TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Selvom Camille er forfærdelig at putte, og er begyndt at vågne om natten.. Så ELSKER jeg hvert et sekundt.. Elsker at nusse hendes hår om natten, holde hendes lille hånd mens jeg synger og bare se hende være helt tryg, mens hun falder i søvn igen..

Hun har en dejlig alder!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor det hjælper på nattesøvnen efter Marius' lur er skåret ned til 2 timer. I nat vågnede han 04.45. Han kom med ind til os som han plejer, når han vågner. I sidste uge var det gået et kvarter og han havde krævet at stå op. I nat sov han videre :yay Han er også bare mere tilpas når han står op når vækkeuret ringer og ikke kl. 04/05 stykker... Og det er forældrene også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er gode tilbud på vinterstøvler på heaven4kids.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arons nyeste ord: hvorfor...

Eller rettere, hvorfoooor?

Og det siger han til ALT! Han ville have tændt juledekorationerne i morges, og da vi sagde nej fordi den tænder vi kun når vi spiser aftensmad, svarede han med hvorfoooor :lol :lol

Haha det siger Charlie også hele tiden..... Hvorfooor :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh totalt grænseoverskridende:

Mie og jeg handler, Mie fumler rundt med kurven, jeg får en SMS fra Anders med ting vi mangler, mens jeg læser den tager Mie en vare fra køleboksen, hun tager tit ting fra hylder og spørger om vi skal have og ligger tilbage, INTET problem, men en dame som står lige ved siden af tager varen ud af hænderne på Mie og siger "nej!" Hvorefter hun sender evil eye til MIG!!!

Øh... Hun vidste da på INGEN måde om jeg havde BEDT Mie tage det og komme i vognen! Og havde hun kommet det i vognen og vi ikke skulle have det er det da 100% MIG der skal klare det! Hun skal eddermanme ikke opdrage på mit barn! Det er jeg UDEMÆRKET selv i stand til. Og hvorfor fik jeg evil eye? Fordi jeg læste min indkøbs seddel på mobilen imens mit barn fik lov at hjælpe med at handle??? Hun kender os jo OVERHOVEDET ikke eller vores kontekst!

Og stakkels Mie!!! Hun blev total betuttet!

Jeg sagde ikke noget, tog Mie i hånden og sagde "kom vi skal finde noget toiletpapir" men kender i det når man bagefter bare tænker "åh ha jeg skulle" men jeg er endnu ikke kommet frem til noget der ikke var gået ud over Mie i situationen i et eller andet omfang!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh totalt grænseoverskridende:

Mie og jeg handler, Mie fumler rundt med kurven, jeg får en SMS fra Anders med ting vi mangler, mens jeg læser den tager Mie en vare fra køleboksen, hun tager tit ting fra hylder og spørger om vi skal have og ligger tilbage, INTET problem, men en dame som står lige ved siden af tager varen ud af hænderne på Mie og siger "nej!" Hvorefter hun sender evil eye til MIG!!!

Øh... Hun vidste da på INGEN måde om jeg havde BEDT Mie tage det og komme i vognen! Og havde hun kommet det i vognen og vi ikke skulle have det er det da 100% MIG der skal klare det! Hun skal eddermanme ikke opdrage på mit barn! Det er jeg UDEMÆRKET selv i stand til. Og hvorfor fik jeg evil eye? Fordi jeg læste min indkøbs seddel på mobilen imens mit barn fik lov at hjælpe med at handle??? Hun kender os jo OVERHOVEDET ikke eller vores kontekst!

Og stakkels Mie!!! Hun blev total betuttet!

Jeg sagde ikke noget, tog Mie i hånden og sagde "kom vi skal finde noget toiletpapir" men kender i det når man bagefter bare tænker "åh ha jeg skulle" men jeg er endnu ikke kommet frem til noget der ikke var gået ud over Mie i situationen i et eller andet omfang!!!

Ej jeg var da godt nok også blevet tosset! Hvad fan bilder hun sig ind?! :gal :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh totalt grænseoverskridende:

Mie og jeg handler, Mie fumler rundt med kurven, jeg får en SMS fra Anders med ting vi mangler, mens jeg læser den tager Mie en vare fra køleboksen, hun tager tit ting fra hylder og spørger om vi skal have og ligger tilbage, INTET problem, men en dame som står lige ved siden af tager varen ud af hænderne på Mie og siger "nej!" Hvorefter hun sender evil eye til MIG!!!

Øh... Hun vidste da på INGEN måde om jeg havde BEDT Mie tage det og komme i vognen! Og havde hun kommet det i vognen og vi ikke skulle have det er det da 100% MIG der skal klare det! Hun skal eddermanme ikke opdrage på mit barn! Det er jeg UDEMÆRKET selv i stand til. Og hvorfor fik jeg evil eye? Fordi jeg læste min indkøbs seddel på mobilen imens mit barn fik lov at hjælpe med at handle??? Hun kender os jo OVERHOVEDET ikke eller vores kontekst!

Og stakkels Mie!!! Hun blev total betuttet!

Jeg sagde ikke noget, tog Mie i hånden og sagde "kom vi skal finde noget toiletpapir" men kender i det når man bagefter bare tænker "åh ha jeg skulle" men jeg er endnu ikke kommet frem til noget der ikke var gået ud over Mie i situationen i et eller andet omfang!!!

Jeg havde nok bare taget den ting ud af hænderne på den idiotiske dame og sagt "Ja, skat! Flot du lige fandt det - kom du den ned i vognen!", og så måtte jeg jo nok blive nødt til at købe what ever.

Sikke en ko - hvad skulle hun lige blande sig i jeres indkøbstur for :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok bare taget den ting ud af hænderne på den idiotiske dame og sagt "Ja, skat! Flot du lige fandt det - kom du den ned i vognen!", og så måtte jeg jo nok blive nødt til at købe what ever.

Sikke en ko - hvad skulle hun lige blande sig i jeres indkøbstur for :prik

Det tænkte jeg også bagefter at jeg skulle have gjort, men kender Mie godt nok til at jeg risikerede at hun ville gå helt i baglås og ikke ville have noget med varen at gøre, så udfaldet risikerede at blive katastrofe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh totalt grænseoverskridende:

Mie og jeg handler, Mie fumler rundt med kurven, jeg får en SMS fra Anders med ting vi mangler, mens jeg læser den tager Mie en vare fra køleboksen, hun tager tit ting fra hylder og spørger om vi skal have og ligger tilbage, INTET problem, men en dame som står lige ved siden af tager varen ud af hænderne på Mie og siger "nej!" Hvorefter hun sender evil eye til MIG!!!

Øh... Hun vidste da på INGEN måde om jeg havde BEDT Mie tage det og komme i vognen! Og havde hun kommet det i vognen og vi ikke skulle have det er det da 100% MIG der skal klare det! Hun skal eddermanme ikke opdrage på mit barn! Det er jeg UDEMÆRKET selv i stand til. Og hvorfor fik jeg evil eye? Fordi jeg læste min indkøbs seddel på mobilen imens mit barn fik lov at hjælpe med at handle??? Hun kender os jo OVERHOVEDET ikke eller vores kontekst!

Og stakkels Mie!!! Hun blev total betuttet!

Jeg sagde ikke noget, tog Mie i hånden og sagde "kom vi skal finde noget toiletpapir" men kender i det når man bagefter bare tænker "åh ha jeg skulle" men jeg er endnu ikke kommet frem til noget der ikke var gået ud over Mie i situationen i et eller andet omfang!!!

:klap

Jeg tænker umiddelbart, at min løsning ville være, at sige noget til Mie a la "Hold da op, hun var godt nok sur, hva'? Sikke en mærkelig dame, at hun bare sådan tog xxx ud af hånden på dig, når hun slet ikke vidste, om vi skulle have det" og selvfølgelig helst så damen hørte det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap

Jeg tænker umiddelbart, at min løsning ville være, at sige noget til Mie a la "Hold da op, hun var godt nok sur, hva'? Sikke en mærkelig dame, at hun bare sådan tog xxx ud af hånden på dig, når hun slet ikke vidste, om vi skulle have det" og selvfølgelig helst så damen hørte det. ;)

Ja god måde! Så Mie ikke var i tvivl om at hendes handling var ok :)

Og :kram2 til dig Maja :) Nogle mennesker er for åndsvage!

W og mig møder mange i dagtimerne <_< Fx da W skulle have ny tandbørste. Han ELSKER at få børstet tænder og han var SÅ glad for at rende rundt i Rema og svinge med nye tandbørste. Der møder vi så en dame der siger højt til William : "sikke en ond mor du har at du skal have børstet tænder, det er jo skrækkeligt at få børstet tænder" hvorefter hun kigger medlidende på mig, fordi hun åbenbart tror at vi har en kamp over tandbørstningen.

Ej men come on altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!! Sikke et vejr. Der er dømt indedag! Gad vide om W synes det er sjovt at lege med trylledej? Det kunne være hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik denne sms fra Mads kl. 1.30 I nat :biglove

Sorry., var ikke lige forberedt på at vågne på sofaen.... Luna altså bare for sød... Så ligger man sig og lukker øjnene, høre hendes sut hevet ud og mærket et lille kys, efterfulgt af et godnat lille far...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, Theodor har fået falsk strubehoste. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik denne sms fra Mads kl. 1.30 I nat :biglove

Sorry., var ikke lige forberedt på at vågne på sofaen.... Luna altså bare for sød... Så ligger man sig og lukker øjnene, høre hendes sut hevet ud og mærket et lille kys, efterfulgt af et godnat lille far... ❤

Smeeeeelt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!! Sikke et vejr. Der er dømt indedag! Gad vide om W synes det er sjovt at lege med trylledej? Det kunne være hyggeligt.

Ja og så er der mig som skal ud og gå en time i regnen nu med barnevognen for at komme i mødregruppe med Simon. Piv piv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!! Sikke et vejr. Der er dømt indedag! Gad vide om W synes det er sjovt at lege med trylledej? Det kunne være hyggeligt.

Det var den bedste ide EVER! Ej men SE lige hvad mit barn HELT SELV har lavet! Rullet, udstukket, formet, malet og glimret!

Jeg har kun fragtet dem til pladen og sat ståltråd i så de kan komme op og hænge på juletræet :) :yay

Edit: billedet :lol

MHu8cQz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og så er der mig som skal ud og gå en time i regnen nu med barnevognen for at komme i mødregruppe med Simon. Piv piv!

Øv :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap

Jeg tænker umiddelbart, at min løsning ville være, at sige noget til Mie a la "Hold da op, hun var godt nok sur, hva'? Sikke en mærkelig dame, at hun bare sådan tog xxx ud af hånden på dig, når hun slet ikke vidste, om vi skulle have det" og selvfølgelig helst så damen hørte det. ;)

Ja det kunne også være en løsning! Men det bliver FORHÅBENTLIG ikke noget jeg får brug for igen! Mie er heldigvis mindre traumatiseret end moderen. Det gik hurtigt - fik Mie væk med det samme og jeg fik afledt rigtig hurtigt så hun legede videre 2 min efter.

Men JEG er stadig pissed :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den bedste ide EVER! Ej men SE lige hvad mit barn HELT SELV har lavet! Rullet, udstukket, formet, malet og glimret!

Jeg har kun fragtet dem til pladen og sat ståltråd i så de kan komme op og hænge på juletræet :) :yay

Edit: billedet :lol

MHu8cQz.jpg

Ej hvor fint!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :kram2

En af de andre mødre skrev og tilbød at hente mig :yay så jeg klarede den helt uden at blive våd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også bagefter at jeg skulle have gjort, men kender Mie godt nok til at jeg risikerede at hun ville gå helt i baglås og ikke ville have noget med varen at gøre, så udfaldet risikerede at blive katastrofe!

Ah ja, det kan jeg godt se - så dur det jo ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne også være en løsning! Men det bliver FORHÅBENTLIG ikke noget jeg får brug for igen! Mie er heldigvis mindre traumatiseret end moderen. Det gik hurtigt - fik Mie væk med det samme og jeg fik afledt rigtig hurtigt så hun legede videre 2 min efter.

Men JEG er stadig pissed :p

Det havde jeg sgu også været :P :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lavet konfekt og havregrynskugler i dag! Totalt hyggeligt og virkelig vellykket!

Camille lavede maaaange Olaf!!

Dejlig hyggedag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh William springer middagslur over igen i dag <_< Jeg ville gerne lige nå et par ting (eller 1000) i dag. Øv!

Bandit :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har her til aften sagt at hun har ondt i øret. Kan ikke rigtig finde ud af om den er god nok eller om jeg lige skal se det an nogle dage. Ved jeg kan få en tid ved ørelægen med det samme hvis jeg ringer i morgen tidlig. Føler mig sgu også lidt pyllret hvis jeg ringer ved den mindste lille ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.