tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har set den mest forfærdelige scene i GoT og kan slet ikke slippe den :boo

Jeg har droppet GoT - alt for meget, som jeg blev i dårligt humør af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skoldkopper skulle fandme forbydes!! Mit stakkels barn for bare ingen søvn og ligger og hulker :boo han er SÅ træt men det klør ALLE steder! Det der spray virker da ikke en skid :(

Han er hårdt ramt :( hvis ikke sprayen virker, hvad så med flydende antihistamin? Det virker kløestillende, så måske kan det give ham lidt ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte bare den der anti klø spray fra a-derma som apoteket anbefaler. Der er næsten heller ikke noget problem i løbet af dagen, men så snart han skal sove går han helt amok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte bare den der anti klø spray fra a-derma som apoteket anbefaler. Der er næsten heller ikke noget problem i løbet af dagen, men så snart han skal sove går han helt amok :(

Åh, hvor lyder det bare ikke sjovt :(

Jeg håber det hurtigt bliver bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har droppet GoT - alt for meget, som jeg blev i dårligt humør af :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set den mest forfærdelige scene i GoT og kan slet ikke slippe den :boo

Det kan jeg hellere ikke :boo jeg fik det så dårligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For snart 1,5 år siden fik David et stykke kød galt i haslen under aftensmaden, så det sad fast. Sådan HELT fast! Jeg gav ham heimlick (staves?) og efter ca 10 slag kom kødet op. På det tidspunkt var hans læber nået at blive blå og han var blevet sløv - så det var helt sikkert kritisk. :boo Det har fyldt meget i min bevidsthed - og gør det stadig. Jeg har stadig brug for at snakke om det ind i mellem, det er min måde at bearbejde det på. Men M vil IKKE snakke om det. Jeg forstår simpelthen ikke, at han bare kan lade som om det ikke er sket. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ud af mit system, når jeg ikke må snakke om det :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik et trøste-ædeflip i aften, og da jeg fortæller det til J, er hans svar: "hold da op! :o " til det jeg spiste :(

Tak for krammet - har slet ikke lyst til at gå ud og kaste det hele op igen nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor sprækker min tunge? Det gør ondt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set den mest forfærdelige scene i GoT og kan slet ikke slippe den :boo

Me too. Død over SB!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me too. Død over SB!!!

Bliver nødt til at høre jer hardcore GoT fans.. Jeg kan jo se at I bliver voldsomt påvirkede af serien, og ikke kun i positiv retning.. Hvor kan det være at I alligevel bliver ved at se den? Ingen fordømmelse, virkelig kun almen interesse.. Jeg skippede den nemlig, da jeg synes scenerne hvor jeg bare sad og følte væmmelse tog overhånd, på trods af at jeg altid har været i stand til at slippe det, når rulleteksterne var kørt over skærmen.. :kram til jer! Håber I kan fortsætte, trods alt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nødt til at høre jer hardcore GoT fans.. Jeg kan jo se at I bliver voldsomt påvirkede af serien, og ikke kun i positiv retning.. Hvor kan det være at I alligevel bliver ved at se den? Ingen fordømmelse, virkelig kun almen interesse.. Jeg skippede den nemlig, da jeg synes scenerne hvor jeg bare sad og følte væmmelse tog overhånd, på trods af at jeg altid har været i stand til at slippe det, når rulleteksterne var kørt over skærmen.. :kram til jer! Håber I kan fortsætte, trods alt..

Jeg kan heller ikke tåle at se det (og ser det ikke), men jeg tænker om det ikke er lidt ligesom spøgelsestoget i Tivoli? At det er underholdende at blive skræmt-agtigt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke tåle at se det (og ser det ikke), men jeg tænker om det ikke er lidt ligesom spøgelsestoget i Tivoli? At det er underholdende at blive skræmt-agtigt? :)

Hmm, jo måske! Jeg kan heller ikke så godt med gyserfilm (især efter jeg er blevet mor!), så måske mangler jeg bare det gen (eller der røg ud med fostervandet.. Syntes faktisk gyserfilm var lidt fede før! :D)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jo måske! Jeg kan heller ikke så godt med gyserfilm (især efter jeg er blevet mor!), så måske mangler jeg bare det gen (eller der røg ud med fostervandet.. Syntes faktisk gyserfilm var lidt fede før! :D)..

Jeg har det på helt samme måde :D Da B og jeg blev kærester, var det altid mig, der ville se Saw og lignende, men det er dæleme slut nu :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Offentlige telefonnumre, der ikke har en køfunktion, men bare dutter optaget :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde og forberede sig og så bare mærke at man bliver mere og mere træt.. Det bliver en lang dag idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er GoT?

Game of Thrones :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nødt til at høre jer hardcore GoT fans.. Jeg kan jo se at I bliver voldsomt påvirkede af serien, og ikke kun i positiv retning.. Hvor kan det være at I alligevel bliver ved at se den? Ingen fordømmelse, virkelig kun almen interesse.. Jeg skippede den nemlig, da jeg synes scenerne hvor jeg bare sad og følte væmmelse tog overhånd, på trods af at jeg altid har været i stand til at slippe det, når rulleteksterne var kørt over skærmen.. :kram til jer! Håber I kan fortsætte, trods alt..

Jeg synes den er super flot lavet, god historie der på ingen måde er til at forudsige og så er den bare spændende synes jeg :) det er sjældent der er en scene der påvirker så meget at den bliver ved at fylde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke den hype omkring Game of Thrones :unsure 

Jeg ser slet ikke serien - jeg så det første afsnit og tænkte "nope!". 
Men hvad skete der i afsnittet som i er så berørte over? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er super flot lavet, god historie der på ingen måde er til at forudsige og så er den bare spændende synes jeg :) det er sjældent der er en scene der påvirker så meget at den bliver ved at fylde.

Herhjemme har vi faktisk overvejet, om vi skulle begynde at se den. Men bliver da lidt i tvivl nu :chin:

Hvad består det ubehagelige i? Mishandling, utroskab, vold, skræk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi faktisk overvejet, om vi skulle begynde at se den. Men bliver da lidt i tvivl nu :chin:

Hvad består det ubehagelige i? Mishandling, utroskab, vold, skræk?

Det jeg har set, der var voldscenerne enormt... blodige og voldsomme.. Måske er det det? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke den hype omkring Game of Thrones :unsure

Jeg ser slet ikke serien - jeg så det første afsnit og tænkte "nope!".

Men hvad skete der i afsnittet som i er så berørte over? :unsure

Enig i dette. K og brødrene ser serien på netflix om torsdagen og jeg fatter virkelig ikke interessen i den. Det er blod, vold, masser af nøgenhed osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi faktisk overvejet, om vi skulle begynde at se den. Men bliver da lidt i tvivl nu :chin:

Hvad består det ubehagelige i? Mishandling, utroskab, vold, skræk?

Det hele plus incest (mellem søskende)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er super flot lavet, god historie der på ingen måde er til at forudsige og så er den bare spændende synes jeg :) det er sjældent der er en scene der påvirker så meget at den bliver ved at fylde.

:ditto

Og den scene som de andre omtaler fra denne uges afsnit berørte mig da jeg så den, så bandede jeg lidt, men jeg har lært at man skal forvente alt og kunne klare alt når man ser GoT.

Scenen sad ikke længere i mig end andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.