tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kan da lige smide Charlies ønskeseddel ind som inspiration :) (Sorry for spam af tråden)

Charlies Ønsker

Gavekort til Name It

Børne Dykkerbriller

(Penge til) Gym Ribbe (Harald N. 499)

Krokodille bamse

Skumklistermærker til badet fra BR

Badekåbe str 110

Cykelhjelm

Badebassin min. 700 ltr

Vand-glidebane

Sparebøsse

Hulahop ring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Liv stadig ikke sover og vi skal op kl 4.30-5 for at være til morgenvækning i Hvidovre kl 6.15,<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg synes altid vi har alt for mange ting vi gerne vil give Elin i fødselsdagsgave... Og i år har hun allerede fået gaven fra os, fordi det er noget som hun får glæde af hele sommeren. Nemlig denne her:

JlU63xc.jpg

Og ellers havde jeg overvejet noget udendørs:

- stole og bord til legehus

- haveredskaber til børn

- en cykel/ traktor til at køre på udenfor

- badebassin og legetøj til badebassin

Ellers er der:

- bøger

- blinkesko

- rygsæk til børnehave

- madkasse til børnehave

- drikkedunk til børnehave

- disneyfilm (klassikerne)

- vugge til dukkerne

- generelt tilbehør til dukker

- cd afspiller

- blandede børne cd'er

Håber nogle af forslagene kan bruges... ( drengene har nok ik lige så meget brug for dukke tilbehør - medmindre de selvfølgelig leger med dem...logisk nok)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liv stadig ikke sover og vi skal op kl 4.30-5 for at være til morgenvækning i Hvidovre kl 6.15,<_<

Årh det er godt nok tidligt :unsure

Sølvbryllup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så nupser vi da lige en hel uge som alene mor - UDEN bil!!!

Jeg vidste tirsdag og onsdag! (MD onsdag ) men det greb pludselig om sig og af logistiske årsager blev det så til at han først kommer hjem lørdag eftermiddag!!!

Er det ok at tude lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så nupser vi da lige en hel uge som alene mor - UDEN bil!!!

Jeg vidste tirsdag og onsdag! (MD onsdag ) men det greb pludselig om sig og af logistiske årsager blev det så til at han først kommer hjem lørdag eftermiddag!!!

Er det ok at tude lidt?

Helt ok! :kram2

Hvad skal han dog en hel uge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så nupser vi da lige en hel uge som alene mor - UDEN bil!!!

Jeg vidste tirsdag og onsdag! (MD onsdag ) men det greb pludselig om sig og af logistiske årsager blev det så til at han først kommer hjem lørdag eftermiddag!!!

Er det ok at tude lidt?

Ej Maja! Hvorfor skal du være så meget alene?

Og ja det er helt ok at tude!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men så nupser vi da lige en hel uge som alene mor - UDEN bil!!!

Jeg vidste tirsdag og onsdag! (MD onsdag ) men det greb pludselig om sig og af logistiske årsager blev det så til at han først kommer hjem lørdag eftermiddag!!!

Er det ok at tude lidt?

Det er mere end okay at tude lidt...

 

Hvad skal Anders dog siden du skal være så meget alene ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ok! :kram2

Hvad skal han dog en hel uge? :unsure

Seminar i Sverige og så arbejde i Aalborg efterfulgt af en firma fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seminar i Sverige og så arbejde i Aalborg efterfulgt af en firma fest!

Hmmm... Ja det kan man vel jo ik engang sige noget til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter den her uge er alene tiden overstået!! Men FUUUUUCK det er bare uoverskueligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter den her uge er alene tiden overstået!! Men FUUUUUCK det er bare uoverskueligt!!!

Synes godt nok også det har været (for) meget :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Ja det kan man vel jo ik engang sige noget til...

Det kan jeg sjældent ;) belønningen er en helt utrolig flexibilitet på andre tidspunkter! Det har bare ramlet med sygdom, arbejde, fester og alt mulig andet den sidste måned!

Imorgen har han fri pga det medicinske projekt han er forsøgs kanin i. Men han er hjemme ved 14 tiden og så henter vi Mie og kører i Haunstrup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også det har været (for) meget :unsure :kram2

Det er til den stramme side!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er godt nok tidligt :unsure

Sølvbryllup?

Ja svigerforældrenes. Og der er en klovn af de inviterede der har afsløret det for dem fordi han ringede og meldte afbud til dem og ikke os :blink så nu står vi tidligt op for at overraske nogen der allerede ved det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja svigerforældrenes. Og der er en klovn af de inviterede der har afsløret det for dem fordi han ringede og meldte afbud til dem og ikke os :blink så nu står vi tidligt op for at overraske nogen der allerede ved det <_<

Mon ikke de vidste det i forvejen ;) mine forældre vidste officielt ingenting men de havde morgenmad klar til alle da vi kom :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu de små lærer at ta tøj på selv? I stedet for hele tiden at ta det af, sådan 7 gange om dagen?

 

Det er sørme godt det er ved at være rigtig sommer, for jeg er godt nok mor til en værre lille nudist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er til den stramme side!!!

Det må du da nok sige :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig lidt over at jeg skal være alene med baby, syg tumling og sygt barn til kl 17.30 :rolleyes

Heldigvis er de ikke synderligt påvirket af det, så de synes vist bare det er hyggeligt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine støtter i angstgruppen valgte i går at ende sit eget liv :(

Vi var begge del af en lokal gruppe, som vi bruger til at finde støtte og forståelse i.

Som ofte har angst en følgesvend i depressionen, og det var med til at skubbe ham ud over hvad der var menneskeligt muligt.

Vi havde i den sidste tid snakket en del omkring mediernes omtale af folk på kontanthjælp, som han også var på grundet sygdom. Det hjælper ikke ret meget at folk omkring en siger, at det selvfølgelig ikke er "dig" De mener, men føj hvor bliver der sagt meget negativt. Det påvirker faktisk mere end man lige tror.

Husk på at det er mennesker med følelser der snakkes om!

A kunne ikke gøre for at han var i en ulykke, som gav smerter og oveni skulle kæmpe med det psykiske. Han kunne bare ikke holde til det længere..

Han var et godt menneske med et stort hjerte. :(

Hvor kommer jeg til at savne ham :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine støtter i angstgruppen valgte i går at ende sit eget liv :(

Vi var begge del af en lokal gruppe, som vi bruger til at finde støtte og forståelse i.

Som ofte har angst en følgesvend i depressionen, og det var med til at skubbe ham ud over hvad der var menneskeligt muligt.

Vi havde i den sidste tid snakket en del omkring mediernes omtale af folk på kontanthjælp, som han også var på grundet sygdom. Det hjælper ikke ret meget at folk omkring en siger, at det selvfølgelig ikke er "dig" De mener, men føj hvor bliver der sagt meget negativt. Det påvirker faktisk mere end man lige tror.

Husk på at det er mennesker med følelser der snakkes om!

A kunne ikke gøre for at han var i en ulykke, som gav smerter og oveni skulle kæmpe med det psykiske. Han kunne bare ikke holde til det længere..

Han var et godt menneske med et stort hjerte. :(

Hvor kommer jeg til at savne ham :( :(

:kram

Tænk at nogen tvinges helt derud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over de murer der er i gang hjemme hos os lige nu... Det er dejligt at der sker noget så hurtigt, og de har stillet toiletvogn op - alt sammen helt fantastisk... Men hvorfor Søren har de ikke lige lukket af, så der kun er støv lige der hvor de arbejder? I stedet er hele huset dækket af fint støv - OVERALT! For vores hus er nærmest et stort åben rum...

Jeg var godt klar over at jeg sku til at gøre rent bagefter... Men det her... Det er bare fuldstændig uoverskueligt når jeg er gravid... Og for blot 14 dage siden brugte jeg nærmest en hel dag på at komme i bund med køkkenet...nu kan jeg starte forfra.

Jeg overvejer om man sku få noget prof rengøringshjælp til at tage hele huset og så gå i bund, så det hele er gjort rent. Men er der nogen der har en ide om, hvor dyrt det er? Huset er 126 kvm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine støtter i angstgruppen valgte i går at ende sit eget liv :(

Vi var begge del af en lokal gruppe, som vi bruger til at finde støtte og forståelse i.

Som ofte har angst en følgesvend i depressionen, og det var med til at skubbe ham ud over hvad der var menneskeligt muligt.

Vi havde i den sidste tid snakket en del omkring mediernes omtale af folk på kontanthjælp, som han også var på grundet sygdom. Det hjælper ikke ret meget at folk omkring en siger, at det selvfølgelig ikke er "dig" De mener, men føj hvor bliver der sagt meget negativt. Det påvirker faktisk mere end man lige tror.

Husk på at det er mennesker med følelser der snakkes om!

A kunne ikke gøre for at han var i en ulykke, som gav smerter og oveni skulle kæmpe med det psykiske. Han kunne bare ikke holde til det længere..

Han var et godt menneske med et stort hjerte. :(

Hvor kommer jeg til at savne ham :( :(

Puha, det er jeg ked af at høre vinni...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig lidt over at jeg skal være alene med baby, syg tumling og sygt barn til kl 17.30 :rolleyes

Heldigvis er de ikke synderligt påvirket af det, så de synes vist bare det er hyggeligt :P

Shit jeg håber at det lyder værre end det er, for lige umiddelbart tænkte jeg "pyhhhh..." Har du nogen til at lave aftensmad til jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over de murer der er i gang hjemme hos os lige nu... Det er dejligt at der sker noget så hurtigt, og de har stillet toiletvogn op - alt sammen helt fantastisk... Men hvorfor Søren har de ikke lige lukket af, så der kun er støv lige der hvor de arbejder? I stedet er hele huset dækket af fint støv - OVERALT! For vores hus er nærmest et stort åben rum...

Jeg var godt klar over at jeg sku til at gøre rent bagefter... Men det her... Det er bare fuldstændig uoverskueligt når jeg er gravid... Og for blot 14 dage siden brugte jeg nærmest en hel dag på at komme i bund med køkkenet...nu kan jeg starte forfra.

Jeg overvejer om man sku få noget prof rengøringshjælp til at tage hele huset og så gå i bund, så det hele er gjort rent. Men er der nogen der har en ide om, hvor dyrt det er? Huset er 126 kvm...

Øv da også.

Vi bankede gulv op sidste sommer gennem bryggers, køkken og gang. Vi havde tappet dørene til ind til stue og værelserne, hvilket var givet godt ud. Og så kom min Moore og svigermor og gjorde rent. Jeg var højgravid. Måske du har nogle der kan komme og hjælpe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.