tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At imgur er blevet opdateret og at jeg nu ikke kan sætte billeder herind længere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:prik nej det er IKKE ok!!!

Han har heldigvis lovet at være her i morgen tidlig med morgenbrød fra bageren.

Men havde sgu ærlig talt, håbet på lidt hjælp med oprydning og bare lidt rengøring.

Jeg har heldigvis fået ordnet badeværelse, køkken og gang i dag, så får han lov til at ordne hele stuen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes også det er for meget af det gode. Barn ne to har lige nu meget lange udsigter!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge søvnløs (især når man virkelig virkelig har brug for søvnen) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge søvnløs (især når man virkelig virkelig har brug for søvnen) :(

:kram2 Væk med mobilen, den hjælper ikke :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast sygt barn :prik

(og tømmermænds ramt mand)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg igen er vågnet monster tidligt, og at jeg allerede har hovedpine pga træthed, men overhovedet ikke kan falde i søvn pga nerver!

Det bliver en lang dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Væk med mobilen, den hjælper ikke :P

:badgirl

(Jeg lå ellers virkelig længe uden mobil, men så begyndte jeg at tude istedet, det hjalp heller ikke :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg igen er vågnet monster tidligt, og at jeg allerede har hovedpine pga træthed, men overhovedet ikke kan falde i søvn pga nerver!

Det bliver en lang dag :(

:kram Hvornår er scanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvornår er scanningen?

15:15, vi har lige en fødselsdag inden, som jeg overhovedet ikke har lyst til! Kvalmen er allerede mega slem og jeg har kun ligget stille.

Jeg prøver virkelig at huske på at vi jo så sprælle baby i går og vi jo så hjerteaktivitet, så baby har det sikkert fint. Men ligesom med dig og Valdemar i nat, så vælger min hjerne at tænke på alle worst case mulighederne, frem for at tage det roligt og tænke på de gode ting. Jeg er bare så bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15:15, vi har lige en fødselsdag inden, som jeg overhovedet ikke har lyst til! Kvalmen er allerede mega slem og jeg har kun ligget stille.

Jeg prøver virkelig at huske på at vi jo så sprælle baby i går og vi jo så hjerteaktivitet, så baby har det sikkert fint. Men ligesom med dig og Valdemar i nat, så vælger min hjerne at tænke på alle worst case mulighederne, frem for at tage det roligt og tænke på de gode ting. Jeg er bare så bange!

Årh skod at det er så sent! :kram

Og ja, jeg kender det jo alt for godt :rolleyes Jeg ligger lige og messer den gode gamle huskeregel for mig selv om, at angsten ikke handler om, hvor sandsynligt det er, at noget sker, men hvor slemt det er, hvis det sker... Det må vi prøve at huske :kram2

Og ja, I SÅ jo baby sprælle og have det godt igår! Så selvfølgelig er alt fint! :kiss Så idag bliver en god dag! I hvert fald efter 15.15 ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh skod at det er så sent! :kram

Og ja, jeg kender det jo alt for godt :rolleyes Jeg ligger lige og messer den gode gamle huskeregel for mig selv om, at angsten ikke handler om, hvor sandsynligt det er, at noget sker, men hvor slemt det er, hvis det sker... Det må vi prøve at huske :kram2

Og ja, I SÅ jo baby sprælle og have det godt igår! Så selvfølgelig er alt fint! :kiss Så idag bliver en god dag! I hvert fald efter 15.15 ;) :kram2

Tak søde :kiss

Ja efter 15:15 bliver det en MEGA god dag og jeg for det der glædes rush jeg blev snydt for i går! Jeg glæder mig til at gå rundt og ikke kunne stoppe med at smile :D

Og hvor er det dejligt at vi kan berolige hinanden her mens hele verden stadig sover! Selvom søvn til os begge havde været at foretrække :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Ja efter 15:15 bliver det en MEGA god dag og jeg for det der glædes rush jeg blev snydt for i går! Jeg glæder mig til at gå rundt og ikke kunne stoppe med at smile :D

Og hvor er det dejligt at vi kan berolige hinanden her mens hele verden stadig sover! Selvom søvn til os begge havde været at foretrække :P

Haha søvn er sgu da mega overvurderet. Eller noget :P Jeg tror faktisk, jeg nåede en halv time :lolhit

Og ja, vi glæder os til 15.15 :yay Så skal der strikkes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At humøret er skidt fra morgenen pga skuffelse over hygge med venner i går der ikke blev som forventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At humøret er skidt fra morgenen pga skuffelse over hygge med venner i går der ikke blev som forventet

Øv hvor ærgerligt! :kram Hvorfor blev det ikke som forventet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt! :kram Hvorfor blev det ikke som forventet?

Tak for kram.

Tja, måske mine forventninger er for høje? Synes bare ikke det var så hyggeligt som det plejer og så havde vi aftalt de for en gangs skyld skulle putte deres datter her men de vælger alligevel at køre hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram.

Tja, måske mine forventninger er for høje? Synes bare ikke det var så hyggeligt som det plejer og så havde vi aftalt de for en gangs skyld skulle putte deres datter her men de vælger alligevel at køre hjem.

Øv bøv altså :( Og trist at de kørte hjem, når I havde aftalt andet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur mand fra morgenstunden af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At starte dagen med at spurtløbe gennem restaurant med hånden for munden for ikke at kaste op + den lange vej tilbage til bordet bagefter med en masse meget medlidende blikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af kvalme! Jeg har nærmest givet op omkring den her dag, inden den rigtigt er kommet i gang. Specielt det faktum at dagen byder på mega meget kørsel er jeg ikke spor glad ved :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En 90 års fødselsdag, som absolut ingen i familien gider, da hovedpersonen er tjekket mentalt ud for 5 år siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har efterladt mig med sur baby og først på vej ud af døren fortæller mig, at han ikke er væk de fire timer som vi havde aftalt, men otte timer (altså pludselig hen over aftensmad og putning)

At vores venner har aflyst den sommerhustur vi skulle på om en måned, selvom den har været planlagt siden januar

At Adam ikke gider sove lur

At jeg synes det er en lang og dum dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har efterladt mig med sur baby og først på vej ud af døren fortæller mig, at han ikke er væk de fire timer som vi havde aftalt, men otte timer (altså pludselig hen over aftensmad og putning)

At vores venner har aflyst den sommerhustur vi skulle på om en måned, selvom den har været planlagt siden januar

At Adam ikke gider sove lur

At jeg synes det er en lang og dum dag :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har efterladt mig med sur baby og først på vej ud af døren fortæller mig, at han ikke er væk de fire timer som vi havde aftalt, men otte timer (altså pludselig hen over aftensmad og putning)

At vores venner har aflyst den sommerhustur vi skulle på om en måned, selvom den har været planlagt siden januar

At Adam ikke gider sove lur

At jeg synes det er en lang og dum dag :(

:kram :kram

Det lyder godt nok også træls alt sammen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være blevet syg 9 dage før termin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.