tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lyder da også til at du har en seriøs røvdag! :kram :kram2

Tak :kiss Den startede ellers så fint, men det her er da bare træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :huug

 

Øøøv! 

Selvfølgelig er du god nok, smukke! Men jeg forstår godt at du kommer til at tænke det.. Og  :numse  til alt det andet! :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

:kram:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøv!

Selvfølgelig er du god nok, smukke! Men jeg forstår godt at du kommer til at tænke det.. Og :numse til alt det andet! :kram2 :kram2 :kram2

Tak, det havde jeg brug for at høre :kiss Men hvis det er rigtigt at nogen snyder, så mega :klap til dem. Det gør da virkelig ikke nogen som helst, nogen tjeneste :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tusind tak for kram alle sammen :lovebk Det hjælper :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det havde jeg brug for at høre :kiss Men hvis det er rigtigt at nogen snyder, så mega :klap til dem. Det gør da virkelig ikke nogen som helst, nogen tjeneste :huh

 

:kiss 

 

Ja, de burde :shooter Det gør da ikke noget godt for nogen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tak for kram, dejlige piger! :lovebk

Der er forklaring på Mars dårlige humør: feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tak for kram, dejlige piger! :lovebk

Der er forklaring på Mars dårlige humør: feber :(

Øv med øv på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tak for kram, dejlige piger! :lovebk

Der er forklaring på Mars dårlige humør: feber :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tak for kram, dejlige piger! :lovebk

Der er forklaring på Mars dårlige humør: feber :(

Sikke dog en røvet dag!! :( :kram2 :kiss -og så med feberbarn også nu.... :kram2

Håber det lysner i morgen, og Mar hurtigt er ovenpå igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, er i dårligt humør. Har lige læst en artikel, hvor der er en, der anklager eksaminatorer og censorer på universiteterne for at snyde med karakterne på psyk-studiet, og det kunne lige få mig til at frygte, at jeg slet ikke kan/ved det som mine karakter siger, og at jeg ikke er god nok :( Bagefter skrev en veninde, at hendes kæreste (og faren til hendes lille pige) har ondartet kræft. :boo Og Valdemar er bare sur og ked af det og jeg kan ikke finde ud af, hvad der er galt eller hvad han vil. Bah! :HUUG

Op med humøret, håber i dag bliver meget bedre :kiss Håber ikke V. Er blevet mere skidtmads :kram2

Puha.. Stakkels din veninde og hendes familie :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fars ene storebror har fået en blodprop i hjernen. Han har mistet evnen til at tale. Han er 3 år ældre end min far.

Han har aldrig været god ved min far og har altid fået ham til sig mindre værd.

I går sagde min far så, at han havde tænkt at det burde have været ham der havde fået den blodprop. Hold da op hvor blev jeg gal. Både på egne vegne, min mors, min brors og mine børns vegne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sgu vred over at nogle forældre ikke overholder aftaler.

Idag er August og 4 kammerater inviteret til superheltefødselsdagsfest.

Vi ( forældrene til de inviterede børn) bliver enige om et beløb på 40kr ( fordi den ene drengs forældre bare ikke har råd til mere og det er jo en ærlig sag)

Da vi aflevere ungerne bliver der disket op med store legopakker til ca 130-150 kr fra 2 af drengene.

Jeg spørger de andre forældre om vi ikke havde en aftale, men de syntes det var for Fesent.

De havde sgu selv sagt ja, og jeg havde sgu med glæde betalt for den ene dreng ( hvis forældre ikke har råd) hvis bare de havde sagt det.

Men jeg syntes det er fejt med fejt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sgu vred over at nogle forældre ikke overholder aftaler.

Idag er August og 4 kammerater inviteret til superheltefødselsdagsfest.

Vi ( forældrene til de inviterede børn) bliver enige om et beløb på 40kr ( fordi den ene drengs forældre bare ikke har råd til mere og det er jo en ærlig sag)

Da vi aflevere ungerne bliver der disket op med store legopakker til ca 130-150 kr fra 2 af drengene.

Jeg spørger de andre forældre om vi ikke havde en aftale, men de syntes det var for Fesent.

De havde sgu selv sagt ja, og jeg havde sgu med glæde betalt for den ene dreng ( hvis forældre ikke har råd) hvis bare de havde sagt det.

Men jeg syntes det er fejt med fejt på

Tarveligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sgu vred over at nogle forældre ikke overholder aftaler.

Idag er August og 4 kammerater inviteret til superheltefødselsdagsfest.

Vi ( forældrene til de inviterede børn) bliver enige om et beløb på 40kr ( fordi den ene drengs forældre bare ikke har råd til mere og det er jo en ærlig sag)

Da vi aflevere ungerne bliver der disket op med store legopakker til ca 130-150 kr fra 2 af drengene.

Jeg spørger de andre forældre om vi ikke havde en aftale, men de syntes det var for Fesent.

De havde sgu selv sagt ja, og jeg havde sgu med glæde betalt for den ene dreng ( hvis forældre ikke har råd) hvis bare de havde sagt det.

Men jeg syntes det er fejt med fejt på

Det er i sandhed dårlig stil! <_< Sagde du det til dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i sandhed dårlig stil! <_< Sagde du det til dem?

Du kender mig dårligt hvis jeg lod den passere

:)

De mente at det var et Fesent beløb, som var aftalt og var derfor blevet enig om det andet.

Heldigvis var forældrene til fødselaren enig med mig, da de var med til at fastsætte beløbet.

Egentlig er jeg ligeglad om vi skulle give for 150kr men jeg syntes det er dårlig stil overfor vores børn.

Fordi det kan gøre forskellen om man får alle med, og der er ingen som skal føle sig udenfor pga. Økonomi i min verden.

Personligt syntes jeg faktisk det er lidt mobbening af de forældre som muligvis ikke har råd. Det fik jeg også pointeret.

Jeg bliver sgu så vred over sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i sandhed dårlig stil! <_< Sagde du det til dem?

Hvordan ville du have reageret ?

Men min dejlige dreng havde købt en bjergkrystal til kammeraten ( vi har lige været i Berlin på ferie og der sælges utallige af sten)

Og han hoppede ( fødselaren) op og ned da han så den smykke sten ( August og ham samler på ting til deres skattekister)

Og han var lykkelig, og det viser i min verden at det ikke er pengene men omtanken.

Det gør mig glad at man som 5,5 år kan tænke så meget over den rigtige gave til sin ven.

Det er da fantadtisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vågnet med ondt i halsen.. Ihh jeg magter ikke at være syg! :klap :gal :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaab... Lillemand har de seneste par nætter nærmest ikke kunne sove selv, vil kun ligge i mine arme/på mit eller mandens bryst. I nat har han sovet i liften 2 x 1 time plus 1,5 time, dvs. at jeg har fået totalt 3,5 timers søvn. Trææææt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skulle jeg bare være blevet i sengen :numse alt jeg rører går i vasken!!! Ja selv cyklen faldt fra hinanden på hjemvejen! En kollega er bare :prik en anden er bare generelt irriterende og uprofessionel, et barn tegnede på væggen osv. Derudover er det gået op for mig at jeg ikke kommer til at se Mie fra torsdag morgen til søndag :boo

Huset ligner en slagmark, men fordi cyklen er gået i stykker kommer det til at tage 1,5 time at hente Mie hvilket er halvanden time mindre herhjemme!!!

Lige nu er jeg så gået i "så kan det hele :gal også bare være lige meget" mode og er krøbet sammen i en kugle på sofaen og orker ikke engang at skulle finde mad til trods for at jeg nok ville få det bedre af det!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaab... Lillemand har de seneste par nætter nærmest ikke kunne sove selv, vil kun ligge i mine arme/på mit eller mandens bryst. I nat har han sovet i liften 2 x 1 time plus 1,5 time, dvs. at jeg har fået totalt 3,5 timers søvn. Trææææt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skulle jeg bare være blevet i sengen :numse alt jeg rører går i vasken!!! Ja selv cyklen faldt fra hinanden på hjemvejen! En kollega er bare :prik en anden er bare generelt irriterende og uprofessionel, et barn tegnede på væggen osv. Derudover er det gået op for mig at jeg ikke kommer til at se Mie fra torsdag morgen til søndag :boo

Huset ligner en slagmark, men fordi cyklen er gået i stykker kommer det til at tage 1,5 time at hente Mie hvilket er halvanden time mindre herhjemme!!!

Lige nu er jeg så gået i "så kan det hele :gal også bare være lige meget" mode og er krøbet sammen i en kugle på sofaen og orker ikke engang at skulle finde mad til trods for at jeg nok ville få det bedre af det!!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.