tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil brokke mig over de murer der er i gang hjemme hos os lige nu... Det er dejligt at der sker noget så hurtigt, og de har stillet toiletvogn op - alt sammen helt fantastisk... Men hvorfor Søren har de ikke lige lukket af, så der kun er støv lige der hvor de arbejder? I stedet er hele huset dækket af fint støv - OVERALT! For vores hus er nærmest et stort åben rum...

Jeg var godt klar over at jeg sku til at gøre rent bagefter... Men det her... Det er bare fuldstændig uoverskueligt når jeg er gravid... Og for blot 14 dage siden brugte jeg nærmest en hel dag på at komme i bund med køkkenet...nu kan jeg starte forfra.

Jeg overvejer om man sku få noget prof rengøringshjælp til at tage hele huset og så gå i bund, så det hele er gjort rent. Men er der nogen der har en ide om, hvor dyrt det er? Huset er 126 kvm...

Nu kan jeg ikke huske hvor du/i bor, men tjek evt bownty.dk der er jævnlig dealtilbud på rengøring. Kan godt forstå at du ikke lige har overskuddet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv da også.

Vi bankede gulv op sidste sommer gennem bryggers, køkken og gang. Vi havde tappet dørene til ind til stue og værelserne, hvilket var givet godt ud. Og så kom min Moore og svigermor og gjorde rent. Jeg var højgravid. Måske du har nogle der kan komme og hjælpe dig?

Nu kan jeg ikke huske hvor du/i bor, men tjek evt bownty.dk der er jævnlig dealtilbud på rengøring. Kan godt forstå at du ikke lige har overskuddet :kiss

Tak piger - havde jeg vidst det her, sku vi da lige have dækket af selv... Men jeg har været hjemme ved mine forældre hele weekenden og har lige afleveret Elin i bhv og kommer hjem til er hjem fyldt med støv...

Det havde været meget smart at tape til rundt ved dørene - håber ik at det ser for slemt ud inde på værelserne...

Vi bor i Vestjylland - ved Skjern... Jeg prøver lige at tjekke den hjemmeside ud! Tak for det! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke de vidste det i forvejen ;) mine forældre vidste officielt ingenting men de havde morgenmad klar til alle da vi kom :p

Jo selvfølgelig gjorde de det men det er mere at der er en der er så klodset/dum at gøre det. Og med deres knægte kunne de faktisk godt have risikerer der ikke var noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puh ha Vinni :( kæmpe :kram til dig!!! Nu har han fred!!! Nu lider han ikke mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puh ha Vinni :( kæmpe :kram til dig!!! Nu har han fred!!! Nu lider han ikke mere!

Tak søde :kram2 og tak til jer andre for kram også

Det er hårdt at stå her tilbage og have kendt hans tanker på sin vis, for vi har i gruppen delt en del af de samme.

For ham har der bare ikke været mere at kæmpe for.

Som han selv sagde i sidste uge, så følte han sig set meget ned på, fordi han intet arbejde havde, som om han ikke var noget værd i vores samfund :(

Det er frygtelig at så godt et menneske skal føle sådan. Han var en af dem som altid kunne få os til at smile når livet var l...

Det er noget ... det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine støtter i angstgruppen valgte i går at ende sit eget liv :(

Vi var begge del af en lokal gruppe, som vi bruger til at finde støtte og forståelse i.

Som ofte har angst en følgesvend i depressionen, og det var med til at skubbe ham ud over hvad der var menneskeligt muligt.

Vi havde i den sidste tid snakket en del omkring mediernes omtale af folk på kontanthjælp, som han også var på grundet sygdom. Det hjælper ikke ret meget at folk omkring en siger, at det selvfølgelig ikke er "dig" De mener, men føj hvor bliver der sagt meget negativt. Det påvirker faktisk mere end man lige tror.

Husk på at det er mennesker med følelser der snakkes om!

A kunne ikke gøre for at han var i en ulykke, som gav smerter og oveni skulle kæmpe med det psykiske. Han kunne bare ikke holde til det længere..

Han var et godt menneske med et stort hjerte. :(

Hvor kommer jeg til at savne ham :( :(

:(

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2 og tak til jer andre for kram også

Det er hårdt at stå her tilbage og have kendt hans tanker på sin vis, for vi har i gruppen delt en del af de samme.

For ham har der bare ikke været mere at kæmpe for.

Som han selv sagde i sidste uge, så følte han sig set meget ned på, fordi han intet arbejde havde, som om han ikke var noget værd i vores samfund :(

Det er frygtelig at så godt et menneske skal føle sådan. Han var en af dem som altid kunne få os til at smile når livet var l...

Det er noget ... det her.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram Vinnus!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader når der bliver ringet med skjult nummer og tager den faktisk aldrig. Er blevet kimmet ned de sidste 14 dage i hvert fald hver 2 dag ca og der bliver ikke lagt nogen besked... Derfor er det i min verden ikke er vigtig opkald men formentlig bare en sælger... Jeg gider det ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader når der bliver ringet med skjult nummer og tager den faktisk aldrig. Er blevet kimmet ned de sidste 14 dage i hvert fald hver 2 dag ca og der bliver ikke lagt nogen besked... Derfor er det i min verden ikke er vigtig opkald men formentlig bare en sælger... Jeg gider det ikke :prik

:ditto :prik Engang gik det helt amok, der var en, det havde ringet over 10 gange på én dag. Hun fik altså en skideballe :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Be om noget energi tak :rolleyes Er simpelthen så flad, og det irriterer mig virkelig! Har 7000 ting, jeg gerne vil ordne, og Valdemar er ikke (og bliver åbenbart aldrig) træt, så han vil alt muligt. Og han er så sød og uskyldig i det han gør, men det er bare alt muligt, som han skal guides i, og det magter jeg ikke. Gaaaaab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg håber at det lyder værre end det er, for lige umiddelbart tænkte jeg "pyhhhh..." Har du nogen til at lave aftensmad til jer?

Det er ærlig talt også lidt pyyyyh..... Særligt fordi babyen er tigerramt og tumlingen nu har 40 i feber, og bare vil sidde hos mor (hvor tigerbabyen altså er)

Marlon virker heldigvis til at være helt frisk igen....

Kristian kører hjem en halv time tidligere, så jeg kan få armene fri til at lave aftensmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af mine støtter i angstgruppen valgte i går at ende sit eget liv :(

Vi var begge del af en lokal gruppe, som vi bruger til at finde støtte og forståelse i.

Som ofte har angst en følgesvend i depressionen, og det var med til at skubbe ham ud over hvad der var menneskeligt muligt.

Vi havde i den sidste tid snakket en del omkring mediernes omtale af folk på kontanthjælp, som han også var på grundet sygdom. Det hjælper ikke ret meget at folk omkring en siger, at det selvfølgelig ikke er "dig" De mener, men føj hvor bliver der sagt meget negativt. Det påvirker faktisk mere end man lige tror.

Husk på at det er mennesker med følelser der snakkes om!

A kunne ikke gøre for at han var i en ulykke, som gav smerter og oveni skulle kæmpe med det psykiske. Han kunne bare ikke holde til det længere..

Han var et godt menneske med et stort hjerte. :(

Hvor kommer jeg til at savne ham :( :(

Hvor forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2 og tak til jer andre for kram også

Det er hårdt at stå her tilbage og have kendt hans tanker på sin vis, for vi har i gruppen delt en del af de samme.

For ham har der bare ikke været mere at kæmpe for.

Som han selv sagde i sidste uge, så følte han sig set meget ned på, fordi han intet arbejde havde, som om han ikke var noget værd i vores samfund :(

Det er frygtelig at så godt et menneske skal føle sådan. Han var en af dem som altid kunne få os til at smile når livet var l...

Det er noget ... det her.

Det skulle næsten i medierne, så folk snart kan slappe lidt af med at være efter andre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myggestik :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde i Ediths nye bh fra 19.30-21.30 i aften <_< Altså det er da fint med et velkomstmøde, men jeg gider ikke bruge hele min aften på det.. Håber Albert arter sig, så vi begge kan være med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være kommet hjem med en dårlig ananas <_<

Og forleden kom manden hjem med 2 poser dårlige kartofler og en dårlig agurk.

Overvejer snart at levere tingene tilbage, hvis det fortsætter. Det virker også bare lidt småligt måske :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg!!! Nu må vores held snart vende.. Jeg er ked af at spamme brokketråden, men nøj hvor er det bare op af bakke lige nu..

Først får vi konstateret den skide rørskade, så har murerne som har hugget gulvet op, ikke har dækket af, så hele huset er fyldt med et fint lag murbrokkestøv, så det jeg har knoklet med at gøre rent, er spildt arbejde... Og jeg kan virkelig ik overskue en omgang hovedrengøring lige nu... Men oveni det har smeden været forbi og har konstateret, at ud over at brække gulvet op, var murerne hakket i vandrørene...! Så nu skal de også skiftes... Og lige nu ved vi ik om vi kan få dækket alle skader, selvom jeg ik fatter det, når nu det er håndværkerne der har lavet en fejl...

Så lige nu er elin og jeg hjemløse og jeg kører hver dag mellem faster og hvide sande... En lille tur på 50 km hver vej...

Jeg er træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en omgang trævle strik op <_< Hader at læse en strikkeopskrift forkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg!!! Nu må vores held snart vende.. Jeg er ked af at spamme brokketråden, men nøj hvor er det bare op af bakke lige nu..

Først får vi konstateret den skide rørskade, så har murerne som har hugget gulvet op, ikke har dækket af, så hele huset er fyldt med et fint lag murbrokkestøv, så det jeg har knoklet med at gøre rent, er spildt arbejde... Og jeg kan virkelig ik overskue en omgang hovedrengøring lige nu... Men oveni det har smeden været forbi og har konstateret, at ud over at brække gulvet op, var murerne hakket i vandrørene...! Så nu skal de også skiftes... Og lige nu ved vi ik om vi kan få dækket alle skader, selvom jeg ik fatter det, når nu det er håndværkerne der har lavet en fejl...

Så lige nu er elin og jeg hjemløse og jeg kører hver dag mellem faster og hvide sande... En lille tur på 50 km hver vej...

Jeg er træt...

:kram2 :kram2

I er da godt nok uheldige lige i øjeblikket..

 

 

Havde vi boet tættere på så havde vi plads nok til at i kunne flytte ind hos os til de dumme håndværkere er færdige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

I er da godt nok uheldige lige i øjeblikket..

 

 

Havde vi boet tættere på så havde vi plads nok til at i kunne flytte ind hos os til de dumme håndværkere er færdige

Ej hvor er du sød Maria!

Jeg - og elin ville have elsket at bo hos jer og alle dyrene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er du sød Maria!

Jeg - og elin ville have elsket at bo hos jer og alle dyrene!

Ja så kunne Elin hjælpe med dem ligesom Ida.. :)

Jamen jeg har 196 kvadratmeter der er beboeligt, og så meget har vi altså ikke brug for lige nu.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så kunne Elin hjælpe med dem ligesom Ida.. :)

Jamen jeg har 196 kvadratmeter der er beboeligt, og så meget har vi altså ikke brug for lige nu.. ;)

Var elin ik lige startet i bhv, så ku vi sagtens bare blive hjemme hos mine forældre, men for hendes skyld, prøver jeg at opretholde en normal hverdag... Selvom det er svært..

Så det er et flot tilbud, men det ef nok lige langt nok, når vi skal køre frem og tilbage hver dag..,

Men wauw i har meget plads!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var elin ik lige startet i bhv, så ku vi sagtens bare blive hjemme hos mine forældre, men for hendes skyld, prøver jeg at opretholde en normal hverdag... Selvom det er svært..

Så det er et flot tilbud, men det ef nok lige langt nok, når vi skal køre frem og tilbage hver dag..,

Men wauw i har meget plads!!

Jeps - og det er kun i stueetagen, overetagen er ikke udnyttet endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg!!! Nu må vores held snart vende.. Jeg er ked af at spamme brokketråden, men nøj hvor er det bare op af bakke lige nu..

Først får vi konstateret den skide rørskade, så har murerne som har hugget gulvet op, ikke har dækket af, så hele huset er fyldt med et fint lag murbrokkestøv, så det jeg har knoklet med at gøre rent, er spildt arbejde... Og jeg kan virkelig ik overskue en omgang hovedrengøring lige nu... Men oveni det har smeden været forbi og har konstateret, at ud over at brække gulvet op, var murerne hakket i vandrørene...! Så nu skal de også skiftes... Og lige nu ved vi ik om vi kan få dækket alle skader, selvom jeg ik fatter det, når nu det er håndværkerne der har lavet en fejl...

Så lige nu er elin og jeg hjemløse og jeg kører hver dag mellem faster og hvide sande... En lille tur på 50 km hver vej...

Jeg er træt...

Arhmen sødeste du :kram2

hold kæft jeg har ondt af jer! :(

Hvis mureren har jokket i spinaten, kan det for pokker ikke blive jeres hovedpine! det må han eller en eller andens forsikring sq dække! basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.