TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Der her er simpelthen så komisk :D T har jo altid været mega småtspisende, og i perioder for tynd. I samråd med sp aftalte vi så sidste vinter, at vi skulle sørge for at få fyldt godt med næringsrig kost og ekstra kalorier på hende når hun endelig spiser. Så vi har smurt hendes rugbrød med et ekstra godt lag smør, gode olier på hendes mad osv...

Og nu er trunten åbenbart blevet lidt for tyk :lol jeg har gået og bekymrer mig SÅ meget, når hun har haft de dage hvor hun slet ikke har spist. Og nu vejer hun lige pludselig 14,5 kg, fordelt på 88 cm :D

Men hold nu op, hvor er det altså en lettelse, at jeg ikke længere behøver at være så nervøs for, om hun får spist nok - for det gør hun tydeligtvis :lol

Haha :respekt

Hun vejer nu mere end W :lol som er 10 cm højere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der her er simpelthen så komisk :D T har jo altid været mega småtspisende, og i perioder for tynd. I samråd med sp aftalte vi så sidste vinter, at vi skulle sørge for at få fyldt godt med næringsrig kost og ekstra kalorier på hende når hun endelig spiser. Så vi har smurt hendes rugbrød med et ekstra godt lag smør, gode olier på hendes mad osv...

Og nu er trunten åbenbart blevet lidt for tyk :lol jeg har gået og bekymrer mig SÅ meget, når hun har haft de dage hvor hun slet ikke har spist. Og nu vejer hun lige pludselig 14,5 kg, fordelt på 88 cm :D

Men hold nu op, hvor er det altså en lettelse, at jeg ikke længere behøver at være så nervøs for, om hun får spist nok - for det gør hun tydeligtvis :lol

:lol skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er han vidst ved at være rask... :LOL

Jeg hørte han kalde 'moooaaaar' i baby-alarmen så kommer derud til dette syn:

Q2lOO6v.png

Han HAR altså sele på - han har bare forsøgt at få den af, så han har fået skubbet den ud over den ene skulder og ned over den anden, så den sad kilet ind i mave-flæsket :LOL han sad med inseknettet i hånden :lol

Bølle!

Og hvad siger han til mig? 'Moar, motorcykel er væk nu!' :LOL

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der her er simpelthen så komisk :D T har jo altid været mega småtspisende, og i perioder for tynd. I samråd med sp aftalte vi så sidste vinter, at vi skulle sørge for at få fyldt godt med næringsrig kost og ekstra kalorier på hende når hun endelig spiser. Så vi har smurt hendes rugbrød med et ekstra godt lag smør, gode olier på hendes mad osv...

Og nu er trunten åbenbart blevet lidt for tyk :lol jeg har gået og bekymrer mig SÅ meget, når hun har haft de dage hvor hun slet ikke har spist. Og nu vejer hun lige pludselig 14,5 kg, fordelt på 88 cm :D

Men hold nu op, hvor er det altså en lettelse, at jeg ikke længere behøver at være så nervøs for, om hun får spist nok - for det gør hun tydeligtvis :lol

Dejligt I ikke skal bekymre jer om det nu. Og det er præcist de samme mål Noah blev målt til sidst han var hos lægen. Lidt sjovt. Men der sagde hun ikke noget om han var for tyk - han var endda falder en vægtkurve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J&D: Vi var også på opfednings kur med Freja fordi hun var for tynd da hun var 1 år. Til 4 års undersøgelse fik vi så, som du, at vide at vi skulle passe på :rolleyes

I dag følges højde og vægt helt fint ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså lidt glad i låget over at se min dejlige dreng hygge sig sådan i Lalandia. Der er sådan en bassin med helt lavt vand (vel 30 cm) og han styrter bare rundt og leger og fjoller i det, og kommunikerer med både fremmede børn og voksne - og det selvom at bassinet virkelig er fyldt med mennesker. Og de 2 rutchebaner der er, er bare mega fede ifølge W. Han går selv op på dem, står pænt i kø og venter og rutcher selv ned. Min store vidunderlige, hensynsfulde dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså lidt glad i låget over at se min dejlige dreng hygge sig sådan i Lalandia. Der er sådan en bassin med helt lavt vand (vel 30 cm) og han styrter bare rundt og leger og fjoller i det, og kommunikerer med både fremmede børn og voksne - og det selvom at bassinet virkelig er fyldt med mennesker. Og de 2 rutchebaner der er, er bare mega fede ifølge W. Han går selv op på dem, står pænt i kø og venter og rutcher selv ned. Min store vidunderlige, hensynsfulde dreng :biglove

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså lidt glad i låget over at se min dejlige dreng hygge sig sådan i Lalandia. Der er sådan en bassin med helt lavt vand (vel 30 cm) og han styrter bare rundt og leger og fjoller i det, og kommunikerer med både fremmede børn og voksne - og det selvom at bassinet virkelig er fyldt med mennesker. Og de 2 rutchebaner der er, er bare mega fede ifølge W. Han går selv op på dem, står pænt i kø og venter og rutcher selv ned. Min store vidunderlige, hensynsfulde dreng :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså lidt glad i låget over at se min dejlige dreng hygge sig sådan i Lalandia. Der er sådan en bassin med helt lavt vand (vel 30 cm) og han styrter bare rundt og leger og fjoller i det, og kommunikerer med både fremmede børn og voksne - og det selvom at bassinet virkelig er fyldt med mennesker. Og de 2 rutchebaner der er, er bare mega fede ifølge W. Han går selv op på dem, står pænt i kø og venter og rutcher selv ned. Min store vidunderlige, hensynsfulde dreng :biglove

Dygtige dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der her er simpelthen så komisk :D T har jo altid været mega småtspisende, og i perioder for tynd. I samråd med sp aftalte vi så sidste vinter, at vi skulle sørge for at få fyldt godt med næringsrig kost og ekstra kalorier på hende når hun endelig spiser. Så vi har smurt hendes rugbrød med et ekstra godt lag smør, gode olier på hendes mad osv...

Og nu er trunten åbenbart blevet lidt for tyk :lol jeg har gået og bekymrer mig SÅ meget, når hun har haft de dage hvor hun slet ikke har spist. Og nu vejer hun lige pludselig 14,5 kg, fordelt på 88 cm :D

Men hold nu op, hvor er det altså en lettelse, at jeg ikke længere behøver at være så nervøs for, om hun får spist nok - for det gør hun tydeligtvis :lol

Fedt! :D gid jeg fik den besøg om Ronja på et tidspunkt. Ronja er 110 cm og vejer ca 15,5 kg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er begyndt at kunne gå lidt selv :glad i dag gik hun nok 10-15 skridt uden støtte :yay

Jeg håber virkelig det hjælper på nattesøvnen hun har knækket koden for nattesøvnen i den her uge har været helt ad h..... til :( vi er temmelig trætte herhjemme i øjeblikket <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

  

:biglove

  

Dygtige dreng :)

Han kan virkelig imponere sin mor :loveshower En enkel gang op til den store rutchebane i Monkey Tonky land, meget usikker og så kørte det ellers bare :respekt

Nu er J så ved at putte ham med endnu mere snot, endnu mindre stemme og en krop så varm som en radiator :( Stakkels pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det sprog :lol

Ws sprog udvikler sig med lynets hast lige pt og han gentager gerne alt hvad vi siger.

Her til morgen er J og W oppe før mig, da jeg så kommer siger J "er det mor monsteret der kommer" (altså i aller kærligste ånd).

Så nu fiser min dreng rundt og kalder mig for monster :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Pixie begyndt at vise interesse for at komme på toilettet :)

Det kommer sig nok af at vi har fået et nyt toiletsæde, hvor der er et ekstra lille sæde til børn :)

Så nu render hun frem og tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot sige farveller herinde, vi er nu rykket videre i næste aldersgruppe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot sige farveller herinde, vi er nu rykket videre i næste aldersgruppe...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er træt af skod-nætter... Vil have min nattesøvn retur, tak!

Godt han er den skønneste dreng alligevel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W kartede rundt i sengen og var vågen fra 4et eller andet, så vi stod op kvart over 5 <_< Jeg troede klokken var meget mere :rolleyes

Så nu har jeg glæden af en MEGET træt og sur tumling, der er mega snottet og hoster og har ondt af sig selv. Og ja han har glæde af en mor der er ligedan. Dårlig kombo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W kartede rundt i sengen og var vågen fra 4et eller andet, så vi stod op kvart over 5 <_< Jeg troede klokken var meget mere :rolleyes

Så nu har jeg glæden af en MEGET træt og sur tumling, der er mega snottet og hoster og har ondt af sig selv. Og ja han har glæde af en mor der er ligedan. Dårlig kombo!

Tidlig fælleslur? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W kartede rundt i sengen og var vågen fra 4et eller andet, så vi stod op kvart over 5 <_< Jeg troede klokken var meget mere :rolleyes

Så nu har jeg glæden af en MEGET træt og sur tumling, der er mega snottet og hoster og har ondt af sig selv. Og ja han har glæde af en mor der er ligedan. Dårlig kombo!

Efter 5 kvarters forsøger på middagslur med konstant skrig og skrål har jeg givet fortabt. Søvn er åbenbart ikke for os :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 5 kvarters forsøger på middagslur med konstant skrig og skrål har jeg givet fortabt. Søvn er åbenbart ikke for os :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, bum bum... Jeg har jo barsel og henter derfor junior ca 14:30 fra vuggeren. Det synes jeg jo som udgangspunkt, at er en god ting - men det betyder jo, at han aldrig kommer med de andre på legeplads om eftermiddagen... Er det måske alligevel lidt synd/ærgerligt for ham... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak søde :kiss Det endte med at han nærmest dejsede om af søvn. At overgive sig frivilligt skulle han i hvert fald ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, bum bum... Jeg har jo barsel og henter derfor junior ca 14:30 fra vuggeren. Det synes jeg jo som udgangspunkt, at er en god ting - men det betyder jo, at han aldrig kommer med de andre på legeplads om eftermiddagen... Er det måske alligevel lidt synd/ærgerligt for ham... :chin:

Kommer de ikke på legeplads om formiddagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.