TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Hvor jeg dog bare elsker at Noah er så nem at have med ude. Han tager virkelig kegler hver gang vi er på besøg nogen steder. :kuller

At han så er en strid banan herhjemme snakker vi ikke om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, Lucas er blevet syg :( Feber, forkølet, hoster og klager over at øjnene klør og gør ondt :( Stakkels lille mus, jeg håber virkelig han bliver hurtigt frisk og at det ikk bliver værre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lucas er blevet syg :( Feber, forkølet, hoster og klager over at øjnene klør og gør ondt :( Stakkels lille mus, jeg håber virkelig han bliver hurtigt frisk og at det ikk bliver værre!

God bedring til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lucas er blevet syg :( Feber, forkølet, hoster og klager over at øjnene klør og gør ondt :( Stakkels lille mus, jeg håber virkelig han bliver hurtigt frisk og at det ikk bliver værre!

God bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er stadig snottet, men er kommet i meget bedre humør. Det er bare så dejligt når man kan få ham til at grine :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas har været syg med feber mega snot og grum grum hoste siden i onsdags... Og han er stadig syg... Vi fik tjekket infektionstal igår, det er bare virus... Virklig røv her op til jul, håber han er frisk til juleaften i det mindste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til alle jer med sløje børn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna har fået en hylde i hovedet :( Far og Luna skulle sætte to svævehylder op pp badeværelset, og ved et uheld får hun den lige ned i panden!

1,5cm flænge... hun er nu limet og tapet godt sammen, uden at kny! - seje tøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH!!!!! Ingen middagslur til T igen i dag!!!

Hun sover til middag i tremmesengen, men det er slut nu. 2 gange tog hun alt tøjet og bleen af og sad helt nøgen med bar numse i sengen. Og en gang kravlede hun ud af tremmesengen! Det er slet et par gange nu, og det er simpelthen for farligt! Hvad har i andre gjort når jeres børn er begyndt at kravle ud af tremmesengen? Har i så skiftet den ud med juniorseng, eller er der andre ting man kan gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH!!!!! Ingen middagslur til T igen i dag!!!

Hun sover til middag i tremmesengen, men det er slut nu. 2 gange tog hun alt tøjet og bleen af og sad helt nøgen med bar numse i sengen. Og en gang kravlede hun ud af tremmesengen! Det er slet et par gange nu, og det er simpelthen for farligt! Hvad har i andre gjort når jeres børn er begyndt at kravle ud af tremmesengen? Har i så skiftet den ud med juniorseng, eller er der andre ting man kan gøre?

Taget den ene side af. Men det kræver self. En tremmeseng hvor det er muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH!!!!! Ingen middagslur til T igen i dag!!!

Hun sover til middag i tremmesengen, men det er slut nu. 2 gange tog hun alt tøjet og bleen af og sad helt nøgen med bar numse i sengen. Og en gang kravlede hun ud af tremmesengen! Det er slet et par gange nu, og det er simpelthen for farligt! Hvad har i andre gjort når jeres børn er begyndt at kravle ud af tremmesengen? Har i så skiftet den ud med juniorseng, eller er der andre ting man kan gøre?

Hvis i ikke er ømme over tremmesengen kan i også save et par af tremmerne af og lave et kravle ud hul.

Vi skiftede nu bare til juniorseng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH!!!!! Ingen middagslur til T igen i dag!!!

Hun sover til middag i tremmesengen, men det er slut nu. 2 gange tog hun alt tøjet og bleen af og sad helt nøgen med bar numse i sengen. Og en gang kravlede hun ud af tremmesengen! Det er slet et par gange nu, og det er simpelthen for farligt! Hvad har i andre gjort når jeres børn er begyndt at kravle ud af tremmesengen? Har i så skiftet den ud med juniorseng, eller er der andre ting man kan gøre?

Vi lavede den til junior seng. (Gl juno seng) men nu har vi så problemet med at hun hele tiden står ud når hun skal sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, piger!! :)

Jeg prøver at få D til at se om han kan fikse noget med tremmerne. Det vil nok være nemmest hvis hun kan beholde sin tremmeseng lidt endnu og ikke skal til at forholde sig til en ny seng samtidig med at hun skal lære at sengen er åben, tænker jeg.

Vinnus: puha, jeg gruer godt nok også for om hun vil rende ud af sengen hele tiden! Gør Pixie det stadig meget eller er det blevet bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu en tumling der kan nå de nederste stikkontakter.

Han er bestemt ikke tilfreds med dem der ikke tænder lys når man trykker på dem! Og heller ikke tilfreds når mor og far siger han ikke må trykke på dem. Store dreng altså :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng der drømmer meget - så meget at han vågner grædende om natten og løber ud af sengen og op til os og falder i søvn med det samme han ligger sig ved siden af mig. Jeg tror at han hør det halvt i søvne for nogle gange virker han ikk vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt altså.. Der er jo ikke længe til jeg rykker herind! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt at det er petitesser, men Aron og jeg var et smut i Brugsen efter et par ting da vi havde afleveret Maja, og fordi vi bare skulle have 5 ting, tænkte jeg at det var da sjovere for Aron at han kørte med sådan en lille vogn end at skulle sidde i en stor vogn.

Så sagt så gjort, og Aron elskede det :wub

De fleste shoppere smilte af ham og grinede bare når han kom til at ramme dem med vognen, og generelt synes alle at han var super sød og dygtig.

Da vi var ved at være færdige var der en mand som også synes han var skøn, men ham blev ved med at forsøge at lokke Aron til at gå med ham over til slik-reolerne :shooter

Altså, jeg ved godt at han bare forsøgte at være sjov, men jeg bliver altså provokeret når folk forsøger at opfordre mine børn til at være ulydige! Jeg har ikke et problem med at Aron får lidt slik eller sukker, men om han tager noget fra slikhylden har da ikke indflydelse på hans sukkerindtag???

Ej, der provokerede mig altså bare! Heldigvis er Aron da godt opdraget og synes manden var sjov, og grinede af ham, men han hørte efter hvad mor sagde.

What :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må siges at have små problemer, når man kan blive sur over at mor tisser.... nøj, det kan trække tænder ud nogengange - men prøver at trække på smilebåndet og grine af det indvendigt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What :shooter

 

:ditto  :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må siges at have små problemer, når man kan blive sur over at mor tisser.... nøj, det kan trække tænder ud nogengange - men prøver at trække på smilebåndet og grine af det indvendigt...

Jeg fik skæld ud fordi jeg sagde "jeg elsker dig Mie" det måtte jeg så ikke lige på det tidspunkt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :o

:ditto :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i prøvet at jeres barn pludselig bliver meget ked af at komme i bad? Elliot plejer at elske det, men de sidste to gange er han begyndt at græde så snart han kommer i badekarret med vand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i prøvet at jeres barn pludselig bliver meget ked af at komme i bad? Elliot plejer at elske det, men de sidste to gange er han begyndt at græde så snart han kommer i badekarret med vand :(

Jep. Silke Elia har haft flere faser/perioder hvor det næsten har været umuligt at få hende vasket. Pludselig er de gået over igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep. Silke Elia har haft flere faser/perioder hvor det næsten har været umuligt at få hende vasket. Pludselig er de gået over igen.

Hvad gjorde i? Blev ved med at bade eller skar ned på antal bade? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gjorde i? Blev ved med at bade eller skar ned på antal bade? Eller?

Skar ned og afprøvede forskellige metoder. Her sidst hjalp det at jeg gik i bad og så fik hun selv lov til at holde bruseren til at fylde badekaret. Nogle gange gik hun selv op andre måtte jeg hurtigt spule hende med skrig og skrål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.