tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil gerne brokke mig over at mit humør er helt i bund og har været det længe. Og kan slet ikke glæde mig over det snart er jul.

Og at jeg har så tydelig tegn på ÆL og så arbejder vi slet ikke på sagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SÅ træt af at skulle vaske tøj i vaskekælder!

Det kan jeg godt forstå. Hvornår er det i bliver husejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Hvornår er det i bliver husejer?

31. januar - countdown siger 50 dage til overtagelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at nogle siger ja til noget og når man så er midt i planlægning, så aflyser de fordi de har fået et "bedre tilbud"!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vil jeg gerne brokke mig over at min mand er så svær at købe gave til og at jeg skulle have købt gaver imorgen, men fordi Edith er syg, så kan jeg ikke komme id!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over søvnløse nætter. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid er der typisk inden overtagelse når man køber hus - ved du det??? Altså, nu ved vi stadig ikke om det bliver relevant her, men jeg tænker ift fx pasning?

Det er ret forskelligt - hvis jeg lige må blande mig 0:-) - og ofte noget, man forhandler med sælgerne om:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at have købt min mands gave i forkert størrelse.. Ammehjerne! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan ikke tage mig sammen idag :rolleyes Det må være fordi, jeg har så lidt, jeg skal: tørre støv af og støvsuge :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at Noah er ved at vokse ud af str 68 :( Vi fik SÅ meget fint tøj i 68 i barselsgave, og det meste når han at bruge 1 eller 2 gange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at Noah er ved at vokse ud af str 68 :( Vi fik SÅ meget fint tøj i 68 i barselsgave, og det meste når han at bruge 1 eller 2 gange :(

Det er jo altså også en kæmpe baby du har! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh!!! Vi er løbet tør for klude til at tørre mås med. Ej men man kan jo ikke klare dagen (med superskideren W) UDEN klude. Og jeg havde lige glædet mig til en hjemmedag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh!!! Vi er løbet tør for klude til at tørre mås med. Ej men man kan jo ikke klare dagen (med superskideren W) UDEN klude. Og jeg havde lige glædet mig til en hjemmedag!

Du har ikke nogen ekstra i en pusletaske el.lign?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over ENDNU en kort formiddagslur... så 20 minutters søvn til mig. BAAAAAAAH! (Det gik så også lige ud over fordøren som fik nogle ordenlige smæk og fryseren som fik tæsk)

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo altså også en kæmpe baby du har! :D

 

Ja, han vokser som jeg ved ikke hvad... Men jeg kan jo egentlig heller ikke tillade mig at brokke mig over han vokser :lol  Synes bare det er SÅ ærgerligt, og havde glædet mig til at bruge en masse af det fine tøj. Ved slet ikke hvordan jeg kunne overveje at bestille hans dåbsdragt i 62 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh!!! Vi er løbet tør for klude til at tørre mås med. Ej men man kan jo ikke klare dagen (med superskideren W) UDEN klude. Og jeg havde lige glædet mig til en hjemmedag!

 

Har du et gammelt håndklæde eller lign. du kan ofre til formålet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Jeg får fra Louis Nielsen. Men jeg tør ikke rigtig at skifte, for jeg synes alle andre optikere enten er dyrere eller også har de begrænsninger på, hvor mange reservelinser man kan få, og det har LN trods alt ikke (ikke officielt i hvert fald). Og jeg kan ikke gennemskue om det er linserne eller mine øjne, der er problemet (bortset fra, når jeg åbner en blister der ikke er nogen linse i - men det kunne vel lige så godt ske ved andre optikere også...). Jeg ville mega gerne have ordnet øjnene med laser og slippe for alt det bøvl, men det ville koste omkring 800 om måneden, og det har jeg altså ikke lige :prik

Jeg har også Louis Nielsen, men har til gengæld aldrig oplevet problemer, tværtimod! Synes altid mine linser kommer i god tid.. Men det er nu også yderst sjældent jeg bruger mere end er sæt om dagen (som i 1-2 gange om året!).. De sidder rigtig fint i mine øjne, og jeg har aldrig været ude for ar få en blister uden linse i.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige tilføje med linse-sagaen at jeg fik en ekstra pakke uden bøvl, så det er ok. :) Men jeg synes stadig det er irriterende, at jeg altid mangler :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige tilføje med linse-sagaen at jeg fik en ekstra pakke uden bøvl, så det er ok. :) Men jeg synes stadig det er irriterende, at jeg altid mangler :rolleyes

Det forstår jeg godt nok godt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også Louis Nielsen, men har til gengæld aldrig oplevet problemer, tværtimod! Synes altid mine linser kommer i god tid.. Men det er nu også yderst sjældent jeg bruger mere end er sæt om dagen (som i 1-2 gange om året!).. De sidder rigtig fint i mine øjne, og jeg har aldrig været ude for ar få en blister uden linse i.. :blink

Det er den samme oplevelse jeg har, er YDERST tilfreds med mit linse abonoment, det kører bare!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at fixe en dårlig dag med cupcakes... til mine søde naboer og til pigerne. Jeg har bagt og bagt, og selv spist ½. Men føler mig stadig ked ind i knoglerne. Noget tyder på at cupcakes er defekte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at fixe en dårlig dag med cupcakes... til mine søde naboer og til pigerne. Jeg har bagt og bagt, og selv spist ½. Men føler mig stadig ked ind i knoglerne. Noget tyder på at cupcakes er defekte?

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at fixe en dårlig dag med cupcakes... til mine søde naboer og til pigerne. Jeg har bagt og bagt, og selv spist ½. Men føler mig stadig ked ind i knoglerne. Noget tyder på at cupcakes er defekte?

:kram søde søde dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ret forskelligt - hvis jeg lige må blande mig 0:-) - og ofte noget, man forhandler med sælgerne om:-)

Nemlig ;) Det er ren forhandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.