tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hovedpine.. Den har sidder der hele dagen... :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kvalme :(

Far har glemt Filippas trøje og sommerjakke i børnehaven :prik Flot op til weekend <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at gå med briller. Synes altid de er fedtede, de klemmer (selvom jeg får dem rettet til), stellet er altid i vejen for det jeg kigger på, og bare generet baaaaah... Er bare heller ikke sådan rigtig glad for linser <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at gå med briller. Synes altid de er fedtede, de klemmer (selvom jeg får dem rettet til), stellet er altid i vejen for det jeg kigger på, og bare generet baaaaah... Er bare heller ikke sådan rigtig glad for linser <_<

Hvad med at få dem opereret? Det overvejer min mand at få gjort at samme årsager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at få dem opereret? Det overvejer min mand at få gjort at samme årsager :)

Jeg har også overvejet det, og havde egentlig tænkt at jeg skulle have det gjort mens jeg alligevel gik ledig, men så kom jeg lissom fra det igen... Og ved ikke om det er så smart som gravid :unsure Og det koster også liiiiige lidt mere end linser jo. Men en eller anden dag, så er det klart det, jeg skal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet det, og havde egentlig tænkt at jeg skulle have det gjort mens jeg alligevel gik ledig, men så kom jeg lissom fra det igen... Og ved ikke om det er så smart som gravid :unsure Og det koster også liiiiige lidt mere end linser jo. Men en eller anden dag, så er det klart det, jeg skal!

Ja, det er halvdyrt. Men det skulle alligevel være blevet så billigt, at man hurtigt har tjent det ind igen. Jeg tænker da ikke, det har betydning at du er gravid. Det er jo bare en laser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet det, og havde egentlig tænkt at jeg skulle have det gjort mens jeg alligevel gik ledig, men så kom jeg lissom fra det igen... Og ved ikke om det er så smart som gravid :unsure Og det koster også liiiiige lidt mere end linser jo. Men en eller anden dag, så er det klart det, jeg skal!

Du må ikke så længe du er gravid eller ammer ;) hvis du har over -6 i styrke kan du få det lavet gratis gennem det offentlige. Jeg skal til at undersøge hvordan det gøres nu Liv har valgt at hun ikke vil ammes mere (:boo)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må ikke så længe du er gravid eller ammer ;) hvis du har over -6 i styrke kan du få det lavet gratis gennem det offentlige. Jeg skal til at undersøge hvordan det gøres nu Liv har valgt at hun ikke vil ammes mere (:boo)

Ej, jeg bliver nysgerrig efter hvorfor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må ikke så længe du er gravid eller ammer ;) hvis du har over -6 i styrke kan du få det lavet gratis gennem det offentlige. Jeg skal til at undersøge hvordan det gøres nu Liv har valgt at hun ikke vil ammes mere (:boo)

Håber snart jeg rammer de magisk -6 så jeg kan få det gjort uden omkostninger for mig, så fortæl endelig mere når du ved mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg bliver nysgerrig efter hvorfor? :)

Hvorfor man kan få det gratis? eller hvorfor Liv ikke vil ammes mere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart jeg rammer de magisk -6 så jeg kan få det gjort uden omkostninger for mig, så fortæl endelig mere når du ved mere :)

Det skal jeg nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om, at det tjener sig ind, men såvidt jeg kan læse er det alligevel mellem 600 og 1200 om måneden (alt efter, hvor mange renter jeg gider betale af prisen - og det ikke ikke mange :P), og det synes jeg alligevel er en væsentlig ekstra udgift lige pt :unsure

Jeg har "desværre" kun -2,25, så jeg skal nok ikke regne med nogensinde at kunne få det gratis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor man kan få det gratis? eller hvorfor Liv ikke vil ammes mere? :)

Jeg tror, hun mener, hvorfor man ikke må som gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, hun mener, hvorfor man ikke må som gravid :)

Jeg mener det har noget med at hormonerne kan påvirke synet og derfor vil de ikke risikerer noget ved at gøre det mens man er gravid eller ammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det har noget med at hormonerne kan påvirke synet og derfor vil de ikke risikerer noget ved at gøre det mens man er gravid eller ammer :)

Det lyder super plausibelt. Min optiker fraråder at få taget synsprøver og få nye briller til mindst 6 måneder efter en fødsel netop pga hormon påvirkning på synet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det har noget med at hormonerne kan påvirke synet og derfor vil de ikke risikerer noget ved at gøre det mens man er gravid eller ammer :)

Det giver hvertfald mening - til sidste linsetjek sagde optikeren at i fald min styrke havde ændret sig, ville hun kun give mig linser til 3 mdr af gangen, da hormonerne kan indvirke så meget - og faktisk værre når man ammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det har noget med at hormonerne kan påvirke synet og derfor vil de ikke risikerer noget ved at gøre det mens man er gravid eller ammer :)

Ja, synet kan ændre sig i graviditeten- plus at man skal have dråber der indeholder antibiotika efter operationen. Jeg havde allerede tid til operation men blev så gravid med Cecilia, så jeg skal også gøre det en dag når kan overskue det... Og er stadig en smuuuule bange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå i seng med kvalme, ondt i maven og frysende midt i juni :( Har nattøj, tynd dyne og snug rug på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at se at jeg ikke var ved siden af med grunden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå i seng med kvalme, ondt i maven og frysende midt i juni :( Har nattøj, tynd dyne og snug rug på.

Jeg håber virkelig ikke Ronja fik smittet dig med et eller andet i tirsdags :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå i seng med kvalme, ondt i maven og frysende midt i juni :( Har nattøj, tynd dyne og snug rug på.

Åh nej da :kram2 rigtig god og hurtig bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, synet kan ændre sig i graviditeten- plus at man skal have dråber der indeholder antibiotika efter operationen. Jeg havde allerede tid til operation men blev så gravid med Cecilia, så jeg skal også gøre det en dag når kan overskue det... Og er stadig en smuuuule bange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gå i seng med kvalme, ondt i maven og frysende midt i juni :( Har nattøj, tynd dyne og snug rug på.

God bedring! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom <_<

I er da også hårdt ramt for tiden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.