TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det har vist været en lang dag!

JFtlpGa.jpg

Årh det ser hyggeligt ud :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæhæhæ... det er da fordi han vil ha en lillebrøster! :lolhit

Jamen det er jeg egentlig ret sikker på, at han gerne vil... Men jeg har altså ikke fortalt ham at babyer kommer inde fra de tykke maver. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er jeg egentlig ret sikker på, at han gerne vil... Men jeg har altså ikke fortalt ham at babyer kommer inde fra de tykke maver. :D

Det er der nok en anden en der har så ;) Luna ved i hvert fald godt hvor baby er... og den har ofte lavet adder siger hun! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det ser hyggeligt ud :wub

Det varede desværre ikke ret længe! lige nu sidder hun og forsøger at skære en rosin over med en plastisk kniv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det varede desværre ikke ret længe! lige nu sidder hun og forsøger at skære en rosin over med en plastisk kniv....

Uh kender det godt, Simon kan i den grad også power nappe/hvile....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der nok en anden en der har så ;) Luna ved i hvert fald godt hvor baby er... og den har ofte lavet adder siger hun! :rolleyes

Hahaha jamen det gør babyer jo også :D Sjovt hvor meget - og hvad - de små lige fanger og bliver optaget af :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder vi og fredagssnacker og pludselig pjevser Valdemar. Jeg kigger på ham, og kan så konstatere, at det er fordi, han har proppet en ært i næsen. Why?! :rolleyes

Ha ha ha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at holde ferie med Mie!!! Hun viser bare de SKØNNESTE sider af dig selv!!!

Aer os og siger "mor/far sød" kommer løbende i fuld firspring mens hun råber "kraaaaaammeeeeer" og hopper i armene på os. Nusser os på armen, på kinderne og på benet og putter gerne!

Hun er en rigtig charme bøf der gerne hjælper, leger lange kære rollelege med os, siger tak osv :biglove

Nå ja så sover hun til kl 8.30-9 hver morgen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe!

vUq1F1d.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en super dejlig eftermiddag, hvor vi var til aquaparty i vuggestuen. Det var en stor succes og vi kom hjem med våde og ikke mindst meget trætte børn :)

Men der er blevet badet i pool og hoppet i sådan en vand tingest der bevæger sig frem og tilbage og bare hygget med de andre børn og pædagogerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha jamen det gør babyer jo også :D Sjovt hvor meget - og hvad - de små lige fanger og bliver optaget af :kuller

Det er ofte i forbindelse med at hun selv ligger på puslebordet til en skiftning, at hun nævner det... "baby adder!" -

- "Hva er det for en baby der har adder?"

Hvor efter hun peger på min mave og siger "baby derind" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ELSKER simpelthen at være mor til en tumling..

Camille er begyndt at sige "eeeehmmm ja" og "eeeehmmmm nej" hvis man spørger om noget hun skal tænke over.. Det lyder simpelthen SÅ kært!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt hvad børn ved - er i chok over det med at Valdemar og Luna ved det med babyerne!

Men hvad er det ik os man siger - at børn på 2 år har lært 50 % af det de lærer hele livet? Jeg ved ik hvor jeg har hørt det, men hvis det passer er det jo også helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at holde ferie med Mie!!! Hun viser bare de SKØNNESTE sider af dig selv!!!

Aer os og siger "mor/far sød" kommer løbende i fuld firspring mens hun råber "kraaaaaammeeeeer" og hopper i armene på os. Nusser os på armen, på kinderne og på benet og putter gerne!

Hun er en rigtig charme bøf der gerne hjælper, leger lange kære rollelege med os, siger tak osv :biglove

Nå ja så sover hun til kl 8.30-9 hver morgen :blink

Årh det lyder hyggeligt :wub Vi oplever meget det samme, bortset fra at Valdemar ikke bruger ordene så meget endnu. Men han kommer og nusser og kysser og krammer :wub

Han snakker DOG også en del om sin ven fra dp ;) Ham tror jeg, han glæder sig til at se igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er godt nok sur i dag! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt hvad børn ved - er i chok over det med at Valdemar og Luna ved det med babyerne!

Men hvad er det ik os man siger - at børn på 2 år har lært 50 % af det de lærer hele livet? Jeg ved ik hvor jeg har hørt det, men hvis det passer er det jo også helt vildt!

Altså Lasse ved også godt hvor hans lillesøster er. Så peger han på min mave eller hans egen og siger 'baby der'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder hyggeligt :wub Vi oplever meget det samme, bortset fra at Valdemar ikke bruger ordene så meget endnu. Men han kommer og nusser og kysser og krammer :wub

Han snakker DOG også en del om sin ven fra dp ;) Ham tror jeg, han glæder sig til at se igen :biglove

Mie snakker som et vandfald så nooogle gange tænker man "der var engang hun bare gryntede :7himmel " :D

Tror også Mie savner sin Balbert og Tissan (Albert og Tristan).

Ordene skal nok komme hos Valdemar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt hvad børn ved - er i chok over det med at Valdemar og Luna ved det med babyerne!

Men hvad er det ik os man siger - at børn på 2 år har lært 50 % af det de lærer hele livet? Jeg ved ik hvor jeg har hørt det, men hvis det passer er det jo også helt vildt!

Jo det har jeg også hørt! Det er jo VANVITTIGT! Men måske det er motorisk? Er i tvivl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie snakker som et vandfald så nooogle gange tænker man "der var engang hun bare gryntede :7himmel " :D

Tror også Mie savner sin Balbert og Tissan (Albert og Tristan).

Ordene skal nok komme hos Valdemar :)

Ja selvfølgelig :) Der kommer også flere og flere ord, så det er jo på vej, det er bare ikke såååå meget endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror Marius glæder sig til at skulle på ferie. Snakker MEGET om bedstefarfar ( :D ) og havde slet ikke tid til at lege lidt med Luna på legepladsen... Og pt hjælper han med at pakke bilen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev man lige mindet om at livet er skrøbeligt! Mie har fået indkaldelse til scanning af nyrerne :( øv havde jeg ikke lige brug for her i ferien! Men kæft hvor er det dejligt de er så OBS allerede når nu det er en "langsom" sygdom der ikke påvirker før hun bliver voksen! HVIS hun altså har den.

Den skal dog laves om for hun skal scannes 12 marts -15 og jeg har termin 1 marts!!! Hvis jeg går 11 dage over tid som sidst syntes jeg det er liiige presset nok!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke sko/støvler er ideelle til efteråret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til Maja :kram2 :kram2

Livet ER nemlig skrøbeligt, så det er bare med at huske og nyde det - hver dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke sko/støvler er ideelle til efteråret?

Silke Elia klarede sig fint med sine Angulus sko sidste efterår, inden hun kom i sine vinterstøvler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia klarede sig fint med sine Angulus sko sidste efterår, inden hun kom i sine vinterstøvler.

Ok, Caroline har nemlig også alm sko - men kunne ikke huske overgang. Typisk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.