Posted June 11, 2015 Det lyder godt nok vildt, at du skulle have bækkenløsning :o det er jo "normalt" noget der først kommer når man er over uge 26, medmindre man har været gravid og haft bækkenløsning før. Så vidt jeg husker nåede du kun til uge 11-12 stykker? Bækkenløsning kan alle få. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 At J's venner synes de skal blande sig i vores fordeling af opgaverne derhjemme, fordi de skal have J på polterabend hele lørdagen! :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Det ville jeg også mene at han burde. Jeg synes også det er vildt hvis der er brugt for 2400 i varme på 1 mdr. Ofte er der mere med i vand- og varmeafregningen, end det direkte målte forbrug - en vis fordeling af ejendommens forbrug. Andre steder er der slet ikke individuelle målere (det bør der nu være i en ejerlejlighed). Hvad plejede regningen at være på årsbasis, og blev der lavet en opgørelse, da din kæreste flyttede? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Myrer :prik - jeg ved hvor de kommer ind skal bare finde en kande at blande gift i - men AD :puke Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Har søgt op imod 25 stillinger. Ikke blevet indkaldt til én eneste samtale endnu :-( Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Har søgt op imod 25 stillinger. Ikke blevet indkaldt til én eneste samtale endnu :-( Jeg nærmer mig vist de 100 :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Jeg nærmer mig vist de 100 :prik Det er træls. Og så siger de at der ikke er nogle om buddet Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 At jeg havde regnet med frokost i solskin på terrassen og afslapning i hængekøjen og så er det overskyet og halv-koldt <_< (Big problems I know ;)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Bækkenløsning kan alle få. så ved du mere end jeg gør, og jeg er fysioterapeut, så det ville da undre mig hvis det var gået min næse forbi, at bækkenløsning ikke længere er hormonelt betinget :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 så ved du mere end jeg gør, og jeg er fysioterapeut, så det ville da undre mig hvis det var gået min næse forbi, at bækkenløsning ikke længere er hormonelt betinget :) Jeg kender en kvinde som løber og cykler meget, der har det. Hun har ikke været gravid, af hvad hun ved af. Hun blev diagnosticeret hos egen læge.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Barselsbøvl! Jeg er fanget i mellem systemerne, og ingen ved, hvad de skal gøre :( :bask Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Jeg kender en kvinde som løber og cykler meget, der har det. Hun har ikke været gravid, af hvad hun ved af. Hun blev diagnosticeret hos egen læge.. Og du er sikker på at det ikke er SI-ledssyndrom hun har? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Og du er sikker på at det ikke er SI-ledssyndrom hun har? :) Jep - eller.. det ved jeg jo ikke, da jeg ikke har set hendes journal, men hun siger ihvertfald selv at det er bækkenløsning :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Er virkelig en egoistisk røv men hold nu kæft jeg er træt af at hver gang jeg fejler noget så har manden det 100 gange værer, så jeg skal holde det hele kørerne. Hvorfor er der aldrig noget tid hvor jeg kan trække stikket og komme mig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 1. World problem - men ih hvor er jeg træt af sommer moden. Hvorfor skal alle toppe og trøjer være så korte? Det er mega træls når man allerede har en lang overkrop. Mega nederen at være ude og shoppe efter sommertøj og bare finde nada og samtidig få det endnu værre med post baby kroppen :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 1. World problem - men ih hvor er jeg træt af sommer moden. Hvorfor skal alle toppe og trøjer være så korte? Det er mega træls når man allerede har en lang overkrop. Mega nederen at være ude og shoppe efter sommertøj og bare finde nada og samtidig få det endnu værre med post baby kroppen :boo :kram I know the feeling Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 1. World problem - men ih hvor er jeg træt af sommer moden. Hvorfor skal alle toppe og trøjer være så korte? Det er mega træls når man allerede har en lang overkrop. Mega nederen at være ude og shoppe efter sommertøj og bare finde nada og samtidig få det endnu værre med post baby kroppen :boo :kram Jeg hader også moden! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 1. World problem - men ih hvor er jeg træt af sommer moden. Hvorfor skal alle toppe og trøjer være så korte? Det er mega træls når man allerede har en lang overkrop. Mega nederen at være ude og shoppe efter sommertøj og bare finde nada og samtidig få det endnu værre med post baby kroppen :boo Jeg vil også gerne bede om ny mode!! :gal :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Jeg nærmer mig vist de 100 :prik Shit :blink Har pædagoger så svært ved at finde job for tiden? Det er godt nok mange, du har søgt :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Barselsbøvl! Jeg er fanget i mellem systemerne, og ingen ved, hvad de skal gøre :( :bask Irriterende <_< Kan du ikke være på barselsdagpenge gennem Lærernes A-kasse? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 At min barsel med løn slutter i dag og J har stadigvæk ikke fundet et job med fast time antal og fast løn :prik Gudskelov giver Svigerfar sommerhuset til sommerferien. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Irriterende <_< Kan du ikke være på barselsdagpenge gennem Lærernes A-kasse? Jo og nej. For det har åbenbart ikke noget med A-kassen at gøre, fandt jeg ud af. Det er Udbetaling Danmark det første halve år. Jeg har været registreret som syg og ikke som på barsel, så derfor kunne Udbetaling Danmark ikke få mig registreret i systemet. Der var ingen, der kunne ordne det, så jeg ringede skiftevis til Udbetaling DK, lønkontoret og skolen. Til sidst valgte de så at kommunikere direkte med hinanden, og så løste det sig alligevel :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2015 Jo og nej. For det har åbenbart ikke noget med A-kassen at gøre, fandt jeg ud af. Det er Udbetaling Danmark det første halve år. Jeg har været registreret som syg og ikke som på barsel, så derfor kunne Udbetaling Danmark ikke få mig registreret i systemet. Der var ingen, der kunne ordne det, så jeg ringede skiftevis til Udbetaling DK, lønkontoret og skolen. Til sidst valgte de så at kommunikere direkte med hinanden, og så løste det sig alligevel :) Nå det var godt :) Share this post Link to post Share on other sites