tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Arhmen sødeste du :kram2

hold kæft jeg har ondt af jer! :(

Hvis mureren har jokket i spinaten, kan det for pokker ikke blive jeres hovedpine! det må han eller en eller andens forsikring sq dække! basta!

Det forstår jeg jo heller ik... Men jeg håber at Torben har styr på det, for jeg skal ikke gøre mig klog på det..,

Tak for det Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

W var over 2 timer om at falde i søvn, og sov så i 30 minutter for så at vågne skrigene op :boo

Puha hvor kan jeg ikke overskue en dårlig nat :( jeg er så meget i underskud for tiden og det påvirker mig kæmpe meget i løbet af dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina for helvede, sikke I er ramt :( :kram I må snart vinde i lotto eller noget, så der kan komme lidt balance i det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W var over 2 timer om at falde i søvn, og sov så i 30 minutter for så at vågne skrigene op :boo

Puha hvor kan jeg ikke overskue en dårlig nat :( jeg er så meget i underskud for tiden og det påvirker mig kæmpe meget i løbet af dagen :(

Skodkopper!! :klap

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina for helvede, sikke I er ramt :( :kram I må snart vinde i lotto eller noget, så der kan komme lidt balance i det :goodluck

Ja jeg går også og venter på den der store lottogevinst... (Men det er selvfølgelig svært, hvis ik man spiller - ik umuligt men svært.. )

Tak for støtten Mette :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skodkopper!! :klap

:kram

Tak for kram søde :kram2

Nu ligger han og sover sødt i min arm :biglove så nu håber jeg at lidt mor nærhed er alt han har brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Vi for bare ingen søvn :( hvorfor tænkte jeg dog heller ikke på at vi skulle have købt noget salve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Vi for bare ingen søvn :( hvorfor tænkte jeg dog heller ikke på at vi skulle have købt noget salve :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at de bleer Filippa har brugt om natten i årevis har ændret design så hun nu lækker om natten. Nu har vi prøvet Remas pants og nu har hun også lækket i dem :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh no! Vi for bare ingen søvn :( hvorfor tænkte jeg dog heller ikke på at vi skulle have købt noget salve :(

Øv med søvnen :kram2 a-dermas cytelium spray er god til skoldkopper og uden alt muligt mærkeligt i. Fås på apoteket. God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at jeg vågnede 04.45 og ser verdens største edderkop på væggen lige over min pude! Havde Johannes sovende ved siden af, så kunne ikke engang give et hyl fra mig. Manden var gået ind i stuen for at sove, så måtte selv fjerne krapylet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med søvnen :kram2 a-dermas cytelium spray er god til skoldkopper og uden alt muligt mærkeligt i. Fås på apoteket. God bedring

Enig :ditto

Den spray var fantastisk, da Theo havde skoldkopper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at jeg vågnede 04.45 og ser verdens største edderkop på væggen lige over min pude! Havde Johannes sovende ved siden af, så kunne ikke engang give et hyl fra mig. Manden var gået ind i stuen for at sove, så måtte selv fjerne krapylet :(

Arg! Totalt mareridt! :o

Vildt, at du selv fjernede den - jeg havde ikke gjort det! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg! Totalt mareridt! :o

Vildt, at du selv fjernede den - jeg havde ikke gjort det! :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ked af lorte afleveringer i vuggestue. Gruer for børnehavestart når hun er så ked ved aflevering et sted hvor hun plejer at være.... Lort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og spray fif :kram2

Vi kørte hjem fra camping til midnat, William bare græd og græd. Og det er bare nemmere med syg tumling hjemme :) han har kun sovet ca 4 timer i nat, med maaaaange opvågninger i blandt :(

Så nu hænger vi på sofaen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg! Totalt mareridt! :o

Vildt, at du selv fjernede den - jeg havde ikke gjort det! :rolleyes

Var heller ikke meget for det :) men hellere det end at den lige pludseligt var væk!:o Så havde jeg nok tudet, hahaha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har det rimelig svært med ham der har været vikar for mig under barslen og at han skal være her til d. 31.8 fordi min tidligere chef ikke lige tænkte sig om da de lavede vikarens kontrakt :( 

 

At Liv er syg igen :( Frygter jeg bliver nødt til at tage barn-syg i morgen. 

 

Jeg har haft 6 officielle arbejdsdage og ud af dem har jeg været på arbejde 3,5 dag :( 1,5 barn syg i sidste uge og sølvbryllup i går trækker godt ned. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har det rimelig svært med ham der har været vikar for mig under barslen og at han skal være her til d. 31.8 fordi min tidligere chef ikke lige tænkte sig om da de lavede vikarens kontrakt :(

At Liv er syg igen :( Frygter jeg bliver nødt til at tage barn-syg i morgen.

Jeg har haft 6 officielle arbejdsdage og ud af dem har jeg været på arbejde 3,5 dag :( 1,5 barn syg i sidste uge og sølvbryllup i går trækker godt ned.

Ej hvor øv <_< Hvad er der med ham?

Surt med sygdom, men det kan jo ske :( Kandin mand ikke tage barnsyg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor øv <_< Hvad er der med ham?

Surt med sygdom, men det kan jo ske :( Kandin mand ikke tage barnsyg?

 

Han er bare ikke god nok og meget påstående i nogen ting som han bare ikke har ret i. Jeg kan bare ikke med ham hverken som person eller arbejdsmæssigt. Jeg har lige opdaget en hel masse der skal ryddes op i og jeg kan mærke på folk at der er nogen ting de simplehen har ventet med at få gjort til jeg kom tilbage. Det er bare ikke en fed start. 

 

Han tog barn-syg mandag i sidste uge med Liv, jeg tog torsdag og han har taget med Liv igen i dag. Så jeg bliver nødt til at tage i morgen hvis det er. Det er selvfølgelig hvad der sker, men bare virkelig ufedt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op min mand er en spade i dag :prik

Han har lige puttet Simon, som har kastet op 4 gange i dag og intet spist til aften, med ordene så er du frisk til børnehave i morgen!

Drengen er ved at kede sig ihjel sammen med mig og de små da dagen i høj grad jo bliver efter deres præmisser og tidsplan, og han tager afsted inden Simon vågner i morgen så det er mig der står med"lorten" og skal sige at han ikke må komme afsted i morgen tidlig for tvivler stærkt på at han bliver frisk natten over, og det er ligesom lidt begrænset hvad man kan lave af aktiviteter med en knægt der pludselig kaster op, men som ellers virker frisk. Argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper skulle fandme forbydes!! Mit stakkels barn for bare ingen søvn og ligger og hulker :boo han er SÅ træt men det klør ALLE steder! Det der spray virker da ikke en skid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For snart 1,5 år siden fik David et stykke kød galt i haslen under aftensmaden, så det sad fast. Sådan HELT fast! Jeg gav ham heimlick (staves?) og efter ca 10 slag kom kødet op. På det tidspunkt var hans læber nået at blive blå og han var blevet sløv - så det var helt sikkert kritisk. :boo Det har fyldt meget i min bevidsthed - og gør det stadig. Jeg har stadig brug for at snakke om det ind i mellem, det er min måde at bearbejde det på. Men M vil IKKE snakke om det. Jeg forstår simpelthen ikke, at han bare kan lade som om det ikke er sket. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ud af mit system, når jeg ikke må snakke om det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set den mest forfærdelige scene i GoT og kan slet ikke slippe den :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopper skulle fandme forbydes!! Mit stakkels barn for bare ingen søvn og ligger og hulker :boo han er SÅ træt men det klør ALLE steder! Det der spray virker da ikke en skid :(

Lokalbedøvende salve (lidocain/xylocain)? Zink?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.