TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det er simpelthen for sødt, når Elliot tripper rundt med en tom sodavandsflaske, siger "gåål" (skål!) og derefter tager flasken i munden og puster :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aron er begyndt at slå ud i hovedet når han får ketchup eller lignende. Ville i holde ham fra det, eller bare skære ned så meget som det lige kan lade sig gøre, eller bare fortsætte ufortrødent? Han får vel ketchup gennemsnitligt en gang om ugen i en eller anden form (fx i kødsovs eller til ovnkartofler)

 

Karla havde også en periode, hvor hun reagerede på tomat. Jeg snakkede med lægen, som ikke mente vi burde gøre noget ved det, andet end at holde udslættet rent, men vi skar alligevel ned på det, og efter noget tid gik det i sig selv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kom hjem med en hel kasse legetøj for 250 kr  - herunder 3 julegaver til Karla. Hurra for lagersalg med 70 % på legetøj. :yay 

 

Og så er det i dag præcist 3 år siden jeg testede positivt. Det er jo et øjeblik siden, og så alligevel 3 år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Lise fået skoldkopper, så jeg har udsigt til at være alene hjemme med to unger hele næste uge - puh, det bliver hårdt! Det er dog selvforskyldt, da det er et resultat af et "smittebesøg" i mødregruppen, hvor ungerne fik lov at lege sammen :rolleyes Så jeg må lige minde migselv om ikke at få for ondt af mig selv i løbet af ugen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aron er begyndt at slå ud i hovedet når han får ketchup eller lignende. Ville i holde ham fra det, eller bare skære ned så meget som det lige kan lade sig gøre, eller bare fortsætte ufortrødent? Han får vel ketchup gennemsnitligt en gang om ugen i en eller anden form (fx i kødsovs eller til ovnkartofler)

Det er meget normalt at blive rød om munden af tomat. Theodor bliver det også. Det har intet med allergi at gøre. Vi smører Theodor med fedtcreme inden, så taget huden slet ikke i mod tomaten og bliver ikke rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget normalt at blive rød om munden af tomat. Theodor bliver det også. Det har intet med allergi at gøre. Vi smører Theodor med fedtcreme inden, så taget huden slet ikke i mod tomaten og bliver ikke rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger vaseline, både på mig og Camille.. Jeg reagerer også på tomat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Marius har lige kastet op ud over sig selv og sengen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah vågnede 6.15 ( hvilket er helt normalt), men har stort set grædt lige siden. Så meget for min sove-morgen...

Håber virkelig snart han bliver rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida fik fingermaling i pakkekalender idag. Sikke et hit :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor smart!!! Hvilket fedtcreme bruger du?

Aderma! Theodor har lidt børneeksem, så det er bare den vi også smører ham med til dagligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius endte med at kaste op 3 gange i nat :( Temperaturen fra i morges sagde 37,8 men han er nu i et super humør. Så håber han er klar til DP imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida fik fingermaling i pakkekalender idag. Sikke et hit :loveshower

Lise elsker også sin fingermaling! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise elsker også sin fingermaling! :loveshower

Herhjemme bliver vi overrasket med pakkekalenderen hver dag, da det er bedste og farfar der har lavet den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aderma! Theodor har lidt børneeksem, så det er bare den vi også smører ham med til dagligt.

:super

Jeg tror jeg vil se om jeg kande finde den på apoteket, Mie har lidt vintertørre kinder og godt "slidt" under næsen efter løbende næse i kulden. Så havde tænkt på at få fat i noget godt creme alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har blister i hele munden. Stakkels trold. Ikke engang smoothies ville han spise :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu det er med øjenbetændelse, hvornår er det de må komme i dagpleje ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu det er med øjenbetændelse, hvornår er det de må komme i dagpleje ??

Her ska de ha været to dage i behandling før de må komme afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu det er med øjenbetændelse, hvornår er det de må komme i dagpleje ??

Det er forskelligt fra kommune til kommune.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu det er med øjenbetændelse, hvornår er det de må komme i dagpleje ??

Hvis det er virus er der ingen regler, og det er det langt de fleste gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.

Jeg skrev til vores dagplejemor for at være sikker. Hun siger 48 timer i behandling, nu hvor der kommer gult ud af øjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os siger de at de må komme så snart de er i behandling. Altså man kan rige til lægen om morgenen, hente medicin, dryppe og aflevere sen morgen/tidlig eftermiddag, så længe de ikke piver.

Sjovt der er forskel på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trold puttet med 38,9 i feber, blister i munden og to tænder der vokser. Lille pus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak.

Jeg skrev til vores dagplejemor for at være sikker. Hun siger 48 timer i behandling, nu hvor der kommer gult ud af øjet.

Er det blevet podet, siden hun er i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er øjenbetændelse, hvis det er rødt i det hvide område.

Hvis ikk, så ka du nøjes med at behandle med saltvand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.