TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ej hvor er det godt!!! Hun kan nok selv lure at de hjælper hende!!! Tænk at briller kan gøre SÅ stor en forskel :o det er ret vildt!

Ja det tror jeg hun kan. Man kan tydeligt mærke en forskel på hende nu om hun har briller på eller ej. Det er så godt vi fandt ud af det nu og det hjælper hende så meget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i søde piger- det er status quo :(

Også er manden kørt for at sætte den store af på stranden og fortsætter så derfra ud til en butik hvor han har bestilt noget! Tak for det!! :gal

:klap til manden og :kram til dig!

Jeg ved hvor hårdt det kan være, det er godt nok heller ikke sjovt at være alene med Lise som gravid i den hede her :(

Ja det tror jeg hun kan. Man kan tydeligt mærke en forskel på hende nu om hun har briller på eller ej. Det er så godt vi fandt ud af det nu og det hjælper hende så meget! :)

Ej hvor er det godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været i zoo med moster og mormor idag - Pyha det var varmt og jeg måtte godt nok holde mange hvil i skyggen for at overleve! Men Lise NØD det og det er jo det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige intet sigende dreng har lært at sige "miav" (altså som en kat). Eeeeej hvor er det søøøødt :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige intet sigende dreng har lært at sige "miav" (altså som en kat). Eeeeej hvor er det søøøødt :kuller :loveshower

Skønt! :loveshower

Theodor snakker som et vandfald, og jeg elsker alligevel hvert et ord han siger :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :loveshower

Theodor snakker som et vandfald, og jeg elsker alligevel hvert et ord han siger :biglove

Jeg glææææder mig til at William får flere ord på, det bliver SÅ hyggeligt!

"Miav" er vidst det alle dyr siger nu ;) I hvert fald hunde, katte, måger og små fugle :)

Hold nu op hvor er han kær!

Jeg glæder mig meget til at få en baby igen, men denne alder William har nu er bare SÅ hyggelig og sjov at være vidne til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glææææder mig til at William får flere ord på, det bliver SÅ hyggeligt!

"Miav" er vidst det alle dyr siger nu ;) I hvert fald hunde, katte, måger og små fugle :)

Hold nu op hvor er han kær!

Jeg glæder mig meget til at få en baby igen, men denne alder William har nu er bare SÅ hyggelig og sjov at være vidne til.

Ja det er virkelig sjovt og hyggeligt.

Theodor kan en del dyre lyde.

Uglen - uh Uuhhh

Koen - buuuh (ikke noget m :p)

Farlige bjørne - wraaah

Hanen - kykyyyy (den kommer gerne i lidt forskellige versioner :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså lige nød til at prale med Cassandra, jeg synes simpelthen hun er sååååå sej.

Hun har jo gået uden ble siden mandag for snart 2 uger siden. Hun har kun minimalt af uheld og i børnehaven ingen, kun 2 små helt i opstarten.

Vi har skulle være lidt over hende med det store, men det lader også til at gå fint nu.

Hun har idag nægtet at skulle have børnebræt på og bare sat sig op på tønden, ok så må det jo være sådan. Så her for ikke så længe siden, gik hun selv op på toilettet, tog underbukser af, satte sig og lavede hvad hun nu skulle af stort og småt, kaldte på os for at blive tørret, gik selv op på skamlen og tændte for vandet og tog sæbe på og vaskede fint sine hænder. Wow hun er ved at være fuldt selvkørende på toilettet på under 2 uger. jeg synes sgu hun er sej :yay

 

Derudover har naboen lige stukket hovedet over hegnet og beklaget sig over, at det er længe siden Cassandra har besøgt hende og hvornår hun kan regne med besøg :yay, det er sgu hårdt at have søde naboer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:'( min lille dreng savner sin mor og så sidder jeg her på nattevagt og kommer først hjem i morgen.

Har skypet med ham og han så bare så ked af det ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tdtIPAH.jpg her er idas plads i stuen. Jeg ved godt hun fylder meget i stuen, men vores stue er altså på godt og vel 60km2 (hvis det kan gøre det)

Jeg tror min mor er fra en anden tid, eller også vil hun bare finde fejl på mig/os.

Det må da tage flere timer at støvsuge så kæmpe stor en stue ;) :lol undskyld jeg kunne ikke lade være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:'( min lille dreng savner sin mor og så sidder jeg her på nattevagt og kommer først hjem i morgen.

Har skypet med ham og han så bare så ked af det ud.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, manden og jeg har haft en rigtig god dag. Først var vi en tur i Hobro Mini Zoo sammen med en af de piger Maja har gået i dagpleje med (som nu går i BH) og så sammen med hendes forældre og lillebror. Super hyggeligt og skønt at se som pigerne bare nød at være sammen :)

Herefter tog vi hjem til mine forældre, hvor vi fik eftermiddagskaffe og spiste aftensmad :) og det bedste af det hele er at Majs bare har stor-hygget sig hele dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så herlig altså.

William hopper rundt i dobbeltsengen (stadig på camping) og så tæller jeg 1-2-3 og så hopper han ned på numsen. Efter et par gange stopper jeg med at tælle, hvor William så selv tæller på fingrene og siger tre lyde som om han tæller til tre og smider sig ned og skraldgriner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så herlig altså.

William hopper rundt i dobbeltsengen (stadig på camping) og så tæller jeg 1-2-3 og så hopper han ned på numsen. Efter et par gange stopper jeg med at tælle, hvor William så selv tæller på fingrene og siger tre lyde som om han tæller til tre og smider sig ned og skraldgriner :loveshower

Ih :wub det er så kært og STORT på en gang! En hel ny verden i deres udvikling både af sproglyde i en række følge, forståelse af legen og selvkørenhed, deres motorik og deres CUTENESS når nye højder (endnu engang - hvis det fortsætter dør jeg af stolthed ;) ) Mie lærte også at "tælle" på den måde "do do DÆÆ" vi er nu nået til "1,2,3,NU,4,5" :D ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så herlig altså.

William hopper rundt i dobbeltsengen (stadig på camping) og så tæller jeg 1-2-3 og så hopper han ned på numsen. Efter et par gange stopper jeg med at tælle, hvor William så selv tæller på fingrene og siger tre lyde som om han tæller til tre og smider sig ned og skraldgriner :loveshower

Årh hvor sødt :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :wub det er så kært og STORT på en gang! En hel ny verden i deres udvikling både af sproglyde i en række følge, forståelse af legen og selvkørenhed, deres motorik og deres CUTENESS når nye højder (endnu engang - hvis det fortsætter dør jeg af stolthed ;) ) Mie lærte også at "tælle" på den måde "do do DÆÆ" vi er nu nået til "1,2,3,NU,4,5" :D ha ha

Haha herhjemme kørte vi også "do do dæææ!" :D Vi er nu oppe på "Æj do dææ" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også fuldstændig fyldt op med kærlighed når S tæller - det lyder bare SÅ sødt :wub Hun kan nu tælle til 20(!!!) :blink

Når hun skal skynde sig bliver det til to tabellen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også fuldstændig fyldt op med kærlighed når S tæller - det lyder bare SÅ sødt :wub Hun kan nu tælle til 20(!!!) :blink

Når hun skal skynde sig bliver det til to tabellen :D

Matematik geniet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matematik geniet :D

Vi arbejder godt nok begge to i bank, men gode til matematik er vi på ingen måde :D gad vide hvor hun så har det fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hygger på Madsby legepark inden turen helt går hjemad. Marius elsker rutsjebanerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hygger på Madsby legepark inden turen helt går hjemad. Marius elsker rutsjebanerne...

Dem er Lasse også fan af dernede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er så herlig altså.

William hopper rundt i dobbeltsengen (stadig på camping) og så tæller jeg 1-2-3 og så hopper han ned på numsen. Efter et par gange stopper jeg med at tælle, hvor William så selv tæller på fingrene og siger tre lyde som om han tæller til tre og smider sig ned og skraldgriner :loveshower

Hvor fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft en forfærdelig nat. Theodor har ikke kunnet finde ro for varmen. Lorte hus med soveværelser på 1. sal. Vi kan absolut intet gøre for at køle ned.

Og i dag har han så feber :( Der er indkøbt små flødeis og rød saft. Ellers spiser han intet udover hjemmeskårede ostehapser af gouda.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem er Lasse også fan af dernede.

Det er ellers et fint sted. Marius kunne sagtens have brugt endnu mere tid på at rutsje og klappe geder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For syvende dag i træk har Ida ikke sovet til middag. Hun har lagt i barnevognen i to timer hver dag uden at sove. Men trøster mig ved at hun idet mindste for slappet af i barnevognen i de to timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.