tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg kan da lige komme med en service info om øjen operation da jeg fik lavet mine øjne for 3½ år siden på Århus Kommunehospital - jeg fik det gratis fordi jeg havde -6 på begge øjne. Jeg fik at vide at jeg helst ikke måtte blive gravid 6 uger efter operationen da det kunne påvirke synet. Jeg blev så gravid ca 3½ uge efter operationen  :D men det skete der nu ikke noget ved. Jeg tror nok de anbefaler at vente til et år efter man har været gravid med at blive opereret, men jeg tør ikke sværge på det.

 

Jeg er rigtig RIGTIG glad for at jeg har fået lavet øjne men jeg var også meget heldig at ende på 0,00 på højre øje og -0,25 på venstre, dog har jeg noget med hornhinden på venstre som giver mig lidt uklart syn, men hvad gør det når mit højre øje ser så perfekt. Hvis nogen af jer har spørgsmål er I velkommen til at sende en PM. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan da lige komme med en service info om øjen operation da jeg fik lavet mine øjne for 3½ år siden på Århus Kommunehospital - jeg fik det gratis fordi jeg havde -6 på begge øjne. Jeg fik at vide at jeg helst ikke måtte blive gravid 6 uger efter operationen da det kunne påvirke synet. Jeg blev så gravid ca 3½ uge efter operationen :D men det skete der nu ikke noget ved. Jeg tror nok de anbefaler at vente til et år efter man har været gravid med at blive opereret, men jeg tør ikke sværge på det.

Jeg er rigtig RIGTIG glad for at jeg har fået lavet øjne men jeg var også meget heldig at ende på 0,00 på højre øje og -0,25 på venstre, dog har jeg noget med hornhinden på venstre som giver mig lidt uklart syn, men hvad gør det når mit højre øje ser så perfekt. Hvis nogen af jer har spørgsmål er I velkommen til at sende en PM.

Tusind tak for info. Kan ske jeg skriver engang hvor og når det bliver aktuelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil virkelig også gerne have opereret mine øjne, men jeg tør ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fuck!

Hvad så? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så? :unsure

 

Skriver lige privat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Lone, SDB og Barbamama :kiss

Lone, tror ikke det ville være tre dage om at bryde ud :chin:

Har sovet af r*v til, har det nu for varmt, stadig kvalme og urolig mave og kan ikke sove mere :(

Godt det er weekend så manden er hjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Lone, SDB og Barbamama :kiss

Lone, tror ikke det ville være tre dage om at bryde ud :chin:

Har sovet af r*v til, har det nu for varmt, stadig kvalme og urolig mave og kan ikke sove mere :(

Godt det er weekend så manden er hjemme!

Øv rigtig god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv rigtig god bedring :kram

Tak søde du :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Lone, SDB og Barbamama :kiss

Lone, tror ikke det ville være tre dage om at bryde ud :chin:

Har sovet af r*v til, har det nu for varmt, stadig kvalme og urolig mave og kan ikke sove mere :(

Godt det er weekend så manden er hjemme!

God bedring, søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke have, at folk er hellige og peger fingre af andres valg! Kæft for en dobbeltmoralsk mentalitet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke have, at folk er hellige og peger fingre af andres valg! Kæft for en dobbeltmoralsk mentalitet!

Uha, hvad sker der dog? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da lige komme med en service info om øjen operation da jeg fik lavet mine øjne for 3½ år siden på Århus Kommunehospital - jeg fik det gratis fordi jeg havde -6 på begge øjne. Jeg fik at vide at jeg helst ikke måtte blive gravid 6 uger efter operationen da det kunne påvirke synet. Jeg blev så gravid ca 3½ uge efter operationen :D men det skete der nu ikke noget ved. Jeg tror nok de anbefaler at vente til et år efter man har været gravid med at blive opereret, men jeg tør ikke sværge på det.

Jeg er rigtig RIGTIG glad for at jeg har fået lavet øjne men jeg var også meget heldig at ende på 0,00 på højre øje og -0,25 på venstre, dog har jeg noget med hornhinden på venstre som giver mig lidt uklart syn, men hvad gør det når mit højre øje ser så perfekt. Hvis nogen af jer har spørgsmål er I velkommen til at sende en PM.

Hm men er det ikke sådan man er på 0.00 efter en operation? Fordi hvis jeg ender på 0.5 og 0.75 og så alligevel skal have briller kan det jo være ligemeget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske i hænder og fødder :prik det er da altid noget at jeg har termin om vinteren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Lone, SDB og Barbamama :kiss

Lone, tror ikke det ville være tre dage om at bryde ud :chin:

Har sovet af r*v til, har det nu for varmt, stadig kvalme og urolig mave og kan ikke sove mere :(

Godt det er weekend så manden er hjemme!

Nej måske ikke. Men så er det bare fordi du er gravid igen ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det svært at vælge stof til gyngestolens hynde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej måske ikke. Men så er det bare fordi du er gravid igen ;) :kram

Det er jeg helt sikkert IKKE! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det svært at vælge stof til gyngestolens hynde <_<

Du må lave flere forskellige at skifte mellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må lave flere forskellige at skifte mellem ;)

Haha det gider jeg ikke ;) Der er så meget andet jeg hellere vil sy. Men skal have noget andet end det grimme blå der er på stolen nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en bryllupsdag der ikke er blevet fejret på nogen måde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en bryllupsdag der ikke er blevet fejret på nogen måde :(

Men tillykke med den :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en bryllupsdag der ikke er blevet fejret på nogen måde :(

Øv hvor trist :kram2 men tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en bryllupsdag der ikke er blevet fejret på nogen måde :(

Hvorfor ikke?

Jeg så godt det fine billede på FB. Tillykke med den :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive vækket for 30 min. Siden med et "Logan har kastet op"....

Begge børn vågne, den ene i bad, ordne seng så godt vi kan og putte igen. Nu kvidrer fuglene og det begynder at blive lyst = det bliver mega svært at overtale dem til at sove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige som vi havde lagt os... Så kaster han op igen :( Stakkels dreng. Nu vil han bare slet ikke være i sin seng. Hovedenden er hævet, så håber jeg at det hjælper. Han har ingen feber og er egentligt frisk, så jeg forstår ingenting af det der sker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.