppe på bordet og puttede så stykker trylledej under den :lol

Vi har da i øvrigt også lavet en snegl :super

Ellers har vi brugt morgenen på at slå kolbøtter i sengen og spise boller og blødkogte æg til morgenmad :wub

mp4AGFg.jpg

Min dejlige dreng..

Gud, hvor er han sød :loveshower Og en virkelig køn dreng. Lyder som en hyggelig morgen, I har haft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave fødselsdagsgaver til far :lolhit

Vi har kastet os ud i trylledej. Det er blevet til et aftryk af hånd og fod. Sidstnævnte var absolut sjovest :p Efterfølgende sad Theodor med en fod oppe på bordet og puttede så stykker trylledej under den :lol

Vi har da i øvrigt også lavet en snegl :super

Ellers har vi brugt morgenen på at slå kolbøtter i sengen og spise boller og blødkogte æg til morgenmad :wub

mp4AGFg.jpg

Min dejlige dreng..

Dejlige dreng! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh crap hvor er Theodor strid til morgen :( Det er han faktisk med jævne mellemrum for tiden..

Men først spiser han en halv bolle med rullepølse - intet problem. Så vil han have en med spegepølse, men ikke den vi har, for den mener han er stærk. Jeg forklarer ham, at vi ikke har andre, men han slår mig og vil intet andet have. Han ender med at tage én bid af billen bare med smør.

Da jeg så har været i køkkenet efter en halv bolle mere til mig selv, bliver han stiktosset og skriger "nej, ikke den".. Tårer og det hele.

Nu er han gået på sofaen med tegnefilm.

Jeg synes godt nok han er svær nogle gange.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder hårdt :kram :kram

Vi oplevede noget af det samme da vi var på camping, og det var hårdt nok... øv :kram

Jeg ville nok dø hvis det var på camping :p Her redder tegnefilm nemlig det hele :D

Der er ro nu! Alt er fryd og gammen :super

UQ5eciD.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh crap hvor er Theodor strid til morgen :( Det er han faktisk med jævne mellemrum for tiden..

Men først spiser han en halv bolle med rullepølse - intet problem. Så vil han have en med spegepølse, men ikke den vi har, for den mener han er stærk. Jeg forklarer ham, at vi ikke har andre, men han slår mig og vil intet andet have. Han ender med at tage én bid af billen bare med smør.

Da jeg så har været i køkkenet efter en halv bolle mere til mig selv, bliver han stiktosset og skriger "nej, ikke den".. Tårer og det hele.

Nu er han gået på sofaen med tegnefilm.

Jeg synes godt nok han er svær nogle gange.. :(

Sådan er C også nogle morgener.. Alt jeg gør er forkert, snittede bananen i hendes morgenmad forkert, tog den forkerte ske, hentede den forkerte hagesmæk etc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.