TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Guldkorn:

Vi snakker om at far har det hårdt på arbejde.

C: Jeg har det også hårdt på arbejde ved farmor og farfar.

Far: Har du et arbejde ved farmor og farfar? Hvad laver du der?

C: Spiser vingummier

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en periode har P også haft. Det varede alt for længe.

Vi gjorde som dig, men hun blev ved. Så vi fik det råd at tage maden fra hende og sige at så var hun nok ikke sulten mere.

Det har virket indtil nu efterfølgende

Men hvad så når I tager maden fra hende? Jeg kunne forestille mig at aksel ville blive ked af det, græde og række ud efter det. Hvad gør I så?

Jeg er frisk på at prøve det. Alle kneb gælder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guldkorn:

Vi snakker om at far har det hårdt på arbejde.

C: Jeg har det også hårdt på arbejde ved farmor og farfar.

Far: Har du et arbejde ved farmor og farfar? Hvad laver du der?

C: Spiser vingummier

:D

Ha ha ha ha :D Det er da også et hårdt og uretfærdigt job :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan er inde i sin mor-fase...

Suk... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad så når I tager maden fra hende? Jeg kunne forestille mig at aksel ville blive ked af det, græde og række ud efter det. Hvad gør I så?

Jeg er frisk på at prøve det. Alle kneb gælder :)

Hun bliver sur og skriger skingert.

Der går så lidt tid og så beder hun om at få lidt at spise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun bliver sur og skriger skingert.

Der går så lidt tid og så beder hun om at få lidt at spise.

Får hun så tallerkenen tilbage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har forstuvet foden :huh Hun kom kravlende ind til os i morges og kan slet ikke støtte på den og græder hvis vi trykker, men der var ingen problemer igår da hun kom i seng :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har forstuvet foden :huh Hun kom kravlende ind til os i morges og kan slet ikke støtte på den og græder hvis vi trykker, men der var ingen problemer igår da hun kom i seng :chin:

What? Har i været ved lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, nu vil W ikke sove middagslur igen - for 3. gang denne uge. Det er bestemt ikke fordi han ikke er træt, han giver bare ikke sig selv lov til at ligge stille længe nok til at falde til ro :(

Vi har bare nogle virkeligt elendige eftermiddage, aftener og putninger når han ikke sover. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Har i været ved lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hvis det var lige så slemt imorgen skal hun røntgenfotograferes. Det var vist knæet og ikke foden, men hun græd bare vi rørte ved noget som helst :( Det er vist lidt bedre, men hun vil stadig ikke have at vi rører ved benet..

Hold da op.. Det kan man da kalde at få det forkerte ben ud af sengen! :blink Stakkels pige dog.. :( Håber det går hurtigt over! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op.. Det kan man da kalde at få det forkerte ben ud af sengen! :blink Stakkels pige dog.. :( Håber det går hurtigt over! :kram2

Ja, det er virkelig underligt :blink

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, nu vil W ikke sove middagslur igen - for 3. gang denne uge. Det er bestemt ikke fordi han ikke er træt, han giver bare ikke sig selv lov til at ligge stille længe nok til at falde til ro :(

Vi har bare nogle virkeligt elendige eftermiddage, aftener og putninger når han ikke sover. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det :(

Det lyder virkelig hårdt. Jeg har ingen gode råd, men masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm skriger og skriger og skriger, beder om vand og vil ikke have det når vi kommer, vil have vi sidder ved siden af ham og ligger så og snakker.. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, jeg bliver vanvittig!!! Hele vores aften går med det hundecirkus efterhånden, og jeg orker det bare ikke mere.. Aner ikke hvad jeg skal stille op, han får jo aldrig sovet nok mere!!! Nogle guldkorn??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, nu vil W ikke sove middagslur igen - for 3. gang denne uge. Det er bestemt ikke fordi han ikke er træt, han giver bare ikke sig selv lov til at ligge stille længe nok til at falde til ro :(

Vi har bare nogle virkeligt elendige eftermiddage, aftener og putninger når han ikke sover. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det :(

Lykkedes det til sidst? Megadårlig vane, men hvis junior protesterer alt for meget mod middagslur, så triller jeg ham en tur, eller tager han med i soveværelset til fælleslur :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig hårdt. Jeg har ingen gode råd, men masser af :kram

 

Tak, det er nu også dejligt med kram :kram2

Lykkedes det til sidst? Megadårlig vane, men hvis junior protesterer alt for meget mod middagslur, så triller jeg ham en tur, eller tager han med i soveværelset til fælleslur :rolleyes

Problemet er vidst, at selv på gode dage bliver han vippet i søvn. Han kan slet ikke finde ro uden :( Han splitter barnevognen ad, tager tøj af, smider alt på jorden OG forsøger at vælte barnevognen (eller altså han gynger vel bare, men den letter :O ). Så jeg har ikke noget godt kort på hånden - at putte inde er desværre ikke en løsning :(

Jeg elsker når han sover lur. Men jeg må indrømme at jeg glæder mig til det her show er overstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nurh... Så kaldede Aron her i aftes på sin far. Ulrik gik derind, og fortalte at han blev bange over de brag der kom udefra (der er noget skydeklub som skyder lerduer her i nærheden en gang om ugen i en time). Ulrik fortalte ham at det var okay, og far passede på ham. Aron svarede 'os' mor passer på mig' hvilket far jo måtte give ham ret i. 'Os' bil passer på mig' hvilket Ulrik bekræftede, og så var Aron klar til at sove :lol :lol

Haha, SÅ godt at bilen også lige passer på ham! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er nu også dejligt med kram :kram2

Problemet er vidst, at selv på gode dage bliver han vippet i søvn. Han kan slet ikke finde ro uden :( Han splitter barnevognen ad, tager tøj af, smider alt på jorden OG forsøger at vælte barnevognen (eller altså han gynger vel bare, men den letter :O ). Så jeg har ikke noget godt kort på hånden - at putte inde er desværre ikke en løsning :(

Jeg elsker når han sover lur. Men jeg må indrømme at jeg glæder mig til det her show er overstået!

Har du prøvet at børste ham inden luren? Im skal børstes og dybe tryk for overhovedet at have en realistisk chancefor søvn.

:kram2 Det er bare mega hårdt og frustrerende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Simon 1 år idag!  :loveshower  Og vi hører officielt til herinde.

 

Han fik en bolleslange og blåbær/vindruer med i vuggestue og blev fejret med "skovtur" på gulvet - de havde vist rigtig hygget sig. Så tog Per og jeg tidligt fri fra arbejde og hentede begge unger, hvor vi bare hyggede og sluttede af med at tage på Jensens Bøfhus, hvor der er gratis softice til alle i selskabet, hvis der er én der har fødselsdag :P Det blev ret sent inden vi kom hjem, langt over ungernes sengetid, så de faldt i søvn i bilen og kunne bæres direkte ind i seng.

På søndag skal han så fejres med hele familien og naboerne.

 

Og jeg er også helt færdig efter en lang, men dejlig, dag - så nu vil jeg også tulle i seng. Men I skal da ikke snydes for et billede af den fine slange, som jeg stod op kl. 5 imorges for at bage til Simon :P

 

UV5LvV6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Simon 1 år idag! :loveshower Og vi hører officielt til herinde.

Han fik en bolleslange og blåbær/vindruer med i vuggestue og blev fejret med "skovtur" på gulvet - de havde vist rigtig hygget sig. Så tog Per og jeg tidligt fri fra arbejde og hentede begge unger, hvor vi bare hyggede og sluttede af med at tage på Jensens Bøfhus, hvor der er gratis softice til alle i selskabet, hvis der er én der har fødselsdag :P Det blev ret sent inden vi kom hjem, langt over ungernes sengetid, så de faldt i søvn i bilen og kunne bæres direkte ind i seng.

På søndag skal han så fejres med hele familien og naboerne.

Og jeg er også helt færdig efter en lang, men dejlig, dag - så nu vil jeg også tulle i seng. Men I skal da ikke snydes for et billede af den fine slange, som jeg stod op kl. 5 imorges for at bage til Simon :P

UV5LvV6.jpg

Total overskud at du lige bikser sådan en sammen kl 5 om morgen! :respekt

Og tillykke med Simon! :balloon Lyder som en rigtig dejlig dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Simon 1 år idag!  :loveshower  Og vi hører officielt til herinde.

 

Han fik en bolleslange og blåbær/vindruer med i vuggestue og blev fejret med "skovtur" på gulvet - de havde vist rigtig hygget sig. Så tog Per og jeg tidligt fri fra arbejde og hentede begge unger, hvor vi bare hyggede og sluttede af med at tage på Jensens Bøfhus, hvor der er gratis softice til alle i selskabet, hvis der er én der har fødselsdag :P Det blev ret sent inden vi kom hjem, langt over ungernes sengetid, så de faldt i søvn i bilen og kunne bæres direkte ind i seng.

På søndag skal han så fejres med hele familien og naboerne.

 

Og jeg er også helt færdig efter en lang, men dejlig, dag - så nu vil jeg også tulle i seng. Men I skal da ikke snydes for et billede af den fine slange, som jeg stod op kl. 5 imorges for at bage til Simon :P

 

UV5LvV6.jpg

Wauw!!!

Min søn havde figenstænger med i vuggestuen til sin ét-års fødselsdag :rolleyes

Og stort tillykke med sønnike :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg orker ikke :( alene med W hele dagen, der ikke har sovet lur. Og nu hyle koncert til putning. Og ingen J hjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg orker ikke :( alene med W hele dagen, der ikke har sovet lur. Og nu hyle koncert til putning. Og ingen J hjemme :(

:kram2

Dobbeltsengen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Dobbeltsengen?

Ja måske senere, lige nu er han på "springer rundt som en sindsyg" og den er slem i dobbeltsengen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja måske senere, lige nu er han på "springer rundt som en sindsyg" og den er slem i dobbeltsengen :rolleyes

Så du min tidligere besked?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.