TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Pleeaaase sig der er en fase omkring 1 år og 10 mdr. hvor de bare ikke kan falde søvn selv til natten?! Og PLEEAAASE sig det snart går over!!!

Vi har lige haft en perioden hvor Noah har haft svært ved at falde i søvn. Mener det gik over for et par uger siden, så det passer jo meget godt med alderen...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige haft en perioden hvor Noah har haft svært ved at falde i søvn. Mener det gik over for et par uger siden, så det passer jo meget godt med alderen...

:kram2

Åååh hvor jeg håber!!! Hvor lang var den periode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor jeg håber!!! Hvor lang var den periode?

Et par uger mener jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer Liv også selv op og ned af sofaen :o

Hun bliver stor, du :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hyggeligt, Justme :biglove og dynen matcher vores sengerand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver stor, du :)

Meget stor :) hun har også knækket koden til gå-vognen så den er blevet brugt flittigt i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille puttetrold er simpelthen for dejlig :kuller

Han snakkede om at han ville sove på sofaen, så spurgte om han skulle hente en dyne. Det måtte han da gerne. Kort efter kalder han fra sit værelse, han vil gerne ned. Han er så kravlet op i sin seng, havde smidt dynen ud sammen med sine yndlingsbamser, og nu skulle han jo ud igen.

Han kom ud, og hev mig med ind på sofaen hvor jeg skulle sove sammen med ham.

Så vi lå på sofaen sammen og så Ramasjang :kuller

e3V1VlI.png

RÅHYGGE :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage så hører vi ikke til herinde mere :o

Selvom jeg længe har følt vi hører til et sted eller tumling og børn herinde så er det altså liiiiidt mærkeligt at skulle give helt slip :unsure

Men et år og et par mdr- så er jeg tilbage med den næste lille "moys"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Silke Elia fyldt 3 år, så jeg vil gerne sige tak og vi ses :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage så hører vi ikke til herinde mere :o

Selvom jeg længe har følt vi hører til et sted eller tumling og børn herinde så er det altså liiiiidt mærkeligt at skulle give helt slip :unsure

Men et år og et par mdr- så er jeg tilbage med den næste lille "moys"!

  

I dag er Silke Elia fyldt 3 år, så jeg vil gerne sige tak og vi ses :balloons

Store unger :D vi ses :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er godt nok hårdt ramt af øjenbetændelse :( det begyndte mandag og hun kom i behandling om eftermiddagen. Tirsdag var Jonas selv hjemme så han holdt hende hjemme. I går var hun i vs fordi vi synes det var blevet bedre men nu her til morgen er det ene øje rødt igen. Så nu er hun hjemme med mig for jeg har da også øjenbetændelse :( øv! Hvor lang tid kan sådan noget vare? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at blive sindssyge herhjemme, C.E. reagere bare så voldsomt på alt det der er sket (bh start, storsøster).

Mig vil hun slet ikke have noget med at gøre og hendes far er hun sur på 90% af tiden. Hun enten hyler eller er sur 99% af tiden, vi går på æggeskaller omkring hende og er super forstående og forsøger at imødekomme hende. Men vores tålmodighed er tyndslidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja er bare så glad for sin lillebror, det er helt vildt.

Havde slet ikke regnet med så stor interesse når nu hun ikke er ældre men han skal nuses og kysses så snart hun ser ham :wub

Og igår morges kom hun glad og afleverede det legetøj hun ellers selv sad og legede med til ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lærer man de små pus, at tage en pause? Immanuel har slet ikke sovet i dag, pga 2(!!!!!) Timers pasning i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, nu blev det så juniors tur til at komme hjem med gedigent tandsæt i underarmen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11885291_10153524058828905_4632752263080
Logan kunne åbenbart nå sæben :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lærer man de små pus, at tage en pause? Immanuel har slet ikke sovet i dag, pga 2(!!!!!) Timers pasning i går :(

Total upædagogisk så smider jeg nogengange W ind i sin seng (som han elsker at hygge i) med iPad'en og en lille skål rosiner.

Han er et andet barn efter sådan 40 minutter der. (Altså han må gerne komme ud, det er ingen straf, men han kan godt lide at sidde selv).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan gør vi også med T :) hun elsker også at hygge sig lidt alene i sin seng, og hun spørger ofte selv om hun må gå ind og putte :)

Hun plejer bare at få havrefras istedet for rosiner :D

Med A går vi som regel en laaaaaang tur med barnevognen. Helst så langt ud af byen som muligt, så der er helt stille. Det er den eneste måde hun kan koble af på. :)

Jeg gik også mega meget med W i hans første 1,5 år. Så gik jeg bare, i timer. Det gav ro til os begge. Især når han ikke sov hele dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11885291_10153524058828905_4632752263080

Logan kunne åbenbart nå sæben :P

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og D og Stephi-pigen

Tak for gode råd :kiss Immanuel er begyndt at skrige fuldstændig panisk når han ser soveværelset eller barnevognen :( vi har nemlig også gået Lange, Lange ture med barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol

Han hyggede sig gevaldigt! :D

Da jeg gik i bad igår aftes, skummede gulvet op igen :P :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv var rigtig glad for at komme i vs i morges selvom det kun er 2. dag hun er af sted i den her uge :) Hun rakte ud efter pædagogen med det samme hun så ham og puttede sig ind til ham :loveshower så dejligt at se at hun er blevet så glade for dem dernede :) Så er det lidt nemmere at aflevere ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså :( min store dreng er alt for stor :(

Han er begyndt at sidde presset i sin autostol, kan næsten ikke have skuldrene under nakkestøtten. Så da vi alligevel skulle i ønskebørn i dag, snakkede vi lige med dem derude.

Og det viser sig så, at han er SÅ lang i overkroppen at han skal over i den største størrelse autostol, hvor man bruger bilens sele som sele, og hvor han ikke er bagudvendt og hvor stolen ikke kan tippes. Jeg synes bare han er alt for lille! Han er faktisk også for tynd endnu, den hedder fra 15 kg, så vi skal prøve at lade ham sidde lææææængst muligt i rømeren, men det er en stakket frist nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså :( min store dreng er alt for stor :(

Han er begyndt at sidde presset i sin autostol, kan næsten ikke have skuldrene under nakkestøtten. Så da vi alligevel skulle i ønskebørn i dag, snakkede vi lige med dem derude.

Og det viser sig så, at han er SÅ lang i overkroppen at han skal over i den største størrelse autostol, hvor man bruger bilens sele som sele, og hvor han ikke er bagudvendt og hvor stolen ikke kan tippes. Jeg synes bare han er alt for lille! Han er faktisk også for tynd endnu, den hedder fra 15 kg, så vi skal prøve at lade ham sidde lææææængst muligt i rømeren, men det er en stakket frist nu :(

Øjjjj hvor vildt!! Hvor lang er han da!

Men forstår det godt, der er ikke meget baby over dem mere hva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjjjj hvor vildt!! Hvor lang er han da!

Men forstår det godt, der er ikke meget baby over dem mere hva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.