TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg blev også helt paf da hun sagde det. Hun mener at når nu idas værelse er lige ved siden af stuen/køknet så burde hun jo sagtens selv kunne lege inde på værelset. :unsure

Men jeg står ved at der skal være plads til Ida i vores hus, og min mor kan være her.

Valdemars værelse er også ved siden af stuen, men han er mest i stuen. Jeg tænker at det er ligesom at vi har vores soveværelse, og opholder os mest i stuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valdemars værelse er også ved siden af stuen, men han er mest i stuen. Jeg tænker at det er ligesom at vi har vores soveværelse, og opholder os mest i stuen :)

Det er PRÆCIS sådan jeg også tænker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også helt paf da hun sagde det. Hun mener at når nu idas værelse er lige ved siden af stuen/køknet så burde hun jo sagtens selv kunne lege inde på værelset. :unsure

Men jeg står ved at der skal være plads til Ida i vores hus, og min mor kan være her.

Lasse har værelse ved siden af stuen, men leger mest i stuen, hvor der er et legehjørne plus han slæber legetøj ind i stuen selv.

Din mor ska ikke blande sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Har værelse ved siden at køkkenet, men vi kan kigge derind fra stuen, hun vil gerne lege derinde, men foretrækker nu også stuen :) Her er det meste af hendes legetøj også. Det andet skal nok komme, så gamle er de heller ikke, de små :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

:kram god bedring med Melissa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

:kram2 god bedring til M. Håber manden tog over, så du kunne få sovet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

Giv ham et los i måsen fra mig ;)

Og god bedring til M og :kram til jer to :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har i disse dage taget sine første skridt :D flere gange har hun gået 4-5 skridt mellem Peter og mig eller mellem min søster og mig.. Mega stolt er jeg :yay

Måske har det noget at sige at hun har fået sine briller og endelig kan se hvor hun går... Der sker en masse her efter hun har fået sine briller. Hun snakker også mere end nogensinde før. Der kommer så mange snakkeagtige lyde.. Og hun efterligner så mange ting vi siger... Så hyggeligt :loveshower

 

:yay 

Hvor er det fedt, at brillerne har haft så god en effekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

:kram god bedring med hende, håber manden tager lidt over, så du kan få hvilet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeres tumlinger stadigvæk legetøj/legehjørne i stuen ?

Min mor mener nemlig at Ida er alt for stort til at have legetøj i stuen.

Lise har legetøj i stuen, spisestuen, værelset, haven - ja over det hele! :D Det er næsten omsonst at prøve at rydde op og pakke det ned, for hun slæber det frem igen i samme hastighed. Så vi har ikke ligefrem det mest pæne og ryddelige hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og savner min trold vildt. Så dukker der på facebook billeder op af vuggestuen på tur rundt om søen og ae heste og grise... Så ved jeg at hun hygger sig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pus har fået to kindtænder i undermunden (en i hver side), men han har stadig ingen hjørnetænder, er det ikke lidt underligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Fortsætter med at kaste op :( Minimal af søvn til os, håber godt nok manden tager over, så jeg kan få lidt søvn. Han har, selvfølgelig, sovet fra det hele!

Åh stakkels jer.... Håber også at han tager over, så du kan få noget søvn.

Go bedring med søde Melisa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde piger- det er status quo :(

Også er manden kørt for at sætte den store af på stranden og fortsætter så derfra ud til en butik hvor han har bestilt noget! Tak for det!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pus har fået to kindtænder i undermunden (en i hver side), men han har stadig ingen hjørnetænder, er det ikke lidt underligt?

Slet ikk :) det er vidst normalt at kindtænderne kommer før hjørnetænderne - sådan var det i hvert fald med Lucas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pus har fået to kindtænder i undermunden (en i hver side), men han har stadig ingen hjørnetænder, er det ikke lidt underligt?

Det er helt normalt. De skal jo bruge kindtænder e mere end hjørnetænderne ;)

Karla har haft kindtænder i en del måneder nu, og er først begyndt at få hjørnetænder nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pus har fået to kindtænder i undermunden (en i hver side), men han har stadig ingen hjørnetænder, er det ikke lidt underligt?

Nej kindtænderne kommer før hjørnetænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar alle sammen :kram

Jamen så er han jo helt normal ;) eller så meget han kan være med den mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels knægt - sådan han ska kæmpe med en smule feber i den varme! Han sidder klistret op af mig og jeg sveder frygtelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels knægt - sådan han ska kæmpe med en smule feber i den varme! Han sidder klistret op af mig og jeg sveder frygtelig.

Det lyder godt nok ikke rart :kram2 god bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :yay Gider hun have brillerne på?

Ja det gør hun.. Nogle dage tager hun dem mere af end andre dage... F.eks. Tager hun dem af en del gange her i de varme dage.. Men generelt har de fået lov at sidde siden day one :) Det er bare gået over al forventning!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels knægt - sådan han ska kæmpe med en smule feber i den varme! Han sidder klistret op af mig og jeg sveder frygtelig.

Puha feber i den varme kan ikke været rart! God bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ikke rart :kram2 god bedring med ham :kram

Det lyder godt nok ikke rart :kram2 god bedring med ham :kram

  

Puha feber i den varme kan ikke været rart! God bedring med ham!

Tak ska i ha. Han er lige blevet puttet, men dog stadig ret varm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør hun.. Nogle dage tager hun dem mere af end andre dage... F.eks. Tager hun dem af en del gange her i de varme dage.. Men generelt har de fået lov at sidde siden day one :) Det er bare gået over al forventning!! :yay

Ej hvor er det godt!!! Hun kan nok selv lure at de hjælper hende!!! Tænk at briller kan gøre SÅ stor en forskel :o det er ret vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.