tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så ved du mere end jeg gør, og jeg er fysioterapeut, så det ville da undre mig hvis det var gået min næse forbi, at bækkenløsning ikke længere er hormonelt betinget :)

Jeg fik konstateret begyndende bækkenløsning allerede da jeg var 11 uger henne, både f læge og fysioterapeut..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

:kram :kiss :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig en egoistisk røv men hold nu kæft jeg er træt af at hver gang jeg fejler noget så har manden det 100 gange værer, så jeg skal holde det hele kørerne. Hvorfor er der aldrig noget tid hvor jeg kan trække stikket og komme mig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram allesammen :kiss

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit :blink Har pædagoger så svært ved at finde job for tiden? Det er godt nok mange, du har søgt :(

Ja - efter skolereformen er der jo blevet fritstillet en enorm mængde erfarne pædagoger fordi fritidshjemmene lukkede eller stillingerne forsvandt. Nogle fik timer i skolerne men lang fra alle.

De eneste stillinger lige nu i det her område er stort set indenfor special og der har jeg stort set ingen erfaring :( så det er ret sort. Håber sygemelding og barsel og fokus på normering giver nye odds når jeg skal igang igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have opdaget en fejl ift barsel nu som vi burde have opdaget i januar :( :prik Og kan ikke gennemskue konsekvensen af den fejl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram I know the feeling

 

:kram

Jeg hader også moden!

 

Jeg vil også gerne bede om ny mode!! :gal

:kram2

 

Tak søde kvinder :kiss 

 

Selvom det er træls I også er trætte af moden - er det rart at vide jeg ikke er den eneste. Hvorfor er det umuligt at finde en ganske alm. fornuftig længde pæn t-shirt trøje og toppe? argh men altså. Så vil jeg da bare bo i mine maxi kjoler som alle er blevet en 3-5 cm for korte  :shooter  :gal  :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde kvinder :kiss

Selvom det er træls I også er trætte af moden - er det rart at vide jeg ikke er den eneste. Hvorfor er det umuligt at finde en ganske alm. fornuftig længde pæn t-shirt trøje og toppe? argh men altså. Så vil jeg da bare bo i mine maxi kjoler som alle er blevet en 3-5 cm for korte :shooter :gal :numse

Jeg har fået øjnene op for tøj fra Føtex i dag. Jeg har aldrig købt tøj der før, men de har jo virkelig fine ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have opdaget en fejl ift barsel nu som vi burde have opdaget i januar :( :prik Og kan ikke gennemskue konsekvensen af den fejl...

Herligt sådan her inden sengetid <_<

Hvad så? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået øjnene op for tøj fra Føtex i dag. Jeg har aldrig købt tøj der før, men de har jo virkelig fine ting :)

Må da vidst give den lokale Føtex et besøg og lure :) tak for tip :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have opdaget en fejl ift barsel nu som vi burde have opdaget i januar :( :prik Og kan ikke gennemskue konsekvensen af den fejl...

Ej for pokker det lyder ikke spor optimalt. Håber du får noget afklaring og at det ikke er så grelt som først antaget.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker det lyder ikke spor optimalt. Håber du får noget afklaring og at det ikke er så grelt som først antaget.

:kram2 :kiss

Tak for kram, ønskebebs og SDB.

Der er 6 uger med løn som vi har beregnet til far. Det har vi åbenbart ikke skrevet tydeligt til min arbejdsgiver som så har antaget jeg skulle have dem. Dvs jeg har fået løn i 6 uger hvor jeg burde have fået dagpenge. Hvis det ikke kan rettes skal manden holde 6 ugers barsel uden indtægt :( Er SÅ irriteret over vi ikke har været skarpere og opdaget det før :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens-smerter! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, ønskebebs og SDB.

Der er 6 uger med løn som vi har beregnet til far. Det har vi åbenbart ikke skrevet tydeligt til min arbejdsgiver som så har antaget jeg skulle have dem. Dvs jeg har fået løn i 6 uger hvor jeg burde have fået dagpenge. Hvis det ikke kan rettes skal manden holde 6 ugers barsel uden indtægt :( Er SÅ irriteret over vi ikke har været skarpere og opdaget det før :prik

 

Arh.. Det er sgu ærgerligt! Surt at din arbejdsgiver har antaget det - man skal passe på med at antage noget som helst omkring barsel fordi det bare er så svært at hitte ud af :( Håber det løser sig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, ønskebebs og SDB.

Der er 6 uger med løn som vi har beregnet til far. Det har vi åbenbart ikke skrevet tydeligt til min arbejdsgiver som så har antaget jeg skulle have dem. Dvs jeg har fået løn i 6 uger hvor jeg burde have fået dagpenge. Hvis det ikke kan rettes skal manden holde 6 ugers barsel uden indtægt :( Er SÅ irriteret over vi ikke har været skarpere og opdaget det før :prik

Åh for pokker da var da virkelig uheldigt :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jan Magnussen er ude af Le Mans <_<

Øv altså, så er der kun 6 danskere at heppe på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet sløj med snot, ondt i hals og hovedet oveni gravidkvalmen selvfølgelig <_< og at jeg kun fik 4,5 timers søvn, fordi min umuligus sov fra 22:30 - 4:00 :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over (nok nærmere pive) at jeg har nået urealistisk lidt på min eksamen, jeg kan ikke sove om natten og har konstant hovedpine og madlede. Jeg er så stresset over alt det skide eksamen, vil bare have det overstået NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder gør ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hvor er vi sølle alle 3 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er svimmel og har hovedpine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.